Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Gamer94 zei:
Ben ermee gestopt.. Ze geven hier commentaar dat het niet werkt, zal nog is behulpzaam zijn -- Morgenvroeg nog 1x proberen op zolder vlak naast de router, als het dan niet lukt terug naar de winkel ze..

Zal wel eerder software matige fout zijn dus geen idee of ze dat gaan terugnemen.

Gamer94

Legacy Member
sharpshot zei:
Zal wel eerder software matige fout zijn dus geen idee of ze dat gaan terugnemen.

Zal morgen het verdere verloop posten.. Ja moest het de software zijn hoop ik dat ze in de winkel toch die moeite gaan doen.. Heel de dag aan verspild :(

Voel me nu ook achterlijk, da's meestal 5min werk :sop:

Poekie95

Legacy Member
Gamer94 zei:
Zal morgen het verdere verloop posten.. Ja moest het de software zijn hoop ik dat ze in de winkel toch die moeite gaan doen.. Heel de dag aan verspild :(

Voel me nu ook achterlijk, da's meestal 5min werk :sop:

Al met een andere router geprobeerd? :)

Kwestie van het probleem wat te isoleren.

Ik benijd u wel dat ge zoiets "kunt" van u afzetten. Ik zou daarmee bezig zijn tot 2-3u 's nachts als ik het niet opgelost krijg. Liever gij.

JorisBlack

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Een nieuwsitem over de David van Michelangelo die op instorten staat, de reactie eronder... :sop:
Debiele cultuurbarbaren

Bram76
So what, we kunnen toch niet alles sparen en restaureren. Als het kapot is, naar het stort ermee.

Facebook pagina van deredactie.be, of De Standaard?

Ik ben gestopt met daar naar die comments te gaan kijken, want ik word er diep ongelukkig door.

Gamer94

Legacy Member
Poekie95 zei:
Al met een andere router geprobeerd? :)

Kwestie van het probleem wat te isoleren.

Nope, zal morgen eens proberen :)

Wat ik ni zo goed snap, andere tablet heeft zus bij haar thuis geinstalleerd voor eens te testen.. Toen ze naar kwam (tablet was cadeau voor broer), verbond hij automatisch (volgens men moeder) O.o

Poekie95

Legacy Member
De David van Michelangelo ligt voor Sheldon, om begrijpelijke redenen, nu eenmaal wel nauwer aan het hart dan de Madonna van Michelangelo.

Ook al staat die laatste in ons eigen landje.

Poekie95

Legacy Member
Gamer94 zei:
Nope, zal morgen eens proberen :)

Wat ik ni zo goed snap, andere tablet heeft zus bij haar thuis geinstalleerd voor eens te testen.. Toen ze naar kwam (tablet was cadeau voor broer), verbond hij automatisch (volgens men moeder) O.o

Ja, met TELENETHOMESPOT zeker :ironic:.

Niets geloven van wat moeders zeggen over techniek.

Ketelbuik

Legacy Member
JorisBlack zei:
Facebook pagina van deredactie.be, of De Standaard?

Ik ben gestopt met daar naar die comments te gaan kijken, want ik word er diep ongelukkig door.

Ik ben niet alleen dan. Een klassieker: 'standaard KWALITEITSkrant???'. Het is de fb-pagina, DS zal zeker hun artikels gratis op het net zetten. :ironic:
Ik vind de comments bij de HLN minder dom.

Gamer94

Legacy Member
Poekie95 zei:
Ja, met TELENETHOMESPOT zeker :ironic:.

Niets geloven van wat moeders zeggen over techniek.

Men zus is de enige die er meer van kent als ik :) dus nee ik geloof men ouders ni als ze er iet over zeggen :p

Ben wel enorm slechtgezind dat ik hele dag ben bezig geweest voor een ander en het ni gewaardeerd word :s

Poekie95

Legacy Member
DS is geen kwaliteitskrant meer sinds ze hun redactie delen met Het Nieuwsblad.

Afaik is er nog maar 1 kwaliteitskrant met eigen redactie en dat is De Tijd.

Katoom

Legacy Member
Gamer94 zei:
Nope, zal morgen eens proberen :)

Wat ik ni zo goed snap, andere tablet heeft zus bij haar thuis geinstalleerd voor eens te testen.. Toen ze naar kwam (tablet was cadeau voor broer), verbond hij automatisch (volgens men moeder) O.o
Of gewoon uw GSM (of een ander toestel) instellen als wifi hotspot en daarmee proberen te verbinden.

Preske

Legacy Member
Gamer94 zei:
Ben ermee gestopt.. Ze geven hier commentaar dat het niet werkt, zal nog is behulpzaam zijn -- Morgenvroeg nog 1x proberen op zolder vlak naast de router, als het dan niet lukt terug naar de winkel ze..

welk model?

Gamer94

Legacy Member
Katoom zei:
Misschien beter aan uw zus overlaten. :unsure:



:p

:cry: Ge kunt dus nog meer vragen en klachten gaan verwachten.

Serieus? Slechte revieuws van fwa :s tis vo de kleine zus, vo spellekes en facebook.. Meer ni :p

Karre

Legacy Member
JorisBlack zei:
Facebook pagina van deredactie.be, of De Standaard?

Ik ben gestopt met daar naar die comments te gaan kijken, want ik word er diep ongelukkig door.

Gisteren me ook nog aan zitten 'ergeren' toen er enkelen begonnen te wenen over de verheerlijking van geweld in computerspellen. Als ik een hele avond Diablo 3 zit te spelen dan hou ik daar niets verder aan over buiten slechte loot.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Gamer94 zei:
Zucht... Al 3 fuckin uren bezig aan de wifi-verbinding van den nieuwe tablet :( ipod en andere tablet hebben wel een goei verbinding --

Hebt ge nu eigenlijk een brakke internet verbinding of helemaal geen? :p
Toch ni heel den dag op dezelfde manier vastgepakt? :p

Alsk me mijn handen mennen iPod vastpak op een bepaalde manier, geeft die ook bekan geen ontvangst, zelf al staank naast de router. :p

Gamer94

Legacy Member
xTechneut zei:
Hebt ge nu eigenlijk een brakke internet verbinding of helemaal geen? :p
Toch ni heel den dag op dezelfde manier vastgepakt? :p

Alsk me mijn handen mennen iPod vastpak op een bepaalde manier, geeft die ook bekan geen ontvangst, zelf al staank naast de router. :p

Heb hem zo'n 100x omgedraaid :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan