Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Rij speciaal naar onze storage om mijn Xbox 360 te gaan halen, kom er mee thuis, sluit alles aan. Zit natuurlijk geen Play & Charge in de doos -_- Mag nog eens terug rijden.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Rij speciaal naar onze storage om mijn Xbox 360 te gaan halen, kom er mee thuis, sluit alles aan. Zit natuurlijk geen Play & Charge in de doos -_- Mag nog eens terug rijden.

Kom ik terug thuis en is die kabel kapot. FML

BlackOccult

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik moet vrijdag werken :puke:

Ik ook, als enige van de hele vriendengroep. Gelukkig voornamelijk huisbezoeken gepland (i.t.t. het saaie kantoorwerk van dinsdag en gisteren) dus de dag zal snel om zijn. ^^

Tonerider

Legacy Member
haal dan maar alle discotheken/dancings/danscafés weg uit de dorpskernen. En liefst ook alle parochiezalen. Hoeveel last dat je daar in het weekend van hebt is niet gewoon.

Sick`

Legacy Member
Tonerider zei:
haal dan maar alle discotheken/dancings/danscafés weg uit de dorpskernen. En liefst ook alle parochiezalen. Hoeveel last dat je daar in het weekend van hebt is niet gewoon.

Er zijn strenge regels, en er heeft een rechter zich over de situatie uitgesproken. Is het dan niet duidelijk waarom die plaatsen er nog zijn, en die speeltuin (die waarschijnlijk in tegenstelling tot die discotheken plots is opgedoken) niet? :eek:

Ik zou het toch helemaal niet leuk vinden moest ik een huis kopen, jaren mijn geld en tijd in de renovatie er van steken, en iemand dan doodleuk de geluidsnormen naast mij komt verbreken :eek:

Tonerider

Legacy Member
ja, want die rechter is echt redelijk. Buiten die kinderen mogen ook de klanten niet meer lawaai maken dan 40db.
40db = Huiskamer, slaapkamer, rustig kantoor, rustige woonbuurt, vogels bij zonsopkomst, zacht geroezemoes in een klas

Yep, echt redelijk.

Sick`

Legacy Member
Tonerider zei:
ja, want die rechter is echt redelijk. Buiten die kinderen mogen ook de klanten niet meer lawaai maken dan 40db.
40db = Huiskamer, slaapkamer, rustig kantoor, rustige woonbuurt, vogels bij zonsopkomst, zacht geroezemoes in een klas

Yep, echt redelijk.

Heeft niet iedereen recht op rust dan? Je bent thuis om jezelf te ontspannen. Sommige mensen (als ik) hebben omwille van gezondsheidsredenen zelf nood aan rust. Je buren zullen ook wel eens lawaai maken, maar die zijn niet altijd thuis en worden ook wel eens moe, maar dat is niet hetzelfde als elke dag de klok rond in het lawaai van een kantinne te moeten vertroeven :wtf:

Tonerider

Legacy Member
Sick` zei:
Heeft niet iedereen recht op rust dan? Je bent thuis om jezelf te ontspannen. Sommige mensen (als ik) hebben omwille van gezondsheidsredenen zelf nood aan rust. Je buren zullen ook wel eens lawaai maken, maar die zijn niet altijd thuis en worden ook wel eens moe, maar dat is niet hetzelfde als elke dag de klok rond in het lawaai van een kantinne te moeten vertroeven :wtf:

Tonerider zei:
haal dan maar alle discotheken/dancings/danscafés weg uit de dorpskernen. En liefst ook alle parochiezalen. Hoeveel last dat je daar in het weekend van hebt is niet gewoon.

Zubrowka

Legacy Member
Poekie95 zei:
Pfft, vandaag (enfin gisterennamiddag) weer veel te veel tijd verloren met loop/fietswedstrijd (fu Medica de volgende keer zoekt ge maar iemand anders) en nu efkes gecheckt en er staan 64 zaken op m'n todolijst die klaar moeten zijn tegen het einde van het verlengde weekend :(.

That is way too much pressure! :(

Mss toch hulp durven zoeken en beginnen delegeren want dit komt echt niet meer goed.

ChronoRace - Electronic Timing - Chronométrage électronique et service de traitement de données

waar moet ik zoeken? Ik ken u dus niet. ;)

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Swindels zei:
Moogt er trots op zijn.

Kgebruik da ni ze (ter info :p), ni roken, ni smoren, gene vloeibare, geen pillekes, gene snuiver.
Enkel alcohol soms. :)

Swindels

Legacy Member
xTechneut zei:
Kgebruik da ni ze (ter info :p), ni roken, ni smoren, gene vloeibare, geen pillekes, gene snuiver.
Enkel alcohol soms. :)

Moogt er trots op zijn :D ;-)

MrDoreth

Legacy Member
Ik wil een boterham met choco eten, maar de choco is op. Geen enkele nachtwinkel in de buurt heeft choco :@
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan