Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coldplayke

Legacy Member
gumball4000 zei:
Vriendin in ziekenhuis. Mn ma is speciaal kei ver geweest naar een super goeie fruitwinkel om fruitmand samen te stellen vr mn vriendin. Is fruit dat (rijp) vers wordt geplukt en dus niet vroegtijdig zoals in de GB enzo. Ge betaalt pakweg dubbele van een supermarkt. Vraag ik vandaag aan de ma van mn vriendin (die ook even int ziekenhuis op bezoek kwam)
"Amaai is al da fruit al op?oO"
Ma van vriendin "ja, kheb er een smoothie van gemaakt en thuis opgedronken"

Ik in mn eigen "you fucking serieus?!? Da kostte meer dan 30€ en gij draait da in ne smoothie?!?!ö"
Wijselijk gezwegen, maar deed superveel pijn. Zeker omda mn ma er zoveel moeite in had gestoken..

Was dat bij jou dat je ma en je vriendin het echt niet met elkaar konden vinden, of was dat iemand anders? Indien van wel, leuk van je ma dat ze een fruitmand voor haar maakte :)

gumball4000

Legacy Member
coldplayke zei:
Was dat bij jou dat je ma en je vriendin het echt niet met elkaar konden vinden, of was dat iemand anders? Indien van wel, leuk van je ma dat ze een fruitmand voor haar maakte :)

Jep was bij mij. Mss is dat ook waardoor ik beetje in mn gat gebeten ben. Alé nu deed m'n ma eens moeite.

Maar nadat m'n ma op bezoek was geweest, is er door vriendin en schoonmoeder geroddeld geweest. M'n ma had aan schoonmoeder gevraagd om goed woordje te doen bij haar dochter (vriendin) zodat de situatie wat kon beteren.
Vond de schoonmoeder het niet kunnen dat mn ma dat had gezegd en was ze blij wanneer mn ma weg ging.

Het rare is, wanneer m'n ma vroeger roddelde over de andere kant, nam ik meer afstand van mn moeder.
Nu het omgekeerde gebeurt, neem ik precies veel meer afstand van m'n schoonmoeder en vriendin.

Vriendin ligt nu ook al 2 weken in ziekenhuis en kheb letterlijk nog geen enkel moment van privacy gehad met haar. Haar ma moet er ALTIJD bijzijn (van 14-20u, ELKE dag). En als het da ni is, is er bezoek. Daar word ik dus bekke loco van ze.

Mathelas

Legacy Member
Je vraagt of jullie even wat privacy mogen hebben en dan zal de moeder normaal gezien de kamer verlaten.

Karre

Legacy Member
Carrion zei:
Och, niks verkeerd met ne goeie pets als 't op z'n plaats is. Al dat pedagogisch gezever ivm praten en in discussie gaan. Ne kleine van 7 heeft te luisteren, meer niet.

Alsof een kind niet op andere manieren gestraft kan worden. Je moet u als ouders toch ook wel zwak voelen als je zo iets moet beginnen toepassen.

glashelder

Legacy Member
gumball4000 zei:
Jep was bij mij. Mss is dat ook waardoor ik beetje in mn gat gebeten ben. Alé nu deed m'n ma eens moeite.

Maar nadat m'n ma op bezoek was geweest, is er door vriendin en schoonmoeder geroddeld geweest. M'n ma had aan schoonmoeder gevraagd om goed woordje te doen bij haar dochter (vriendin) zodat de situatie wat kon beteren.
Vond de schoonmoeder het niet kunnen dat mn ma dat had gezegd en was ze blij wanneer mn ma weg ging.

Het rare is, wanneer m'n ma vroeger roddelde over de andere kant, nam ik meer afstand van mn moeder.
Nu het omgekeerde gebeurt, neem ik precies veel meer afstand van m'n schoonmoeder en vriendin.

Vriendin ligt nu ook al 2 weken in ziekenhuis en kheb letterlijk nog geen enkel moment van privacy gehad met haar. Haar ma moet er ALTIJD bijzijn (van 14-20u, ELKE dag). En als het da ni is, is er bezoek. Daar word ik dus bekke loco van ze.
Ik word echt doodmoe van jouw verhalen altijd :p Al dat geroddel en die jaloezie en die steken en he said she said :sleep:

vegitto-kun

Legacy Member
Karre zei:
Alsof een kind niet op andere manieren gestraft kan worden. Je moet u als ouders toch ook wel zwak voelen als je zo iets moet beginnen toepassen.

bah een tik op de kont mag van mij zenne. ik heb ook paar keer een rode kont gehad en ik ben niet "OMG EMOTIONEEL AANGESLAGEN MISHANDELD KINDJE 568"

ik zeg niet beginnen te kloppen maar sommige kinderen moeten voelen voor ze luisteren.

Katoom

Legacy Member
glashelder zei:
Ik word echt doodmoe van jouw verhalen altijd :p Al dat geroddel en die jaloezie en die steken en he said she said :sleep:
Tja, vrouwen ondereen... :p

en @ die opvoedings discussies: Het is een beetje zoals bij het autorijden, iedereen denk dat hij het beter weet.

GemaneDude

Legacy Member
Al drie dagen al zeker honderd keer mijn neus moeten snutten en honderd keer geniest. Klote allergiepillekes werken nimeer.

Mus

Legacy Member
Welke neemt ge?
Ik ken iemand waarbij niks hielp, tot hij hyperpol was gaan gebruiken. Geen last meer, of toch veeel minder. Da's ook zonder voorschrift maar niet elke apotheker heeft ze in huis.

Karre

Legacy Member
glashelder zei:
Ik word echt doodmoe van jouw verhalen altijd :p Al dat geroddel en die jaloezie en die steken en he said she said :sleep:

Ze nemen dit bij gumball daar iets te letterlijk.

vegitto-kun zei:
bah een tik op de kont mag van mij zenne. ik heb ook paar keer een rode kont gehad en ik ben niet "OMG EMOTIONEEL AANGESLAGEN MISHANDELD KINDJE 568"

ik zeg niet beginnen te kloppen maar sommige kinderen moeten voelen voor ze luisteren.

Als je een rode kont hebt is dat niet meer zo maar een tik...

vegitto-kun

Legacy Member
Karre zei:
Ze nemen dit bij gumball daar iets te letterlijk.



Als je een rode kont hebt is dat niet meer zo maar een tik...

Dat is figuur van spreken.

en mijn kont word rap rood.

lach ni met mijn aandoening :lol:

Zubrowka zei:
Aanslag Joods Museum Brussel

Die man ziet ze ook vliegen, het leger inzetten. Dictator Bart.

wel de flikken zijn nutteloos. dat weten we al langer dan vandaag. die mannen lopen weg als er word geschoten.

"haha dictator bart" inb4 dat idee van leger hulp van iedereen daar is. en het leger doet toch godverdomme niets. dat ze eens nuttig zijn.

Zubrowka

Legacy Member
vegitto-kun zei:
Dat is figuur van spreken.

en mijn kont word rap rood.

lach ni met mijn aandoening :lol:



wel de flikken zijn nutteloos. dat weten we al langer dan vandaag. die mannen lopen weg als er word geschoten.

"haha dictator bart" inb4 dat idee van leger hulp van iedereen daar is. en het leger doet toch godverdomme niets. dat ze eens nuttig zijn.

De Wever is gewoon een machtsgeile politicus die enkel de belangen behartigt van degene die hen steunen. Zijn jaarlijkse diamanten zal hij wel niet willen kwijt spelen. Compleet gek is die idioot met zijn idee van het leger.
Enkel inzetten op repressie en inspelen om angst kan hij.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Zubrowka zei:
De Wever is gewoon een machtsgeile politicus die enkel de belangen behartigt van degene die hen steunen. Zijn jaarlijkse diamanten zal hij wel niet willen kwijt spelen. Compleet gek is die idioot met zijn idee van het leger.
Enkel inzetten op repressie en inspelen om angst kan hij.

SPA doet toch krak hetzelfde. Inspelen op aversie tegen N-VA. :)

De sossen hier in België zijn trouwens de meest corrupte partij van allemaal. http://soswatch.skynetblogs.be/arch...nen-om-niet-op-de-socialisten-te-stemmen.html

Lolplayer

Legacy Member
Zubro, de verkiezingen zijn gedaan, Bart de Wever heeft gewonnen, get over it.

Aanvaard het en stop met blijten.

Zubrowka

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
SPA doet toch krak hetzelfde. Inspelen op aversie tegen N-VA. :)

De sossen hier in België zijn trouwens de meest corrupte partij van allemaal. 150 redenen om niet op de socialisten te stemmen! : SOSWATCH

Ik zie de vergelijking niet zo, maar het is blijkbaar wel de gewoonte van de NVA adepten om over iets totaal anders te beginnen, naar anderen beginnen te verwijzen, totaal irrelevant naast de kwestie antwoorden.

Lolplayer

Legacy Member
Hij bedoelt dat de SPA ook ingespeeld heeft op angst om stemmen te ronselen, net zoals de NVA.

waffel

Legacy Member
Politiek stinkt. Tis altijd iemand anders zijn schuld. Laat het gewoon rusten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan