Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

horsepenisBR

Legacy Member
Tha_nOn zei:
om te beginnen: psychotisch kunt ge absoluut niet gelijkstellen aan psychopaat

voor de rest, tis zeer makkelijk om aan te nemen wat mensen u voor schrijven in een krant terwijl de schrijvers zelf niet alles over het onderwerp weten (wat ik niet bekritiseer, ge kunt moeilijk over alles, alles weten) en ge zelf ook enkel maar algemene kennis daarover hebt (maw de verhaaltjes da iedereen vertelt en iedereen aanneemt voor waar)

voor da ge het niet wist, kwas sarcastisch.
kvind hln maar ne brolkrant, wth heeft het er nu mee te maken dat hij cornflakes at en powerlifte
waarschijnlijk droeg hij ook kleren en ademde enzo, oh mijn god!

Lamsednav

Legacy Member
Lamsednav zei:
Da diene TV maar op zich blijft wachten -_-

Net gebeld, krijg ik te zeggen dat ik nog tot maandag de 16e moet wachten.
Denk dat ik andere ga nemen die ik direct kan meenemen :$

Anoniem04

Legacy Member
jannos zei:
VISTA !:puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke:


grrr !
ik zit hier nu al een ganse dag te vloeke op die pc vn m'n zus eh.
Stom OS !:angry::tongue::doh::doh:

T'is simpel om het op een OS te steken natuurlijk :unsure:

Spectre

Legacy Member
Vista was de druppel om een mac aan te schaffen hier. Wat een verademing ;)

GuntherDW

Legacy Member
Spectre zei:
Vista was de druppel om een mac aan te schaffen hier. Wat een verademing ;)

in plaats van iets slecht te gebruiken pakte iets nog slechter?
leuke redenering ;)
:p

User_BELGIUM

Legacy Member
ik vind nergens Joppiesaus ! Waaaaaaaaaaar
:s:confused:
en nee, nie in de Makro (Eke)

EternalSilence

Legacy Member
al 1gb gepacht en nog een 500mb te gaan .. :sop:

User_BELGIUM zei:
ik vind nergens Joppiesaus ! Waaaaaaaaaaar
:s:confused:
en nee, nie in de Makro (Eke)

bij de frituur?
Vraag gewoon anders of ge een fles van hem mag overkopen.
zwaai met een 50€ biljet, hij zal wel toehappen..

Spectre

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Voelt ge uw nek al wat groeien?

Ja, want een mac hebben is natuurlijk wel een aanleiding tot een dikke nek hebben. Niet met Vista kunnen werken :sop: Hoe moeilijk kan Windows XP met een skin erop zijn om mee te werken. Heb het trouwens een jaar gehad voor ik overgestapt ben op OSX dus leave the comment.

Troj

Legacy Member
Technische problemen in het VRT-Journaal.
Staat op de achtergrond op, en ik hoor Braeckman zeggen dat ze op het eind een reportage over Facebook met voor- en tegenstanders hadden, en dat wou ik nog wel effe zien.

Ik blijf dus kijken, en bij het terugschakelen na een sportreportage naar hoe noemt ze daar, miss "altijd-slecht-gekleed", valt het geluid weg.

Dat blijft dan duren, komt er een "even geduld" scherm met nota bene Natalia en op de achtergrond stemmen die het over camera 6 hebben.

Dan proberen ze het nog eens, het lukt weer niet, weer dat "even geduld-"scherm, deze keer met wat leek op voetstappen in een lange, lege gang.

En daarna komt het, ze stoppen gewoon het nieuws en beginnen met Man Bijt Hond. :unsure:
Zo graag wou ik die reportage nu niet zien, maar ik vond het wel nogal idioot :p.

ng

Legacy Member
Spectre zei:
Ja, want een mac hebben is natuurlijk wel een aanleiding tot een dikke nek hebben. Niet met Vista kunnen werken :sop: Hoe moeilijk kan Windows XP met een skin erop zijn om mee te werken. Heb het trouwens een jaar gehad voor ik overgestapt ben op OSX dus leave the comment.

Tuurlijk jij was toch de professionele graficus met je macje?

Crosserke

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ik vind nergens Joppiesaus ! Waaaaaaaaaaar
:s:confused:
en nee, nie in de Makro (Eke)

O'cool
Beckers
Vriespunt

indien geen 1 van de 3 in de buurt frituur vragen en sjans hebben

hatetn

Legacy Member
ik word zieker met den dag. nu nog twee dagen en kheb een weekend om te genezen.

EagleEye

Legacy Member
jannos zei:
VISTA !:puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke:


grrr !
ik zit hier nu al een ganse dag te vloeke op die pc vn m'n zus eh.
Stom OS !:angry::tongue::doh::doh:
Raar, hier werkt Vista prima. Het ligt vast aan jou (of je zus).

Spectre

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Tuurlijk jij was toch de professionele graficus met je macje?

dat hoop ik over enkele jaren te zijn als mijn studies afgerond zijn en ik wat ervaring heb, ja. Zie wel niet in wat mijn mac daar mee te zien heeft maar als jij de hautaine kloot wilt uithangen, be my guest.

Wel grappig dat je Vista zo goddelijk vindt maar al jouw started topics zijn precies enkel maar problemen met je computer. Sterk! :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan