[MNEU]Jonasis
Legacy Member
Of beter: als je net een hap genomen hebtRecipe4hate zei:Protip: niet niezen als je een kommetje cornflakes in je hand hebt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of beter: als je net een hap genomen hebtRecipe4hate zei:Protip: niet niezen als je een kommetje cornflakes in je hand hebt.

ad:achter de 'in reply to' staat de naam en daar achter 'show comment'. Zo moeilijk is dat toch niet?glashelder zei:Ben ik nu de enige die zo'n moeite heeft met Youtube-comments te lezen? De volgorde waarop die staan is totaal niet logisch en het is bijna onmogelijk om een 'gesprek' te volgen, waarbij de ene dus op de ander reageert. Dan zie je wel 'in reply to' maar dan moet je al die username gaan zoeken en hopelijk op de juiste comment terecht komen. Ze mogen daar toch eens wat overzichtelijkheid en logica in steken hoor. Ik mis zoveel dramaad:
glashelder zei:Ben ik nu de enige die zo'n moeite heeft met Youtube-comments te lezen? De volgorde waarop die staan is totaal niet logisch en het is bijna onmogelijk om een 'gesprek' te volgen, waarbij de ene dus op de ander reageert. Dan zie je wel 'in reply to' maar dan moet je al die username gaan zoeken en hopelijk op de juiste comment terecht komen. Ze mogen daar toch eens wat overzichtelijkheid en logica in steken hoor. Ik mis zoveel dramaad:
Li1quid zei:Dat programma's/games folders in 'My Documents' zetIk wil daar een mooi overzicht van MIJN DOCUMENTEN en niet van programma config files.
Li1quid zei:Dat programma's/games folders in 'My Documents' zetIk wil daar een mooi overzicht van MIJN DOCUMENTEN en niet van programma config files.
vervolg: update verwijderd, geen probleem meer met de adapter, maar nu krijg ik melding dat ik geen legitieme windows blijk te hebben:Sdc zei:ae10000-adapter die elke keer dat pc opnieuw opstart terug geïnstalleerd moet worden.
Dat is begonnen na een update van windows zelf. Kan ik weer gaan uitzoeken wat het juist is en heb er geen goesting voor.
Is dit een techniek om mensen naar win8 te doen overschakelen? Tzal eerder Ubuntu worden dan, zenne :rage:Li1quid zei:Dat programma's/games folders in 'My Documents' zetIk wil daar een mooi overzicht van MIJN DOCUMENTEN en niet van programma config files.

Tjah, het wordt de mensen ook veel te gemakkelijk gemaakt. Op uw geld letten is er eigenlijk zo goed als niet meer bij en als het dan toch terug knalt in hun gezicht kunnen ze in de schuldbemiddeling en dan is het van ochgot en ochgeire en dat het toch eigenlijk erg is dat dat kan in deze maatschappij.Recipe4hate zei: