KO
Legacy Member
curby zei:Ik kom altijd cassee thuis en ik werk ni eens hard.
-_-
Ik ben zelfs te lui vo film te zien.
Heeft er iemand energietips.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Dat went.
Ge zijt ook geen 30 meer hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
curby zei:Ik kom altijd cassee thuis en ik werk ni eens hard.
-_-
Ik ben zelfs te lui vo film te zien.
Heeft er iemand energietips.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

KO zei:Dat went.
Ge zijt ook geen 30 meer hé![]()
Wat denk je van beweging?curby zei:Ik kom altijd cassee thuis en ik werk ni eens hard.
-_-
Ik ben zelfs te lui vo film te zien.
Heeft er iemand energietips.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Sheldon Cooper zei:https://www.facebook.com/thomas.dekezel.3
Echt... Elke dag een ander lief, allemaal zo marginaal als de pest. Ganse dagen zever spammen. Echt om te wenen :'( Kga daar echt een pak condooms in de bus steken
edit: https://www.facebook.com/l.php?u=ht...7_422442341223741_182144198_n.jpg&h=6AQGi2nDp
"tog mooie foto van ons twee he"
Rizla+ zei:Heb al lang door dat als ik niet heel mijn leven in een of andere rotwinkel wil werken, ik volgend jaar wel hogeschool ga moeten doen. Maar als men mij vraagt welk beroep ik later wil uitoefenen, heb ik echt geen flauw idee.
De enige 2 criteria die ik heb zijn iets waarbij ik onder de mensen kom, en iets met veel afwisseling. That's it.
Zou al denken in de sociale richting, maar wat moet ik me voorstellen bij 'Sociaal-cultureel werk", of "Maatschappelijke advisering"..
Het ding is dat die keuze echt wel definitief is, maar ik het helemaal niet zeker weet.
Rizla+ zei:Heb al lang door dat als ik niet heel mijn leven in een of andere rotwinkel wil werken, ik volgend jaar wel hogeschool ga moeten doen. Maar als men mij vraagt welk beroep ik later wil uitoefenen, heb ik echt geen flauw idee.
De enige 2 criteria die ik heb zijn iets waarbij ik onder de mensen kom, en iets met veel afwisseling. That's it.
Zou al denken in de sociale richting, maar wat moet ik me voorstellen bij 'Sociaal-cultureel werk", of "Maatschappelijke advisering"..
Het ding is dat die keuze echt wel definitief is, maar ik het helemaal niet zeker weet.

Sheldon Cooper zei:https://www.facebook.com/thomas.dekezel.3
Echt... Elke dag een ander lief, allemaal zo marginaal als de pest. Ganse dagen zever spammen. Echt om te wenen :'( Kga daar echt een pak condooms in de bus steken
edit: https://www.facebook.com/l.php?u=ht...7_422442341223741_182144198_n.jpg&h=6AQGi2nDp
"tog mooie foto van ons twee he"

ludnak zei:Wat heb je gestudeerd en wat dacht je te doen?
Nickjeuh zei:Zoeken voor werk na afstuderen was/is een dikke ontnuchterende ervaring voor mij. Gooi al hetgene wat je verwacht te kunnen doen met je diploma maar in de vuilsnisbak, mik laag.ad:

Praga Khan - Breakfast In Vegas - YouTubeMus86 zei:ludnak werkt voor het CLB? Dat zou dan toch al 21+ zijn..
Rizla+ zei:'Sociaal-cultureel werk", of "Maatschappelijke advisering"..
Galip Kurum, één van de drie moordenaars van agente Kitty Van Nieuwenhuysen, krijgt in de gevangenis nog altijd van een invaliditeitsuitkering, schrijft de krant Het Nieuwsblad. De uitkering werd hem toegekend nadat hij in 1999 bij een overval op een postkantoor een politiekogel in de rug kreeg. N-VA wil een wetsvoorstel indienen dat uitkeringen van gevangenen opschort.
Nourredine Cheikni en Galip Kurum, twee van de drie latere moordenaars van Kitty Van Nieuwsenhuysen pleegden op 7 april 1999 een overval op een postkantoor in Lodelinsart. Toen het duo op de vlucht sloeg, met amper een buit van 250 euro, liepen ze recht in de armen van de politie. Er vielen schoten en Kurum werd in de rug geraakt, Cheikni kon ontkomen.
Kurum werd invalide en werkongeschikt verklaard. Hij kreeg voor zijn rugblessure een invaliditeitsuitkering toegekend, die hij ook na zijn aanhouding en zelfs na zijn veroordeling in de zaak-Kitty bleef ontvangen. Wie een uitkering krijgt van het ziekenfonds, blijft die genieten als hij in de gevangenis zit. Er is dus geen systeem waar justitie meldingsplicht heeft naar de ziekteverzekering toe. De verzekering of het uitbetalende ziekenfonds moet het maar op eigen initiatief te weten komen.
Volgens N-VA-kamerlid Nadia Sminate weet noch de ziekteverzekering noch justitie hoeveel gevangenen zo'n uitkering krijgen. "Aangezien gevangenen kost en inwoon krijgen van de gemeenschap, is er geen enkele reden om hun uitkering door te betalen", vindt Sminate. Het kamerlid heeft een wetsvoorstel klaar dat die uitkering opschort tijdens een celstraf en een voorlopige hechtenis. Na afloop van de straf, moet de ziekteverzekering opnieuw de gezondheid van de betrokkene beoordelen vooraleer hij zijn uitkering kan terugkrijgen

Alteration zei:Geen last van, overgeparfumeerd volk daarentegen.
Geen idee welke hogeschool je voor ogen hebt, maar in Gent bv zijn die 2 richtingen die je opgesomd hebt, afstudeerrichtingen in de richting Sociaal Werk. Het diploma voor beide is gewoon 'Maatschappelijk Assistent' (kan soms ook zijn dat de afstudeerrichting op het diploma vermeld wordt).Rizla+ zei:Heb al lang door dat als ik niet heel mijn leven in een of andere rotwinkel wil werken, ik volgend jaar wel hogeschool ga moeten doen. Maar als men mij vraagt welk beroep ik later wil uitoefenen, heb ik echt geen flauw idee.
De enige 2 criteria die ik heb zijn iets waarbij ik onder de mensen kom, en iets met veel afwisseling. That's it.
Zou al denken in de sociale richting, maar wat moet ik me voorstellen bij 'Sociaal-cultureel werk", of "Maatschappelijke advisering"..
Het ding is dat die keuze echt wel definitief is, maar ik het helemaal niet zeker weet.