Poekie95
Legacy Member
Tonerider zei:Troost u, een groot deel van degene met kinderen benijden u om uw vrijheid.
En binnen 10-20 jaar als die kinderen flink op eigen benen staan zal jij weer diegene zijn die ze benijdt omwille van al die fantastische momenten die ze hebben en het feit dat ze niet zo eenzaam zijn als ze ouder worden.
Toegegeven, het loopt niet altijd zo (drugs, financiele problemen, zelfmoord etc kunnen in de weg komen).
Ik hoor maar weinig familiaal gezever op de trein. Vooral veel geroddel all-round gezaag. Maar als het dan over kinderen of het opvoeden ervan gaat, ben ik vaak bijzonder blij dat ik er geen wil hebben.