Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timmeke

Legacy Member
coldplayke zei:
Mijn geluk kennende ga ik er op mijn 30ste 80 uitzien :sop:

lol
Misschien is het uw kledij ook die wat meespeelt?
Hoe dan ook, niet te veel van aantrekken:)

Preske

Legacy Member
Timmeke zei:
Post eens een fotoke zodat wij kunnen inschatten hoe oud je echt bent:p

coldplayke zei:
Ik ben het beu he :angry:

Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was) :sop:

Ik snap het probleem niet :cry: Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-

of via pm, als ge niet wilt dat uw gezicht openbaar wordt gemaakt

coldplayke

Legacy Member
Timmeke zei:
lol
Misschien is het uw kledij ook die wat meespeelt?
Hoe dan ook, niet te veel van aantrekken:)

Dat zei die vriendin ook. Ze zei 'je hebt vaak kleurrijke dingen aan.' Maar nu net had ik bijvoorbeeld gewoon een bruine broek en een donkerpaars t-shirt aan :(

Bart Religion

Legacy Member
'k zou toch liever 5 jaar jonger geschat worden dan 5 jaar ouder. Mensen schatten mij begin de 30 -_-

Timmeke

Legacy Member
coldplayke zei:
Dat zei die vriendin ook. Ze zei 'je hebt vaak kleurrijke dingen aan.' Maar nu net had ik bijvoorbeeld gewoon een bruine broek en een donkerpaars t-shirt aan :(

tja, misschien niet echt "vrouwelijk" gekleed?
Hoe dan ook, niet te veel van aantrekken en zoals mus86 al zei, later ga je er nog blij om zijn:p

Bananarama

Legacy Member
Bart Religion zei:
'k zou toch liever 5 jaar jonger geschat worden dan 5 jaar ouder. Mensen schatten mij begin de 30 -_-

Doen ze bij mijn vriend dus ook al een paar jaar. Toen hij 22 was, dachten ze dat hij al minstens 30 was en zeiden ze "zeg, uw vriendin, die is toch een pakske jonger dan gij he? :s" (We verschillen slechts een jaar en mij schatten ze gewoonlijk rond de 20). Begrijp echt niet hoe ze daar bij komen, hij ziet er bijlange nog geen 30 uit, heeft ook nog superveel haar en al, dus aan wijkende haarlijn ligt het ook al niet :D

Black

Legacy Member
Pariah zei:
De autochtone bevolking moet zich weer eens aanpassen aan de allochtone die voor het minste op hun kameel zitten.

Als je u niet kunt vinden in de cultuur van u gastland, bol het dan gewoon af. ;)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Grappig hoe het vooral linkse AUTOCHTONEN zijn die deze stellingen beweren. Ik heb nog geen enkel van mijn allochtoonse vrienden horen klagen over zwarte piet (dat het racistisch is dus).

Veeleer een verhaaltje dat door de media een eigen leven aan het leiden is, zodanig dat de allochtonen nog maar eens zouden overkomen als zijnde de 'invaders' en 'onverdraagzamen'.

Bananarama

Legacy Member
Black zei:
Grappig hoe het vooral linkse AUTOCHTONEN zijn die deze stellingen beweren. Ik heb nog geen enkel van mijn allochtoonse vrienden horen klagen over zwarte piet (dat het racistisch is dus).

Ik ook niet. Ik ken zelfs een zwarte medemens die eens mee zwarte piet is gaan spelen en volop glunderde omdat hij zich niet vol schmink moest smeren en de rest van de crew wel :lol:

Cools

Legacy Member
Bart Religion zei:
'k zou toch liever 5 jaar jonger geschat worden dan 5 jaar ouder. Mensen schatten mij begin de 30 -_-
Gewoon een lijstje met uw posts geven en mensen zullen u direct vele jaren jonger schatten.

Racing_Genk

Legacy Member
1 van de douches die hier vol met schaamhaar ligt omdat ene het nie opkuist...

Racing_Genk

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben het beu he :angry:

Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was) :sop:

Ik snap het probleem niet :cry: Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-

:rofl:

Général Zantas

Legacy Member
Lichtjes ziek in mijn eerste weekend in Krakow, awesome.

Ach, geeft me de kans wat House te zien.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Luidruchtig wicht op de trein van Gent naar Leuven. 'k hem medelijden met de mensen die nog tot in Genk in diezelfde wagon zitten als dat zeug en haar vrienden.

Katoom

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben het beu he :angry:

Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was) :sop:

Ik snap het probleem niet :cry: Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-
:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan