Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
maar als ge aan de bak wilt komen in die sector is dat toch iets die je erbij zal moeten leren nemen. zeker als grafisch bureau tegenwoordig, ge moet gewoon alles pakken die je kunt en uw filosofie opzij zetten. als ik de industrie nu zie (ook drukkerijen) ben ik erg tevreden dat ik die weg niet ben ingegaan. je moet gewoon bandwerk doen en tegelijkertijd ontwikkel je een creativiteit die zo bot is dat je erop naar Keulen kunt rijden. tegen uw veertigste ben je op die manier uitgeblust en depressief. als je uw geweten wat wilt sussen kom je 's avonds thuis en maak je wat dankbaarder werk zoals vinyl covers of boeken kaften. je zal er niet rijk van worden, maar die klanten zijn wel een heel pak interessanter. but then again, wie heeft er daarvoor nog de tijd en energie na een werkdag.

als je nu al loopt te balen dan kan ik u enkel 1 goede raad geven. doe zoals ik en probeer wat anders, ga iets buiten doen, fysiek werk of zoek gewoon wat u best ligt - iedereen kan werken met zijn handen. ontwerpskills verleer je niet, gewoon wat up to date blijven met de trends en nieuwe programma's en tegen uw vijfendertigste levensjaar kunt ge nog altijd op een bureaustoel gaan zitten en carrière maken. met wat geluk valt uw ondergang dan misschien samen met uw pensioen. :)

Yeah well, is gewoon zonde als je daar 8 jaar voor gestudeerd hebt. Tegen dat ik thuis kom is mijn goesting om nog iets te ontwerpen wel al lang over ^^Zal wel zien wat de toekomst brengt.

Mus

Legacy Member
Ik ben al sinds deze ochtend super loemp geweest. Alles valt uit mijn handen.
Zelfs de pc per ongeluk uitgezet terwijl al mijn programma's open stonden om 'te beginnen'. En het is nen Dell. En dat duurt altijd zo lang om terug op te starten.

Dat belooft :(

(edit: en ik ben normaal gezien niet loemp dus dat steekt een beetje tegen, nog is :()

Karre

Legacy Member
Ohm zei:
Dat mensen mij raar vinden omdat ik niet supporter voor mijn eigen land...(voetbal)

WTF is daar eigenlijk mis mee :s

Ik heb zelfs eens te horen gekregen dat ik trots op men land moet zijn en moet supporteren :p. Voetbal is ook nu niet echt iets waar ik ooit om gegeven heb en zal dat ook nooit doen.

cma zei:
Hopelijk troll..

Hij steekt gewoon de draak verder met Dennoman die zegt dat plots iedereen die niet om voetbal geeft een trotse Belg is. Dat is toch hoe ik het interpreteer.

coldplayke

Legacy Member
Ik weet waar de mysterieuze "kattenkrabben" die 's ochtends ineens op mijn arm staan vandaag komen. Vannacht draaide ik mij om in bed en ineens voelde ik dat ik mij ergens aan sneed, blijkbaar zit er een ieniemienie klein scherp puntje op mijn matras (geen idee hoe dat daar kwam, heb het weggedaan) dat er telkens in slaagde om mijn arm te snijden. Nu weer een snee van 10 centimeter, hoera :sop:

brandon_

Legacy Member
Cools zei:
En dan wel allemaal los op den N-VA stemmen :s

Zolang je niet voor "Vlaanderen" kan supporteren, is het toch logisch dat je voor "België" supportert? Net zoals ik het ook logisch vind dat Catalanen voor Spanje supporteren bij gebrek aan een Catalaans elftal op het WK. Er spelen nu eenmaal inwoners uit Catalonië bij het Spaanse elftal, net zoals er Vlamingen in het Belgische elftal zitten. Dus nogal logisch dat we dan voor dat land supporteren. Staat dus volledig los van het stemmen op een separatistische partij.

Gonzo

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik weet waar de mysterieuze "kattenkrabben" die 's ochtends ineens op mijn arm staan vandaag komen. Vannacht draaide ik mij om in bed en ineens voelde ik dat ik mij ergens aan sneed, blijkbaar zit er een ieniemienie klein scherp puntje op mijn matras (geen idee hoe dat daar kwam, heb het weggedaan) dat er telkens in slaagde om mijn arm te snijden. Nu weer een snee van 10 centimeter, hoera :sop:

Of doe jij stiekem aan zelfverminking? :(

jesitim

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag: Examen Calculus hebben van 9u tot 13u en van 14u tot 18u.
Deel 1 was al af bij mij om 10u20..., nu dus nog 3u en een half wachten tot we aan het tweede deel mogen beginnen...

:doh:

jesitim

Legacy Member
sharpshot zei:

Het enigste wat ik kan doen zijn de oefenigen wat herbekijken... Volgende examen is pas volgende week woensdag.

Volgende ergernis: dubbel posts...

Cools

Legacy Member
brandon_ zei:
Zolang je niet voor "Vlaanderen" kan supporteren, is het toch logisch dat je voor "België" supportert? Net zoals ik het ook logisch vind dat Catalanen voor Spanje supporteren bij gebrek aan een Catalaans elftal op het WK. Er spelen nu eenmaal inwoners uit Catalonië bij het Spaanse elftal, net zoals er Vlamingen in het Belgische elftal zitten. Dus nogal logisch dat we dan voor dat land supporteren. Staat dus volledig los van het stemmen op een separatistische partij.
Een volledig Vlaamse voetbalploeg zou wel wat geven, met onze nationale kern :lol:.

?therapy?

Legacy Member
Nog een uur hier op men werk zitten, een uur pauze en dan hier nog een uur zitten. :sop:
Iets om handen hebben zou wel leuk zijn. :(

Mus

Legacy Member
Ik wor zot van al die onnozele testen op facebook!!!!

Ik heb geen zin om elke kleurbeschrijving van iedereen te weten of welke mentale leeftijd of welke sprookjesprinses of welk element of j<fheFHHJfj iesf vrivjagde!!

NI DE HELE TIJD EN NI DOOR MIJN STROT FFS

Doe die testen toch gewoon voor uzelf alst moet, ma ni delen :(

Argh! :angry:

86514

Legacy Member
Mus86 zei:
Ik wor zot van al die onnozele testen op facebook!!!!

Ik heb geen zin om elke kleurbeschrijving van iedereen te weten of welke mentale leeftijd of welke sprookjesprinses of welk element of j<fheFHHJfj iesf vrivjagde!!

NI DE HELE TIJD EN NI DOOR MIJN STROT FFS

Doe die testen toch gewoon voor uzelf alst moet, ma ni delen :(

Argh! :angry:

Ge kunt die toch gewoon verbergen?

J.F.

Legacy Member
Mus86 zei:
Ik wor zot van al die onnozele testen op facebook!!!!

Ik heb geen zin om elke kleurbeschrijving van iedereen te weten of welke mentale leeftijd of welke sprookjesprinses of welk element of j<fheFHHJfj iesf vrivjagde!!

NI DE HELE TIJD EN NI DOOR MIJN STROT FFS

Doe die testen toch gewoon voor uzelf alst moet, ma ni delen :(

Argh! :angry:

IK BEN DE KLEUR ROOD EN IK BEN EEN MUIS EN IK MOET IN NEW YORK WONEN






blok <33333

JorisBlack

Legacy Member
Volgens een van die testen (die ik altijd in een privévenster open, om te voorkomen dat er dingen op mijn facebook komen te staan) was Amsterdam die ideale stad voor mij om in te wonen. Ik kan er nog wel inkomen, eigenlijk!


Muscleduck zei:
Slecht geslapen, maf gedroomd.

Hier ook, dat moet het weer zijn. Of chemtrails.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan