Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Voeding die blijkbaar niet meer mee kan. :s Dat gaat weer centjes kosten voor een upgrade. :(

+Games for windows Live moeten gebruiken om dark souls te kunnen spelen. Moet ik ook nog eens op de kop een outlook/hotmail Email aanmaken. :doh: :doh: Wanneer laten ze die verdomde shit eindelijk uit games?

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Michster zei:
Voeding die blijkbaar niet meer mee kan. :s Dat gaat weer centjes kosten voor een upgrade. :(

+Games for windows Live moeten gebruiken om dark souls te kunnen spelen. Moet ik ook nog eens op de kop een outlook/hotmail Email aanmaken. :doh: :doh: Wanneer laten ze die verdomde shit eindelijk uit games?

Alst da maar is :p, vorige keer moestk Games for Windows Live installere, natuurlijk gaf da weer errors, internet moeten uitpluizen, en manueel stuff downloaden eerdat marcheerde... Trekt op niets idd.

Sick`

Legacy Member
Oct zei:
Al heel de week verschrikkelijke tandpijn en heb pas zaterdag een afspraak bij de tandarts :(

Tandpasta verzacht de pijn wel wat dus ik poets mijn tanden hier 10 keer per dag nu denk ik :p

Ibuprofen 400mg zou een uur of 4-6 moeten helpen.

Sick`

Legacy Member
aXl_ zei:
Dat is evengoed gevaarlijk. Omdat het verboden is rechts voor bij te steken verwacht je ook niet dat iemand dat doet als je naar rechts opschuift. Kwestie van tijd vooraleer iemand je zo eens zijdelings ramt (met jezelf in fout).

Gevaarlijk is relatief: je moet eerst pinken en kijken voor je van rijstrook veranderd (je kan hem evengoed via die rijstrook passeren ipv inhalen). Iemand passeren doe ik dan ook niet als een wildebras, ik doe het op tijd of verander eerst van rijvak alvorens langzaam te versnellen. En in principe ben ik op dat stuk ook niet helemaal in fout omdat je rechts mag inhalen om voor te sorteren... ik verander enkel een km verder toch plots van gedacht :D

Michster

Legacy Member
xTechneut zei:
Alst da maar is :p, vorige keer moestk Games for Windows Live installere, natuurlijk gaf da weer errors, internet moeten uitpluizen, en manueel stuff downloaden eerdat marcheerde... Trekt op niets idd.

Uhu. Het is gewoon triest dat als ik de game zou "piraten" er minder moeite bij komt kijken. :sop:

Ohm

Legacy Member
Man man wat een gedoe om die storm.
Al een kwartier niets anders dan die storm in het nieuws...
Precies het einde van de wereld :scream:

Elosopardo

Legacy Member
Ouders van het lief van mijn zus die per se 2 raskatten willen hebben. Ipv naar een asiel te gaan waar de katjes en hondjes op een baasje zitten te wachten. Ma nee die dikke nekken moeten per se een kat met "een stamboom" hebben. Ik kan me daar zo hard aan irriteren he.

djakote

Legacy Member
De mensen van Belfius die mij opbellen om mij een mastercard aan te praten, aangezien ik die een jaar gratis kan gebruiken.
"Jamaar mevrouw, u kan daarmee in het buitenland betalen en alles wat u op internet bestelt, is verzekerd."
Man man, ga toch iemand anders lastig vallen met die rotzooi

Tipzi

Legacy Member
Da kind op het vtm weer bericht ! Keek de ganse tijd naar de verkeerde camera en las gewoon af :p wel een schoon bedrag voor haiyan ! Mja :p

Sent from my Xperia Z using Tapatalk

Ketelbuik

Legacy Member
Michster zei:
De 19-jarige, Britse vader van een 4-jarig zoontje.

Ik denk dat ik weet waar de fout zit. :unsure:

Damn, al van uw 15de geven zonder condoom, wat een patser :D

BlazeMusic

Legacy Member
Net gelezen op facebook... (berichten van 1 en dezelfde persoon, ook als reactie op anderen)

Vinden jullie dit normaal?

Ik had 2 tickets besteld voor een concert, nu werd dat concert terugbetaald omdat het werd afgelast. ik heb voor die tickets 20 euro per stuk betaald en 2 euro administratie. Nu vind ik het niet oke dat die 2 euro niet word teruggegeven. als ze dat bij al die mensen doen brengt hen dat al snel veel geld op. het gaat mij natuurlijk niet om die 2 euro maar om het principe. ik betaal dus 2 euro voor een concert dat niet eens doorgaat.

Denken jullie dat ik er iets kan tegen doen?
Jep inderdaad! ik ook puur principieel. das wel gemakkelijk een concert aflassen maar wel iedereen zen 2 euro bijhouden. das ook een manier om rijk te worden. ik blijf die stalken tot ik mijn 2 euro terug heb!
daar lach ik eens mee, ze zouden ons net bij wijze van spreken een schadevergoeding moeten betalen ja. wie zegt dat ik geen verlof heb genomen voor dat concert dat nu door hen niet doorgaat.
vind het erg jammer, want stel nu dat er een nieuw concert komt dan kan ik nog eens 2 euro betalen. kvin het super onrechtvaardig.
Ge hoeft mij niet aan te vallen eh, deze groep dient om zulke vragen op te stellen of vergis ik mij?
Maar ik hoef die mensen hun loon niet te betalen he...
ik werk al en geloof mij onze klantenservice is 1000x beter dan die van trix. En neen ze moeten mij mijn geld teruggeven en die 2 euro adminstratie moeten e maar van ander geld betalen. winst van andere concerten, van de verzekering, .. Tzal me worst wezen waar ze dat geld gaan halen. Maar hetgeen ik betaald heb wil ik terug. zo simpel is het!
nope nog niet. Maar ik ben dat daar gewoon, daar werken nen hoop lamzakke.
Maar ja sommige bedrijven zetten klantvriendelijkheid niet op de eerste plaats. Als ze maar geld kunnen incasseren zijn ze content. Iemand die hen in twijfel trekt en graag zen geld terug wilt gewoon negeren zodat ze gewoon geen zin meer hebben om te blijven wachten op een antwoord. dat kan er bij mij niet in.

Dat kankert al enkele dagen over 2 euro administratiekosten...

Jongedame in kwestie zegt die ook dat mensen die mails moeten beantwoorden in een bedrijf/organisatie "lamzakken" zijn omdat zij nog geen antwoord heeft op haar klachtenmail. En "iedereen is oh zo hard tegen haar".

Hier gaat mijn haar dus recht van overeind staan. Ik heb dit jaar vakantiewerk gedaan op een dienst die mailverkeer verzorgde. Op rustige momenten kwamen er 30 mails per uur binnen, en als je dan amper 2 minuten hebt om elke mail zorgvuldig te beantwoorden, te gaan afprinten en klasseren,.. Ja, dan kan het even duren alvorens je antwoord hebt. Soms duurde het enkele dagen voordat ik klanten antwoord kon geven, maar dat zou mij geen lamzak maken.

Ik hoop uit het diepst van mijn hart, dat dergelijke verwende snotneuzen die met geld van hun pappie naar een concert gaan, en denken dat ze alles meteen moeten krijgen, nog eens goed geconfronteerd worden met de realiteit... :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan