Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Equino

Legacy Member
Datameter gereset vorige zaterdagnacht en nog altijd op smallband.

Gewoon onmogelijk om iets te doen op het internet van vandaag met een 56k-lijn :angry: :ironic: :angry:

128MB

Legacy Member
gecrasht in fsx :cry:

klote engine fire :(
kdacht van: hmm ik ga toch nog 140 knopen? :unsure:

maar geen motor = geen generator + knopke voor batterij vondk nie xD
so: actual speed: 0 knts en neergekomen tussen de bomen ^^

Mienod

Legacy Member
Dat deutsche bank echt wel pokke traaaag is. Ik had het al verteld maar ik zeg het nog maar is :tongue:

Daar straks online iets betaald met mijn mastercard en een aantal uurtjes staat er dat nog niet op. Daar word ik toch een beetje nerveus van ^^

SilentSpring

Legacy Member
Carrion zei:
kunt het ook gewoon thuis afdrukken? :)
Niet meer op dat uur. M'n printer staat op m'n jongere broer z'n slaapkamer en dan ligt hij al in bed en is de pc daar uit enzo.
't is niet dat hij zelf veel werk heeft aan hetgeen een cursus moet voorstellen, dus op een deftig uur online zetten mag wel.

kil911ler

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik haat roltrappen, kdenk altijd da de persoon voor mij een scheet in mijn gezicht ga late :(

Denk dat de kansen groter liggen bij een gewone trap, dus daar heb ik meer 'vrees' (:unsure:) dat er iemand een scheet voor mn gezicht laat


:unsure:

FroFro

Legacy Member
ik heb sinds da verhaal van die chinese altijd serieus veel schrik dak in zone roltrap word getrokken :x

DGEN

Legacy Member
Achterlijke projectgenoot van ons heeft de afgelopen 20 weken niks gedaan in onze groep.
Komende vrijdag presentatie..zegt die smeerlap of hij mijn urenverantwoording mag overnemen...die kerel kan de klere krijgen :angry:

BleKKie

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Fucking IE da iFrames maar half ondersteund.

ik heb me al zitten afvragen wat IE wel deftig kan :sop:
ik zou om goed te zijn moeten starten vanuit IE om een website te bouwen, maar kbegin altijd in FF waardoor het dan achterna dikke shit is om alles in IE ook ongeveer op dezelfde manier werkende te krijgen :crazy:

EternalSilence

Legacy Member
DGEN zei:
Achterlijke projectgenoot van ons heeft de afgelopen 20 weken niks gedaan in onze groep.
Komende vrijdag presentatie..zegt die smeerlap of hij mijn urenverantwoording mag overnemen...die kerel kan de klere krijgen :angry:

en jullie konden nooit eens controleren hoever iedereen stond in jullie groepje met zijn opdracht?
nooit tussentijdse evaluatie gedaan onder de leden?

Darks

Legacy Member
Verkouden. 't is weer zo de periode dat iedereen rondom u aan het kuchen, niezen en snotteren is, en ben er zelf niet aan ontsnapt.

Verlang naar de zomer.. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan