Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prodigy zei:Mij toch maar eens aan een smartphone gewaagd. Plezante mogelijkheden, maar het typen bolt voor geen beter meer. Ik mis het blindelings kunnen typen nu al. Hopelijk is dit gewoon een kwestie van gewenning![]()


Oij zei:Al meer dan 2 jaar een smartphone met touchscreen...kan nog altijd niet deftig typen.
Ik ben wel geen fervent sms'er dus echt heel veel typen doe ik niet, maar toch.
Nu, ik zie dat andere mensen er wel vlot mee kunnen typen dus het zal wel aan mijn dikke vingers liggen.![]()
YaMo zei:Ik heb geen dikke vingers en ik kan het ook niet deftig...

Heb hetzelfde probleem. heb al een 5,2 inch scherm en nog tik ik soms de knop erlangs aan, gelukkig is er zo'n autocorrect systeem dat doorheeft wat ik wilde typenOij zei:Al meer dan 2 jaar een smartphone met touchscreen...kan nog altijd niet deftig typen.
Ik ben wel geen fervent sms'er dus echt heel veel typen doe ik niet, maar toch.
Nu, ik zie dat andere mensen er wel vlot mee kunnen typen dus het zal wel aan mijn dikke vingers liggen.![]()

Gamer94 zei:Godverdomme nu sta men scherm ook al vol brol op IEwhy :'(
SwagYolo zei:"Bear Grills van Antwaarpe"![]()

xTechneut zei:
yezz I'm paranoid 
had beter alles opgeschreven want eerlijk gezegd was het wel een interessant verhaal in die droom jammer dat ik nu al 90% ben vergeten.