Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Put_met_keren

Legacy Member
Voor de 1e keer in mijn leven een echte breuk en dus een plaaster die er nu moet aan blijven tot 6 november. Nu is het een open gips en nadien moet er misschien een gesloten plaaster rond. 'K heb hem nog maar sinds deze middag en ik erger me nu al dood :-\ Dit kon ik echt wel missen. Hopelijk krijg ik iets geregeld met de mutualiteit ivm ziekenvervoer zodat ik naar de les kan gaan. Mijn stage kan ik alvast effe tijdelijk van thuis uit doen.



Verstuurd van mijn JY-G3 met Tapatalk

ironhorn

Legacy Member
Naar de nko-arts geweest met mijn verstopte neus. Pilletjes en dan neuspray blijven gebruiken. Ze vond het niet zo leuk dat ik een kat had en indien ik last bleef hebben kon ik me best toch op allergie laten testen. Volgens haar was er een aanzienlijke kans dat het de kat was :(

Ik ben een kattenmens en mijn vriendin is een crazy cat lady :( Hopelijk gaat het geen kattenallergie zijn of dat gaat afzien worden...

Waelvis

Legacy Member
Bosvos zei:
ze zouden bij de belastingen beter een exacte datum geven ipv "eind oktober" te zeggen wanneer ze moeten terugbetalen. Het geld zou vreselijk welkom zijn op dit moment, maar uiteindelijk krijgt ge uw centen waarschijnlijk pas op het laatste moment en ondertussen zit ge gelijk een onnozelaarke elke dag uw bankrekening te checken. :sop:

Troost u, wij hebben nog niet eens de brief gekregen waarin staat hoeveel, en wanneer we het terugkrijgen..

Hawk

Legacy Member
ironhorn zei:
Naar de nko-arts geweest met mijn verstopte neus. Pilletjes en dan neuspray blijven gebruiken. Ze vond het niet zo leuk dat ik een kat had en indien ik last bleef hebben kon ik me best toch op allergie laten testen. Volgens haar was er een aanzienlijke kans dat het de kat was :(

Ik ben een kattenmens en mijn vriendin is een crazy cat lady :( Hopelijk gaat het geen kattenallergie zijn of dat gaat afzien worden...
Twee woorden: Pluche katten.

Ik ken iemand die hetzelfde voorhad en die haar huis staat vol met knuffels van katten en foto's van echte katten. Die kon het gewoon niet loslaten maar ze moest het uiteindelijk toch doen. De knuffels zijn een copingmechanisme.

Verstuurd van mijn GT-N7100

JPV

Legacy Member
Bosvos zei:
ze zouden bij de belastingen beter een exacte datum geven ipv "eind oktober" te zeggen wanneer ze moeten terugbetalen. Het geld zou vreselijk welkom zijn op dit moment, maar uiteindelijk krijgt ge uw centen waarschijnlijk pas op het laatste moment en ondertussen zit ge gelijk een onnozelaarke elke dag uw bankrekening te checken. :sop:

24 oktober is niet eind oktober. 27 of 28 wel. ;-)

Nickjeuh

Legacy Member
Pfff, treintoestanden.

Gisterenochtend tien minuten vertraging, dan werd aangekondigd dat het eigenlijk 30 minuten waren door iets met het loskoppelen van een trein?

Vandaag vijf minuutjes vertraging, ben blij dat het daarbij gebleven is.

Ik verlang naar een toekomst waar langdurige vertragingen onbestaand zijn. Tolerantie voor eventuele treinstakingen ligt ook onder het vriespunt. :p

?therapy?

Legacy Member
Mijn n werkt niet meer op mijn klavier. nu dus die altijd copy pasten. :sop:

Karre

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Voor de 1e keer in mijn leven een echte breuk en dus een plaaster die er nu moet aan blijven tot 6 november. Nu is het een open gips en nadien moet er misschien een gesloten plaaster rond. 'K heb hem nog maar sinds deze middag en ik erger me nu al dood :-\ Dit kon ik echt wel missen. Hopelijk krijg ik iets geregeld met de mutualiteit ivm ziekenvervoer zodat ik naar de les kan gaan. Mijn stage kan ik alvast effe tijdelijk van thuis uit doen.



Verstuurd van mijn JY-G3 met Tapatalk

Als kind was dat tenminste nog plezant. Thuis zijn en bediend worden. Wat was het leven zo veel simpeler en leuker toen. Mijn grootste zorg was toen of ik op de Playstation of op de computer zou gamen.

Preske

Legacy Member
Karre zei:
Als kind was dat tenminste nog plezant. Thuis zijn en bediend worden. Wat was het leven zo veel simpeler en leuker toen. Mijn grootste zorg was toen of ik op de Playstation of op de computer zou gamen.

of hoe ge de vork uit uwe plaaster krijgt die ge er ingestoken hebt omdat het jeukte

Cadiuro

Legacy Member
De site van Het Nieuwsblad die om de zoveel tijd (10 minuten of zoiets) automatisch terug naar de homepage gaat.

Ik heb het artikel dat openstaat nodig voor het werk dat ik aan het maken ben; laat dat dan verdorie openstaan :angry: rotsite

Cycloon

Legacy Member
Straf, er is 10 euro via bancontact afgehaald in terschuren (nederland) terwijl mijn bankkaart nog in mijn portefeuille zit. Morgen maar eens bellen naar de bank...

Krikke

Legacy Member
Cycloon zei:
Straf, er is 10 euro via bancontact afgehaald in terschuren (nederland) terwijl mijn bankkaart nog in mijn portefeuille zit. Morgen maar eens bellen naar de bank...

Wtf, sta hier in de drive inn @Quik te wachten. Zijn die gasten aan het slapen ofwa. :(

Krikke

Legacy Member
?therapy? zei:
Mijn n werkt niet meer op mijn klavier. nu dus die altijd copy pasten. :sop:

Zwijg me van niet werkende toetsen op een klavier. Mijn k toets bleef meestal hangen. Gewoon een nieuwe bestellen.

Schaevertje

Legacy Member
Krikke zei:
Zwijg me van niet werkende toetsen op een klavier. Mijn k toets bleef meestal hangen. Gewoon een nieuwe bestellen.

Ik heb dat dikwijls met mijn laptop dat er is een toets niet werkt. Bij mij is dat meestal vuiligheid dat eronder zit. Gewoon is ne klop op geven en tis opgelost :)

AntiChrist7

Legacy Member
Wat een gezeur over die gasboetes.... Over de 99% normale boetes hoorde natuurlijk niks, nee ze lichten alleen de sappige eruit.

Ruben666

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
Wat een gezeur over die gasboetes.

Tot ge een Gaske van maar liefst €200 ontvangt omdat de bruine vuilzakken ocharme enkele uren te vroeg op de stoep stonden (Leuven).

Ronduit schandalige bedragen imo. (natuurlijk wel uitstekend om begrotingsgaten dicht te rijden :ironic:).

vantruien

Legacy Member
discussie met een blond dom wicht op FB. Haar geniale antwoorden...

Warning; You can become stupid from reading this!!!
ORIGINAL POST ...

Of Speech
IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! ! Ze zijn niet gelukkig in Marokko. Ze zijn niet gelukkig in Turkije. Ze zijn niet gelukkg in Egypte. Ze zijn niet gelukkig in Libië. Ze zijn niet gelukkig in Iran. Ze zijn niet gelukkig in Gaza. Ze zijn niet gelukkig in Irak. Ze zij...
Vind ik leuk · · Delen · 8 uur geleden via mobiel ·
Steven Vand______ vindt dit leuk.

Discussie: deelnemers, Dominique, die de original post heeft gepost. Talitha en ik !

Enjoy!!!


Talitha _____ Uhm, het journaal de laatste 3 jaar niet meer gezien ofzo? This is *exactly* the reason waarom de Arabische Lente heeft plaatsgevonden: mensen in 'die landen' werden onderdrukt en hadden dictators in plaats van leiders. Just like we did in Europe vroeger hoor, en toen waren alle mensen hier - niet-moslims dus - ook niet gelukkig. Het gaat niet om de religie, maar om de staatsinrichting. Daarnaast is 'gelukkig zijn' ook relatief - België heeft belachelijk veel meer zelfmoorden dan de rest van Europa en is dus obviously ook niet zo gelukkig, lijkt me. Of ligt dat ook aan de moslims? Funny hoe mensen constant vergeten dat de meerderheid van Westerse landen precies denkt zoals zij en ook niet van de islam moeten weten, maar er dan toch van overtuigd zijn dat die kleine minderheid het hele Westen gaat islamiseren. Alsof het Westen de moslimwereld ook niet verwesterd - Coca-Cola is overal verkrijgbaar dankzij Westerse toeristen everywhere, en de typische Westerse toeristengebieden in pakweg Turkije of Tunesië zijn zo verwesterd dat je net zo goed had kunnen thuisblijven. Er zijn overigens ook plenty of islamitische landen waar ze wel 'gelukkig' zijn (blijkbaar betekent dat dan dat mensen er niet vaak immigreren of niet gaan betogen ofzo, in deze ontzettend kortzichtige redenering) en plenty waar ze het niet zijn, en dat heeft veel vaker te maken met armoede, corruptie, vervuiling, gebrek aan sociale voorzieningen etc. dan met religie. Maar hey, als we maar kunnen zagen over de islam en letterlijk ALLES er op afschuiven natuurlijk, nietwaar?
7 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1

____ Vantruien Puur Racisme. Jammer Dominique ____dat je zo laag bij de grond bent gevallen. Denk je dat alle inwoners van irak ervoor gekozen hebben daar geboren te worden? Denk je dat alle Afganen terroristen zijn?
Damn wake up en begin eens iets te lezen.
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk

___ Vantruien http://www.een.be/.../koppen/haso-illegaal-en-ondergedoken
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk · Voorbeeld verwijderen

Dominique _____ Misschien moeten jullie eens jullie bronnen checken, _____ Vantruien als je tegen een geloof bent, maakt u da nog geen racist en Talitha _____ ik vind uw uitleg echt maar dwaas, zeker dat je nog over coca cola begint, zeer grappig, maar misschien moet je eens een jaartje in Libië gaan wonen waar ze de sharia hebben ingevoerd, good luck!
37 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

Dominique _____ Maar als we dan toch beginnen over voedsel Talitha ____ , laten we daar varkens vlees importeren
35 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

____ Vantruien ahja want alle vluchtelingen uit die landen zijn moslims....
34 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique ____ Euh ja , ooit al een Marokkaan tegen gekomen met katholiek geloof??
31 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien euh wel een afghaan, irakees, egyptenaar, Zijde nu serieus zo dom ofwa?

En om even terug te komen op uw 'tegen een geloof maakt u geen racist' dan heb ik voor u even de betekenis van racisme opgezocht
29 minuten geleden · Vind ik leuk

_____ Vantruien Hoewel de term racisme meestal een negatieve lading heeft en wordt gebruikt in verband met rasgebonden vooroordeel, geweld, discriminatie of onderdrukking, zijn er ook andere omschrijvingen mogelijk. Zo is volgens de Oxford English Dictionary racisme gebaseerd op de "mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden".
28 minuten geleden · Vind ik leuk

______ Vantruien pr0gramm.com...
pr0gramm.com
pr0gramm.com
Captured Images and Videos shared on Quakenet IRC
26 minuten geleden · Vind ik leuk · Voorbeeld verwijderen

_____ Vantruien Toch leven er niet alleen moslims in Egypte. Hoewel de andere gelovigen in minderheid zijn, proberen ze ook hun weg te vinden. De grootste groep gelovigen, na de moslims, zijn de kopten. Zij maken ongeveer zes procent uit van de Egyptische bevolking en leven vooral in de buurt van Cairo en Alexandrië. Na de kopten staat het christelijk geloof op de derde plaats in Egypte qua aanhangers. Hiervan zijn er ongeveer een kwart miljoen.
25 minuten geleden · Vind ik leuk

______ Vantruien In 2003 woonden nog 1,3 miljoen christenen in het land. Na de val van het regime van Saddam Hoessein dat jaar, en de daarop volgende onrust, is hun aantal drastisch afgenomen. Ze hebben vaak hun toevlucht genomen tot Westerse landen. Een deel is gevlucht naar Noord-Irak, waar het relatief veiliger is.[8][9]
24 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique _____ Chance dat je hier in een land woont waar vrije meningsuiting telt. En wees blij da ge op Facebook kunt, in Iran zoudet nie lukken
Ja inderdaad RObski Vantruien staat op Wikipedia , goed geplakt maar nu eens opnieuw goed lezen. Ik zie daar nergens iets staan over geloof en trouwens ik ben niet gelovig en ook niet voor katholiek geloof, ben ik nu over mijzelf ook racist? Denk dat je het onderscheidt niet ziet tussen racisme en vrije meningsuiting
23 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien waar zie gy nu weer niets staan over geloof? christenen zijn katholieken e
22 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique ____ Over uw kopie over de betekenis van racisme , dom ofwa?!
21 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien kzalt keer uitleggen e, op u niveau...

mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden".

Gij zijt het blanke ras, kan moeilijk anders, een anders ras dat zijn bij u de vluchtelingen uit vooral noord afrika (in uw geniale post natuurlijk) en gy geeft die allemaal hetzelfde specifieke eigenschap namelijk moslim, (wat door de andere posts hier ontkent wordt) en gy vind uzelf beter als deze personen, racisme.
18 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique _____ Ah _____ Vantruien get a life ik ben tegen mensen die extremistisch leven! En das mijne vrije meningsuiting , en aangezien we in een democratisch land leven is dat toegelaten. Dus mss moet jij je maar eens bezig houden met de Koran te lezen dan

Enne op da laatste , ik heb niets tegen de personen hè als u da nog niet duidelijk was, maar tegen het geloof. VRIJE meningsuiting = VRIJE keuze aan geloof
14 minuten geleden via mobiel · Bewerkt · Vind ik leuk

_____ Vantruien vrije keuze aan geloof/mening dan kunde (logischerwijs) ook niet tegen de islam hebben e, of tegen mensen die extremistisch leven. Volgende keer adde een discussie wilt starten zoude beter eerst een tegenspeler van eigen niveau zoeken. En die achterlijke posts van racisten gewoon laten voor wat ze zijn/ Ge hebt in deze hele discussie nog steeds geen enkel punt gemaakt. Verder heb ik wel een leven, en de koran zou ik ook wel een keer willen lezen, op die manier kunnen mensen samenleven, door elkaar te verstaan en niet te haten.
9 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk

Dominique _____ Zeg , uw niveau is ook niet echt hoog e vrije keuze aan geloof, wilt ook zeggen dat je zelf kiest om er tegen te zijn e
Maar aangezien je toch goed bent in alles op te zoeken op Wikipedia, kijk dan ook maar eens bij rechten van de mens .
En als je zo graag ermee wilt samen leven moet je niet alleen de Koran lezen maar direct als vrouw daar eens een jaartje wonen !
En btw, volgens uw uitleg kan ik nu zeggen dat je tegen mijn mening bent, dus ben jij racist want geloof is en blijft en mening!
4 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien ga ik zelf niet op reageren, gebt mij vastgezet, ge zijt te slim.
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 1

Sorry ook voor mijn dt fout(en) was te enthousiast!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan