Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muscleduck

Legacy Member
LeXx zei:
Juist met de moto tegen 80/u overkop gevlogen op hobbels in het zand -> blijbkaar op schouder terechtgekomen en sleutelbeen serieus gebroken. Net niet doormidden (gelukkig, want dan was het dikke miserie).

Voor de rest genkeusde en paarse schouder en mijn helm in 3 stukken. Dikke chance dat ik een goed harnas aanhad anders had ik mijn schouder in 1000 stukskes kunnen bijeenrapen denk ik :(

Aiiii veel beterschap. Uw sleutelbeen breken net nu het goed weer wordt :s Zelf ook 3x al meegemaakt, ik ken de pijn/irritatie.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Vizionary zei:
Pfff ben deze nacht uit bed gevallen recht op men bakkes. Ferm veel pijn aan men kaak, zelfs eten lukt niemeer normaal.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk.

Gelukkig dat ge dan gene hoogslaper hebt :p

Lexx

Legacy Member
Ik zit nu serieus het meeste met dat ik de komende weken/maanden niet met de moto kan gaan rijden :sad::sad:

Op kot zal ook moeilijk zijn.. krijg begot mijn eigen tshirt nog amper aan/uit en moet ook constant met verband/harnas rondlopen dat ik zelf ook niet aankrijg. Komen daar verplichte practica reanimatie/verbandleer bij waarop ik geslaagd moet zijn voor mijn stage in de zomervakantie. Echt een schoon moment om nu hier op mijn bakkes te gaan ja.

Wonder boven wonder is mijn moto wel nog helemaal heel, dat is al iets! :p Klep van mijn helm is wel helemaal in stukken gebarsten, maar voor de rest. In't vervolg zo'n "whoop-section" wat geconcentreerder pakken en meer aan mn stuur trekken!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOd9oYsv-e-BTaN8WMLS9SvR33zu02mKHcyxk-c4CoJ1zqcCDhAA

Op deze manier dat ik gevallen ben. Gewoon door eigen domme fout eigenlijk. Trek mijn gas open om de anderen bij te halen (reed te ver achter), en had te laat gezien dat er van die diepe whoops achterkwamen.. vering klapt gewoon dicht op de eerste en als een katapult vooruitgevlogen :p

Tonerider

Legacy Member
Muscleduck zei:
Blijkbaar bestaat er naast Appletizer ook Peartizer, maar dat is hier niet te vinden :cry: Wel in Afrika en de UK maar shipping is afschuwelijk duur.

Ge koopt u perensap en bruiswater en ge mengt dat en voila peartizer.
Maak mn appletizer ook zelf. 50% appelsap van den aldi. Bruiswater van de kraan met de sodastream. Mengen en niemand die het verschil proeft. En dat voor een derde van de prijs. Hollands bloed is toch voor iets goed.

Katoom

Legacy Member
LeXx zei:
Ik zit nu serieus het meeste met dat ik de komende weken/maanden niet met de moto kan gaan rijden :sad::sad:

Op kot zal ook moeilijk zijn.. krijg begot mijn eigen tshirt nog amper aan/uit en moet ook constant met verband/harnas rondlopen dat ik zelf ook niet aankrijg. Komen daar verplichte practica reanimatie/verbandleer bij waarop ik geslaagd moet zijn voor mijn stage in de zomervakantie. Echt een schoon moment om nu hier op mijn bakkes te gaan ja.

Wonder boven wonder is mijn moto wel nog helemaal heel, dat is al iets! :p Klep van mijn helm is wel helemaal in stukken gebarsten, maar voor de rest. In't vervolg zo'n "whoop-section" wat geconcentreerder pakken en meer aan mn stuur trekken!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSOd9oYsv-e-BTaN8WMLS9SvR33zu02mKHcyxk-c4CoJ1zqcCDhAA

Op deze manier dat ik gevallen ben. Gewoon door eigen domme fout eigenlijk. Trek mijn gas open om de anderen bij te halen (reed te ver achter), en had te laat gezien dat er van die diepe whoops achterkwamen.. vering klapt gewoon dicht op de eerste en als een katapult vooruitgevlogen :p
Volgende keer gewoon op uw achterwiel

Muscleduck

Legacy Member
Mijn ma doet weer dwaas ma jongens toch. Mijn pa heeft destijds nen Facebook gemaakt om iets te volgen dat alleen daar kon, en mijn ma heeft die overgenomen. Ze heeft dan mijn leerkracht 1e leerjaar gevonden en die bij ons uitgenodigd :s Nu verwacht ze da ik daar bij ga zijn want nee, da gaat helemaal nie SUPER raar zijn. Man man man, 'k ga morgen heel de dag geënerveerd zijn ik weet het nu al. Veel goesting om in de auto te springen morgenmiddag tot 's avonds. :doh:

curby

Legacy Member
Muscleduck zei:
Mijn ma doet weer dwaas ma jongens toch. Mijn pa heeft destijds nen Facebook gemaakt om iets te volgen dat alleen daar kon, en mijn ma heeft die overgenomen. Ze heeft dan mijn leerkracht 1e leerjaar gevonden en die bij ons uitgenodigd :s Nu verwacht ze da ik daar bij ga zijn want nee, da gaat helemaal nie SUPER raar zijn. Man man man, 'k ga morgen heel de dag geënerveerd zijn ik weet het nu al. Veel goesting om in de auto te springen morgenmiddag tot 's avonds. :doh:

Hahahahaha!!

Wtf. Eerste leerjaar? Waarom nodigt uw ma een leerkracht van twintig jaar geleden uit??

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Muscleduck

Legacy Member
curby zei:
Hahahahaha!!

Wtf. Eerste leerjaar? Waarom nodigt uw ma een leerkracht van twintig jaar geleden uit??

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Moede haar nummer hebben dan kunde het vragen. Waar di met haar kop zit me momenten...

curby

Legacy Member
Muscleduck zei:
Moede haar nummer hebben dan kunde het vragen. Waar di met haar kop zit me momenten...

Nee jong. Dan word ik misschien ook uitgenodigd. :(

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Tonerider

Legacy Member
Waarschijnlijk liggen de albums met genante fotos ook al klaar. Kijk hier: onze muscleduckie toen hij nog een pamper ukkie was

Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk

Muscleduck

Legacy Member
Tonerider zei:
Waarschijnlijk liggen de albums met genante fotos ook al klaar. Kijk hier: onze muscleduckie toen hij nog een pamper ukkie was

Verstuurd vanaf mijn LG-V500 met Tapatalk

Ja ze sprak al van foto's maar ze denkt dat ik ze heb maar ze weet die niet liggen.

Ruben666

Legacy Member
curby zei:
Wtf. Eerste leerjaar? Waarom nodigt uw ma een leerkracht van twintig jaar geleden uit??

Vast niet vanwege die hitte die al die jaren is blijven woeden en zieden :unsure:.

glashelder

Legacy Member
Muscleduck zei:
Mijn ma doet weer dwaas ma jongens toch. Mijn pa heeft destijds nen Facebook gemaakt om iets te volgen dat alleen daar kon, en mijn ma heeft die overgenomen. Ze heeft dan mijn leerkracht 1e leerjaar gevonden en die bij ons uitgenodigd :s Nu verwacht ze da ik daar bij ga zijn want nee, da gaat helemaal nie SUPER raar zijn. Man man man, 'k ga morgen heel de dag geënerveerd zijn ik weet het nu al. Veel goesting om in de auto te springen morgenmiddag tot 's avonds. :doh:
Hahaha. Zo raar. Film dat eens :p

Dark Vampire

Legacy Member
Gister Iphone 4S gepikt van goeie vriendin op restaurant door 2 roma zigeunerinnen die kwamen bedelen.
Gsm lag op tafel en heel subtiel hadden ze een blad met tekst op erover gelegd en zo meegepakt. Pas 5 min later gemerkt dat ie weg was. Zijn die wijven nog gaan zoeken in Antwerpen ma niks meer te vinden.

Find my iphone nog proberen te gebruiken ma gsm stond al af toen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan