R3L4X
Legacy Member
KO zei:https://maps.google.be/maps?q=begij...u9-b-WhykZGHuvDghmk98g&cbp=12,337.45,,0,-1.12
En op deze parking staat dan nooit geen enkele auto :') Maar gingen ze daar geen sporthal of zoiets zetten ? En een complex me sociale appartementen?
Ja, inderaad.. Dacht dat ze daar iets gingen neerplanten op dat leeg stuk grond/stukje parking.
Gewoon het feit dat hij een ondergrondse garage wilt voor waarschijnlijk zijn eigen auto te kunnen zetten terwijl er plaats te veel is..
Woont waarschijnlijk niet te ver van het gemeentehuis en zal te tam zijn om de fiets te nemen.


!


