Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Maar aangezien gij dan regelmatig op controle moet gaan (denk ik) voor uw rug, zijn ze er dan niet vroeg bij met die tumor? En is het echt een tumor, of gewoon een abcess van die staven?

Ik moet niet voor mijn rug op controle gaan, ik moet voor die ziekte op controle gaan.
We hadden een CT-scan laten doen van de ruggenwervel kolom en daardoor is het opgemerkt. Het is effectief een tumor

Carrion

Legacy Member
Mensen die meer dan een maand op voorhand al "subtiel" beginnen tijdens gesprekken / op facebook / etc. dat ze gaan verjaren.

Crashtestdummy

Legacy Member
al den helen dag krampen na een verlengd weekend zuipen en kem verzekers al 500 scheten moeten laten

Gentei

Legacy Member
6 mei... op 6 februari ben ik geopereerd geweest voor mijn cyste. 3 maanden later is mijn wonde volledig genezen. Maar onder de wonde is er een kleine opening van een paar milimeter die gewoon niet wilt dichtgroeien.
Van de nacht weer begonnen te bloeden. Maakte ik mij daar druk om, heel de nacht nie kunnen slapen en vandaag de vroege.......morgen op controle, ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Volgens hem zou het vorige week dicht moeten zijn....man man man als hij weer gaat snijden....dikke FU

sharpshot

Legacy Member
Carrion zei:
Mensen die meer dan een maand op voorhand al "subtiel" beginnen tijdens gesprekken / op facebook / etc. dat ze gaan verjaren.

Iemand ook eens bij mij gedaan, dat jaar was ik het "vergeten", sindsdien komt het niet meer voor!

Therapy

Legacy Member
Dat de Kindle niet leverbaar is van amazon.fr of .de maar enkel van .com . :sop:
Wtf is het idee daar achter?

Gonzo

Legacy Member
Therapy zei:
Dat de Kindle niet leverbaar is van amazon.fr of .de maar enkel van .com . :sop:
Wtf is het idee daar achter?

Enkel landspecifieke Amazons leveren (nationaal) Kindles, al de rest moet van .com bestellen.

JorisBlack

Legacy Member
Therapy zei:
Dat de Kindle niet leverbaar is van amazon.fr of .de maar enkel van .com . :sop:
Wtf is het idee daar achter?

Dat heb ik mij ook al afgevraagd. Kost wel wat meer voor verzending uit de USA.

ZackWhite

Legacy Member
Site van de NMBS. Als ik mij wil registreren zegt em dat mijn email reeds in gebruik is, als ik mijn wachtwoord wil opvragen zegt em dat mijn email niet bestaat in hun database. Rotzooi.

Poekie95

Legacy Member
Therapy zei:
Dat de Kindle niet leverbaar is van amazon.fr of .de maar enkel van .com . :sop:
Wtf is het idee daar achter?

Afaik had dit te maken met support (.de enkel Duitstalige support bv) en het feit dat die Kindles ook gelinkt worden aan de lokale Kindle storefront (met hoofdzakelijk titels in de eigen taal dus).

JorisBlack

Legacy Member
Poekie95 zei:
Afaik had dit te maken met support (.de enkel Duitstalige support bv) en het feit dat die Kindles ook gelinkt worden aan de lokale Kindle storefront (met hoofdzakelijk titels in de eigen taal dus).

Je kan hem ook niet kopen van de .co.uk site, wat ook in het Engels is.

flaviooooo

Legacy Member
De MNM Eurosong Top 100 staat hier te spelen op het werk.

OK het is eens iets anders dan iedere dagen dezelfde miserie, maar toch ...

Eveliciouz

Legacy Member
Non-Stop die nu blijkbaar al (?!) niet meer speelt in de Kinepolis Hasselt...
Die film speelt toch zolang nog niet, mijn gedacht? :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan