Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remi

Legacy Member
Die bende foorapen die de singel in Antwerpen bezetten.
Denken ze nu echt iets te winnen met deze actie?
Ik vond destijds dat die paar buurtbewoners echt verzuurde pipo's waren en dat de foor wel op de gedempte zuiderdokken mochten blijven, en ik denk dat mijn mening door velen werd gedeeld. Maar er zullen er nu wel een hoop minder sympathie hebben met de foor.

Swagger

Legacy Member
Die Kirsten van "The sky is the limit", uit die haar mond komt bijna niks anders dan: "sex, poepen, tetten, neuken, …" man man, wat een irritant wijf met plastieke voorgevel.

Dat zijn van die vrouwen waar binnen 10 jaar de champagne uit hun mond loopt, omdat ze hem niet meer kunnen toehouden. Letterlijk meegemaakt.

Mutlee

Legacy Member
Remi zei:
Die bende foorapen die de singel in Antwerpen bezetten.
Denken ze nu echt iets te winnen met deze actie?
Ik vond destijds dat die paar buurtbewoners echt verzuurde pipo's waren en dat de foor wel op de gedempte zuiderdokken mochten blijven, en ik denk dat mijn mening door velen werd gedeeld. Maar er zullen er nu wel een hoop minder sympathie hebben met de foor.

Idd. ik ben Deurne gewoon niet uitgeraakt. Dan maar thuis werken zeker.

BiteMe

Legacy Member
Da ze de mensen hunne dag verkloten die in Brussel wonen/werken voor diene Obama, en da et dan ook nog is 10 miljoen € kost...
Mee da geld hadde ze vele nuttigere dinge kunne doen ze..

Ketelbuik

Legacy Member
BiteMe zei:
Da ze de mensen hunne dag verkloten die in Brussel wonen/werken voor diene Obama, en da et dan ook nog is 10 miljoen € kost...
Mee da geld hadde ze vele nuttigere dinge kunne doen ze..

Indd, zoals kankeronderzoek..

sharpshot

Legacy Member
Remi zei:
Die bende foorapen die de singel in Antwerpen bezetten.
Denken ze nu echt iets te winnen met deze actie?
Ik vond destijds dat die paar buurtbewoners echt verzuurde pipo's waren en dat de foor wel op de gedempte zuiderdokken mochten blijven, en ik denk dat mijn mening door velen werd gedeeld. Maar er zullen er nu wel een hoop minder sympathie hebben met de foor.

Op zoiets mogen ze van mij hele zware boetes plaatsen, protesteren tot daar aan toe, das nu eenmaal normaal dat je dat kan doen, maar alles blokkeren is erover.

Allemaal Obama zijn fout!

Albireo

Legacy Member
Gisteren de hele dag met een soort sluimerende hoofdpijn rondgelopen. Vandaag een migraine-aanval (met aura zodat ik de helft van wat er op het computerscherm stond niet kon lezen :sop:). Tijd om er wat Ibuprofen tegenaan te gooien...

SusieQ

Legacy Member
Remi zei:
Die bende foorapen die de singel in Antwerpen bezetten.
Denken ze nu echt iets te winnen met deze actie?
Ik vond destijds dat die paar buurtbewoners echt verzuurde pipo's waren en dat de foor wel op de gedempte zuiderdokken mochten blijven, en ik denk dat mijn mening door velen werd gedeeld. Maar er zullen er nu wel een hoop minder sympathie hebben met de foor.

Als dit hun manier is om nog volk naar hun marginale paardemolens te krijgen zal het ook een streep door hun rekening zijn, maar dat snapt hun marginale brein niet of course.

Alteration

Legacy Member
aXl_ zei:
euh nee, zo werkt het ook. Middenvaksrijders steek je langs links voorbij, niet rechts. Langs rechts voorbijsteken is gewoon gevaarlijk. Mensen verwachten geen auto (of motorrijder...) die hun inhaalt aan die kant als ze rechts invoegen. Hij vond misschien dat je te snel reed maar zolang dat niet is vastgesteld met een snelheidscamera kan daar weinig mee gebeuren...

Langs rechts voorbijsteken kan enkel bij voorsorteren en binnen de bebouwde kom.

Het meest correcte is inderdaad een inhaalmanoeuvre langs links maken, maar louter in je vak blijven en voorbijrijden langs rechts wordt niet altijd als fout aanzien. Je kan natuurlijk opperen dat het gevaarlijk is, omdat de persoon links van je dat niet verwacht, maar als die van rijstrook wil veranderen dient die eerst te zien of alles wel vrij is. Langs rechts kan ook nog in andere situaties zoals bij filevorming. I.i.g.: onder het motto "Better safe than sorry" ga je toch het beste langs links.

Sick` zei:
Hangt er vanaf. Wacht de boete af en kijk waar ze je voor bekeuren. Je hebt te snel gereden, dus daar zal je jezelf bij moete neerleggen. Je mag niet 1x pinken en dan 4 rijvakken veranderen, dat is roekeloos. Maar als jij netjes hebt gepinkt en rijvak per rijvak hebt veranderd en voldoende afstand hebt gehouden, dan zou ik verzet aantekenen. Als jij jezelf voor een andere wagen smijt en afremt breng je echter de achterligger in gevaar indien je niet de nodige afstand hebt gehouden, en zal dat zeker als roekeloos aanzien worden. Indien je verzet aantekent zou ik duidelijk vermelden dat jij op dat ogenblik de enige was dat de regels respecteerde aangezien de rest niet rechts hield. Zeg dat je combi zag rijden en in de war was wat je moest doen en de intentie had volgens het boekje te rijden en niet de intentie had om roekeloos over te komen. Voortaan zou ik gewoon op het rijvak blijven, in principe 'passeer' je dan, wat toch anders oogt en veiliger is dan een inhaalmaneuver.

Je riskeert er een boete mee als het gezien wordt als "inhalen"...

Mocht het er rechts niet bijliggen als een lappendeken en linksrijders werden hard aangepakt, 't zou zoveel aangenamer zijn.

OT: Ganse dag in een vergaderzaal zitten met koude airco, quasi iedereen zit er dan te kuchen e.d. meer, verwonderlijk...
"Den bureau" is natuurlijk niet veel beter, ligt daar nog een enorm stoffig tapijt ook. Eens de boel verlucht toen er niemand zat (want anders is het te koud, verwarming moet ook altijd volledig open) en daags nadien was 't smogalarm.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Man toch, die mensen die langs de baan in Waregem stonden en klagen dat ze hem niet hebben gezien. Wat verwachten ze, dat hij even z'n raampje gaat opendoen en gaat zwaaien? -.-

Rizla+

Legacy Member
Nu al meer dan 20 minuten over dienen aap op het nieuws. Kan me niet schelen of het nu Obama, Merkel of Poetin is, ze willen allemaal hetzelfde hoor. Enkel dat Obama's manier in onze opvoeding als normaal bekeken wordt. In principe zijn ze geen haar beter dan hun Russische vriend.

En dan is er eens een manier om ervoor te zorgen dat mensen eens een beeld krijgen van België, zetten we dienen beachboy met strik en zijn stiekeme donderdags minnaar.

dweil

Legacy Member
Rizla+ zei:
Nu al meer dan 20 minuten over dienen aap op het nieuws. Kan me niet schelen of het nu Obama, Merkel of Poetin is, ze willen allemaal hetzelfde hoor. Enkel dat Obama's manier in onze opvoeding als normaal bekeken wordt. In principe zijn ze geen haar beter dan hun Russische vriend.

En dan is er eens een manier om ervoor te zorgen dat mensen eens een beeld krijgen van België, zetten we dienen beachboy met strik en zijn stiekeme donderdags minnaar.

Volgende keer ne gele kabouter laten opdraven lijkt me inderdaad beter.

sneax

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Holy fuck
https://www.youtube.com/watch?v=Cg9PWSHL4Vg

Kerel had wel ballen om naar het balkon eronder te durven springen.


Beste quote van het filmpje:

- "Damn I was gonna get an appartment over there too"
* "Not nowwww"
° "They're cheaper now"


en 1564x Oh my gaawd

Die kerel is echt wel nen baas, tis alsof hij dat allemaal al nekeer gedaan had. Zo een terraske lager zakken is écht gene kak!

Huxley

Legacy Member
sneax zei:
Die kerel is echt wel nen baas, tis alsof hij dat allemaal al nekeer gedaan had. Zo een terraske lager zakken is écht gene kak!

Hij heeft veel geluk gehad toch, iets meer naar achter leunen en hij lag beneden.
Maakte het wel spannend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan