Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
Da fuq was da vandaag op E19 richting antwerpen, kijk file omdat er flikke met honden op de middenberm waren en nen helicopter?

sevencrowns

Legacy Member
Ik vond net in mijn binnenzak (die ik "nooit" gebruik) van mijn jas 19 drankbonnekes van een festival waar ze 2,5 euro/stuk kostten. Waarschijnlijk dacht ik toen dat ik ze kwijt gespeeld was. 50 euro weg gesmeten dus. :(

ryoudragon

Legacy Member
Al ziek sinds zaterdag =.= een mens verzorgd zich dan zo goed en dan evolueert t toch maar naar een keelonsteking.

Oldskooler

Legacy Member
Arcturus zei:
echt absurd, je kan da wel es hebben als je op een zenuw staat ofzo dat je been begint te trillen, maar ik zit hier nu continu te schokken en da stopt maar niet. ik kan men been in geen enkele situatie zetten, alleen als ze plat liggen heb ik er weinig last van.
en als ik het laat schokken, wordt het erger en begin ik te schokken tot aan de borstkas.

echt absurd.

stephan hawking 2 incomming.

Mss een magnesiumtekort.

sharpshot

Legacy Member
sevencrowns zei:
Ik vond net in mijn binnenzak (die ik "nooit" gebruik) van mijn jas 19 drankbonnekes van een festival waar ze 2,5 euro/stuk kostten. Waarschijnlijk dacht ik toen dat ik ze kwijt gespeeld was. 50 euro weg gesmeten dus. :(

47,5€ niet overdrijven e :naughty:

Kiiilerke

Legacy Member
ryoudragon zei:
Al ziek sinds zaterdag =.= een mens verzorgd zich dan zo goed en dan evolueert t toch maar naar een keelonsteking.

Gij zijt precies elke week ziek:wtf:

ryoudragon

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Gij zijt precies elke week ziek:wtf:

Nee eigenlijk was t al heel erg lang gelden, een half jaar ofzo ^^

Wel een hoestje door de meet begin september maar dat telt niet mee. K ben idd belachelijk snel ziek, mijn kot is dan ook permanent een halve apotheek :p

Kan te maken hebben met die shitload aan antibiotica die ik als baby heb binnengekregen. Mijn eigen huisdokter zwiert ook met de voorschriftjes van antibiotica =.= ik ga jong sterven

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:
Nee eigenlijk was t al heel erg lang gelden, een half jaar ofzo ^^

Wel een hoestje door de meet begin september maar dat telt niet mee. K ben idd belachelijk snel ziek, mijn kot is dan ook permanent een halve apotheek :p

Kan te maken hebben met die shitload aan antibiotica die ik als baby heb binnengekregen. Mijn eigen huisdokter zwiert ook met de voorschriftjes van antibiotica =.= ik ga jong sterven

:hug:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NA1kFuLI4OM

Leuk initiatief, maar men zou zich beter eerst bekommeren om ons eigen landje.

?therapy?

Legacy Member
Na een uur tijd toch al iets van een 60% ver om aan te melden op een citrix omgeving. :unsure: Nog een uur erbij en ik kan rechtstreeks een meeting in, ipv eerst wat werk te kunnen verrichten.

forloRn_

Legacy Member
Mensen die bij het schrijven de eigenaardige gewoonte hebben. Om hun zinnen op willekeurige plaatsen te stoppen en een nieuwe te beginnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan