Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Dat hele 'zwarte piet' gedoe, of het al dan niet racistisch zou zijn.
De mensen zijn precies vergeten dat het ze 'zwart' zijn door het roet in de schoorstenen, waar ze altijd door moeten.
:unsure:

wartaal

Legacy Member
EternalSilence zei:
Dat hele 'zwarte piet' gedoe, of het al dan niet racistisch zou zijn.
De mensen zijn precies vergeten dat het ze 'zwart' zijn door het roet in de schoorstenen, waar ze altijd door moeten.
:unsure:
Idd, en tzijn dan ook nog eens vuilaards die hun nooit wassen. :sop:

kiewitcity

Legacy Member
Pariah zei:
Trots op een land waar ze niet geboren zijn... Bewijst enkel dat de integratie bij de 3de en 4de generatie mislukt is. Als het om te profiteren is van het systeem zijn ze maar al te graag Belg. :)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

inderdaad ,zo denk ik er ook over.

Muscleduck

Legacy Member
Koppels die voor het minste overdreven boel maken. Gisteren ook weer een paar keer. De ene zegt iets, de andere is dan zo dwaas van daar op te reageren. De andere doet er dan nog eens een schepke bovenop. 'k Word daar echt moe van bij momenten.

coldplayke

Legacy Member
Wij hebben sinds een paar dagen nieuwe zetels omdat de vorige vol vlekken waren en vol gaten zaten omdat mijn broer daar altijd in eet en hij daar met zijn kont gatafdrukken in maakt zodat ze voor hem beter zitten.
Ik kom net naar de beneden: hij zit met zijn lief in de zetel te eten en ze zitten er met hun vuile voeten op. Mijn pa was gisteren al niet blij omdat ze vol kruimels lagen, maar ik betwijfel dat zij onder hun voeten gaan krijgen.

Bananarama

Legacy Member
Muscleduck zei:
Koppels die voor het minste overdreven boel maken. Gisteren ook weer een paar keer. De ene zegt iets, de andere is dan zo dwaas van daar op te reageren. De andere doet er dan nog eens een schepke bovenop. 'k Word daar echt moe van bij momenten.

Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait he :D Maar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken :lol:

Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggen :unsure: Ze ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen :D

Shrimpy

Legacy Member
EternalSilence zei:
Dat hele 'zwarte piet' gedoe, of het al dan niet racistisch zou zijn.
De mensen zijn precies vergeten dat het ze 'zwart' zijn door het roet in de schoorstenen, waar ze altijd door moeten.
:unsure:

Het is alleen in holand, en de enige die aanklacht gedaan hebben zijn Surinamers en Antilianen.
Ik denk dat wij hier in belgië veel nuchterder zijn op dat vlak. Wij lachen der nekeer mee en wij gaan gewoon voort met ons leven.

?therapy?

Legacy Member
Proberen om eens iets anders te doen dan gewoon uit te gaan en zuipen. :sop: Hadden we gisteren het idee om eens karaoke te doen en er was wel interesse. Goed, ik zet dat op facebook. Zegt er nu al enen om mee te willen gaan gewoon om te zuipen maar niet om te zingen. :ironic: Ugh, zuipen zal sowieso wel gebeuren maar als ge naar de karaoke gaat dan moet je op zijn minst toch eens zingen. -_-"

Tonerider

Legacy Member
Bananarama zei:
Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait he :D Maar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken :lol:

Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggen :unsure: Ze ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen :D
whut? dan zou het pas ambras zijn. Als ge het bord oppakt om op z'n bureau te zetten, kan je het evengoed in de afwasmachine steken. A zo belachelijk gedrag.
Ook van hem trouwens. Kuis toch gewoon uwe boel op. Man man man toch.

Dennoman

Legacy Member
Bananarama zei:
Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait he :D Maar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken :lol:

Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggen :unsure: Ze ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen :D
Tss. Dan scheelt er toch iets met de jongen. Een echte vent kan zich prima wentelen in zijn eigen vuil :unsure:

Goeie ouwe clichés die ook totaal niet waar zijn. Er zijn genoeg kotenverhuurders die alleen maar aan mannen verhuren, gewoon omdat de dames nogal de neiging hebben om alles achter te laten als een varkensstal. Ons moeder moest een keer op mijn kot zijn en ik had ze een sleutel meegegeven. Op de gang stond er nog een kamer van één van de meisjes open. Die had nogal de neiging om forten te willen bouwen met al haar vuile kleren. Ik weet nog dat ze zei: "oké, vanaf nu zeg ik nooit meer dat uw kamer een stal is" :D

Tonerider

Legacy Member
Microsoft dat met veel tamtam win 8.1 aankondigt met als belangrijkste update het weerkeren van de startknop. Maar eigenlijk doet die niet meer dan wat de 'hot corner' ervoor deed: je terug naar metro schoppen.
Doe dan geen update, he. Ik wil een startknop die m'n lijst van programma's weergeeft.

Preske

Legacy Member
Bananarama zei:
Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait he :D Maar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken :lol:

Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggen :unsure: Ze ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen :D

duuuuuuuuuuuuuuus ge doet de moeite van het bord helemaal naar zijn bureau te brengen? En de afstand keuken - bureau is waarschijnlijk heel wat verder dan keukentafel - afwasmachine?

Preske

Legacy Member
Tonerider zei:
Microsoft dat met veel tamtam win 8.1 aankondigt met als belangrijkste update het weerkeren van de startknop. Maar eigenlijk doet die niet meer dan wat de 'hot corner' ervoor deed: je terug naar metro schoppen.
Doe dan geen update, he. Ik wil een startknop die m'n lijst van programma's weergeeft.

3rd party app installeren, helaas

Bananarama

Legacy Member
Preske zei:
duuuuuuuuuuuuuuus ge doet de moeite van het bord helemaal naar zijn bureau te brengen? En de afstand keuken - bureau is waarschijnlijk heel wat verder dan keukentafel - afwasmachine?

Uhu :D Daarmee dat hij er ook nog wel mee kan lachen :) En als puntje bij paaltje komt, zet hij uiteindelijk toch maar mooi zijn bord in de afwasmachine. Het is voor mij het principe dat telt :p Het is dat of ruzie of ik die zijn taak in zijn plaats doe...

Tonerider

Legacy Member
Preske zei:
3rd party app installeren, helaas

I know, classic shell. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat ze dit met zoveel tamtam hebben aangekondigd terwijl het eigenlijk niets is. Luister dan ook echt naar uw klanten en doe niet alsof.

coldplayke

Legacy Member
Ik ben het beu he :angry:

Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was) :sop:

Ik snap het probleem niet :cry: Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-

Timmeke

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben het beu he :angry:

Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was) :sop:

Ik snap het probleem niet :cry: Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-

Post eens een fotoke zodat wij kunnen inschatten hoe oud je echt bent:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan