Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
Muscleduck zei:
Thief chapter 5 is wa creeeeeeepy!

Vind ik ook! Ik ben helemaal geen persoon voor zo'n spelletjes :") ik heb mezelf al rot geschrokken in dat chapter!

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
EternalSilence zei:
Ja, dit gebeurd als google een email kan linken aan je G+ account.
Gelukkig ben ik nooit aan dat falende G+ gedoe begonnen en kwam er dus ook een foutmelding dat hij geen G+ account kon linken aan m'n youtube acc.

Da ga derover e :angry:
Weetk ook ni waarom dak da gepakt heb eig, niks op gedaan buite rap een profielfotoke ingesteld, genen ene vriend heeft Google + :p

Het enige coole is da er op google ni +Jij maar +RealName sta. :cool:

Muscleduck

Legacy Member
The_Cat zei:
Vind ik ook! Ik ben helemaal geen persoon voor zo'n spelletjes :") ik heb mezelf al rot geschrokken in dat chapter!

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Ik ben er net voorbij :-)

Dezent1

Legacy Member
die 5dagenzonderzagen op qmusic helpt ook niet echt, ze zagen nogaltijd evenveel.

Telrunya zei:
Lol Laurent me ne burn out en oververmoeid?

Van wa?
Doen alsof je veel te doen hebt is ook vermoeiend.

Alteration

Legacy Member
Swindels zei:
Liever over geparfumeerd dan een muffe stinkerd.

Voor mij niet. Het liefst van al voor mij een lichaamseigen geur (en dan heb ik niet over "een zweetgeur", maar iemands typische geur die bijvoorbeeld te ruiken is in een achtergebleven kledingstuk van je lief) boven er overgeparfumeerd bijlopen wat vaak dan nog is om stank te verdoezelen en uiteindelijk gewoon een mengeling oplevert waar weer extra parfum voor gebruikt wordt, enz. Dus i.p.v. overgeparfumeerd liever die stank, stink je tenminste (naar alle waarschijnlijkheid) niet met opzet. Da's uiteindelijk toch maar symptoombestrijding en lost nu eens niks op, gelijk naar de wc gaan voor een grote boodschap en dan een bus "luchtverfrisser" gebruiken, serieus? Tenzij je echt verlucht is die meestal kwalijke geur er toch nog...

glashelder zei:
Zit ik nu altijd op verkeerd openbaar vervoer of ben ik nu zélf één van die overgeparfumeerde mensen, want ik ruik zo'n dingen echt nooit. Misschien twee keer per jaar dat er iemand voor mij zit op de bus met sterk parfum. Ik ruik wel fris gewassen mensen (die ruiken een beetje zepig of shampooïg) maar vind ik juist aangenaam.

Gebeurt wel vaak dat ik iets ruik vooraleer een ander dat doet, terwijl er dan nog anderen zijn wie het gewoonweg niet opvalt. Daarstraks nog met (cannabis)rokers of voorbeelden zoals een mestgeur, een brandgeur, uitlaatgassen, parfum,...

Dat je zo'n zaken niet ruikt kan verscheidene oorzaken hebben: roken, zwelling van het neusslijmvlies, mondademhaling (vanzelfsprekend),...

Dezent1 zei:
die 5dagenzonderzagen op qmusic helpt ook niet echt, ze zagen nogaltijd evenveel.

Beter eens mensen opvangen en ondersteunen i.p.v. hun kop in 't zand te steken.
"Zaagt niet, krop het maar op!"

Polestar

Legacy Member
Youtube app op mijn GSM eens geupdate, had dat beter niet gedaan...Nu ben ik verplicht een google account te maken, anders kan ik niet op de app..:sop:

Swindels

Legacy Member
Alteration zei:
Voor mij niet. Het liefst van al voor mij een lichaamseigen geur (en dan heb ik niet over "een zweetgeur", maar iemands typische geur die bijvoorbeeld te ruiken is in een achtergebleven kledingstuk van je lief) boven er overgeparfumeerd bijlopen wat vaak dan nog is om stank te verdoezelen en uiteindelijk gewoon een mengeling oplevert waar weer extra parfum voor gebruikt wordt, enz. Dus i.p.v. overgeparfumeerd liever die stank, stink je tenminste (naar alle waarschijnlijkheid) niet met opzet. Da's uiteindelijk toch maar symptoombestrijding en lost nu eens niks op, gelijk naar de wc gaan voor een grote boodschap en dan een bus "luchtverfrisser" gebruiken, serieus? Tenzij je echt verlucht is die meestal kwalijke geur er toch nog...



Gebeurt wel vaak dat ik iets ruik vooraleer een ander dat doet, terwijl er dan nog anderen zijn wie het gewoonweg niet opvalt. Daarstraks nog met (cannabis)rokers of voorbeelden zoals een mestgeur, een brandgeur, uitlaatgassen, parfum,...

Dat je zo'n zaken niet ruikt kan verscheidene oorzaken hebben: roken, zwelling van het neusslijmvlies, mondademhaling (vanzelfsprekend),...



Beter eens mensen opvangen en ondersteunen i.p.v. hun kop in 't zand te steken.
"Zaagt niet, krop het maar op!"

Dus mensen met parfum op zijn eigenlijk vuile stinkerds die hun stank willen verdoezelen.... riiight.

Enne de geur in de kleren van uw lief is meestal het vervlogen parfum dat hij/zij meestal aan heeft hoor, ge associeert dat gewoon dan met uw geliefde.

Alteration

Legacy Member
Swindels zei:
Dus mensen met parfum op zijn eigenlijk vuile stinkerds die hun stank willen verdoezelen.... riiight.

Als je selectief leest blijkbaar wel.

Swindels zei:
Enne de geur in de kleren van uw lief is meestal het vervlogen parfum dat hij/zij meestal aan heeft hoor, ge associeert dat gewoon dan met uw geliefde.

Er is geen parfum in 't spel, indien hypothetisch gezien wel ruikt niet elke parfum even goed enne er zijn evengoed "Denk dat ge u eens moet wassen"-momentjes. Precies of iets dat van uw lief is ruikt automatisch goed, net omdat het van uw lief is.

schuppekens

Legacy Member
Een uur geleden een vogeltje moeten begraven dat tegen het raam vloog :(
Life is sad sometimes

Muscleduck

Legacy Member
The_Cat zei:
Ik geraak.niet voorbij die creepers :(

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Sneaken met CTRL dat je super stil bent want ze horen zeer goed :) Ik heb ze niet gedood daar is toch geen beginnen aan. Ik ben naar boven gesneakt boven de objective, dan spatie om over de rail te springen en dan een dash gedaan met spatie richting de objective om die 2 die tussen de trappen staan te slim af te zijn. Ik had wel geen throwable, daarmee kan je ze gewoon afleiden.

@alteration: als ge uw lief niet graag ruikt zou ze uw lief niet zijn, dat is namelijk een zeer belangrijk zintuig bij de keuze van uw partner. Lichaamseigen geur is trouwens echt niet altijd beter. Iedereen heeft een eigen smaak en dus ga je evengoed mensen hebben die een gewone eigen geur hebben maar waarvan jij vindt dat ze stinken omdat je hen niet graag ruikt. Ik heb dan liever een 'fris' geurtje dat ik niet graag ruik. Overdaad is nooit goed natuurlijk.

stormtrooper

Legacy Member
Dit weekend triomfantelijk bezig geweest over hoe lang het geleden is dat ik nog ziek geweest ben, is het vandaag toch wel zo ver zeker :sad:

Mus

Legacy Member
Ik heb iets stoms gedaan. Alleen begrijp ik niet goed waar ik in de fout ben gegaan... Stom verkeer.

Daarnet na het werk op E40 van Leuven naar Brussel: de vier banden (ik noem dat banden, maar ik bedoel de vier wegstroken) zijn leeg - zo goed als 'leeg', natuurlijk hier en daar een auto. Behalve op de 3de band rijdt een colonne auto's, wel een stuk of 30 (zo ver als ik kan zien gewoon) aan een normaal tempo van 120. Band 1 (waar de camions normaal rijden), 2 en 4 zijn leeg. Dus ik accelereer wat en steek 1 van die colonne auto's vlot voorbij (omdat die spatie had tussen hem en die lange colonne) en sorteer mij meteen in de eerste band. Ik heb niemand in gevaar gebracht, inclusief mijzelf niet want ik stak voorbij aan 130 en vertraagde nadien gewoon terug. Bon, ik zie in mijn achteruitkijkspiegel plots een flikkenwagen accelereren en richting mij rijden.
Ik neem de afrit en thv van die afrit komen die naast mij vuile handgebaren maken dat dit mij een duit gaat kosten. Wtf?!
Ik heb niemand langs rechts voorbij gereden, gewoon vlot van vierde band naar 1e band omdat al die andere clownen gelijk een meute achter elkaar aan 120 op band 3 bleven rijden??

Deed ik daar iets mis mee?

Jepjep

Legacy Member
Misschien waren het seksistische agenten die vroegen hoeveel het moet kosten.

Alteration

Legacy Member
Mus86 zei:
Ik heb iets stoms gedaan. Alleen begrijp ik niet goed waar ik in de fout ben gegaan... Stom verkeer.

Daarnet na het werk op E40 van Leuven naar Brussel: de vier banden (ik noem dat banden, maar ik bedoel de vier wegstroken) zijn leeg - zo goed als 'leeg', natuurlijk hier en daar een auto. Behalve op de 3de band rijdt een colonne auto's, wel een stuk of 30 (zo ver als ik kan zien gewoon) aan een normaal tempo van 120. Band 1 (waar de camions normaal rijden), 2 en 4 zijn leeg. Dus ik accelereer wat en steek 1 van die colonne auto's vlot voorbij (omdat die spatie had tussen hem en die lange colonne) en sorteer mij meteen in de eerste band. Ik heb niemand in gevaar gebracht, inclusief mijzelf niet want ik stak voorbij aan 130 en vertraagde nadien gewoon terug. Bon, ik zie in mijn achteruitkijkspiegel plots een flikkenwagen accelereren en richting mij rijden.
Ik neem de afrit en thv van die afrit komen die naast mij vuile handgebaren maken dat dit mij een duit gaat kosten. Wtf?!
Ik heb niemand langs rechts voorbij gereden, gewoon vlot van vierde band naar 1e band omdat al die andere clownen gelijk een meute achter elkaar aan 120 op band 3 bleven rijden??

Deed ik daar iets mis mee?

Je reed alleszins meer dan de toegelaten snelheid en misschien vond men dat je nogal "sportief" (in de zin van roekeloos) reed e.d., daar hebben we dus het raden naar. Time will tell...

EDIT: Mogelijks verkeerde interpretatie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan