Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deyoeri

Legacy Member
Vertrek morgen voor drie dagen naar Londen, mijn ma die hier rondloopt en mij constant zit te irriteren met wat ik ga meenemen en aandoen etc -_-
Ik ga drie dagen weg, geen week ffs :')

Brecht

Legacy Member
laurensvd zei:
Nog nooit een sigaret aangeraakt :p
tbegint nu ook bij andere vingers... :help:

kan ook zijn dat ge gewoon van nature fijne aders hebt, en met die koude uw bloeddoorstroming nie meer genoeg is ofzo :p

Mienod

Legacy Member
BaBsie zei:
Een madam van hier in de straat, en heeft ze haren hond nu toch wel 2 keer laten kakken op mijn grootmoeder haren oprit :angry: En dan zo nonchalant voorbijlopen alsof er niets gebeurd is.

Kga mij daar sbiet gaan stellen me mijn zakskes om te zeggen da ze het mag opkuisen!!

Raapt dat op met krantenpapier en steek het in de fik voor hun deur :evil:



Als ik met de hond ga wandelen heb ik altijd zakjes bij :woohoo:

EternalSilence

Legacy Member
mijn winning streak van 8, in rook zien opgaan als ik via automatch als rank 3 tegenover een rank 26 komt te staan :sop: :doh:

ng

Legacy Member
Communicatievaardigheden, hoe saai kunt ge uw les maken zeg. Wij zijn geen papegaaien!
En dan dat seminarie in de namiddag. Hoe dwaas om iemand die geen bal van informatica weet een groep informatici te laten toespreken.
En zo lullen dat die vent deed, man man man.

Babs

Legacy Member
Mienod zei:
Raapt dat op met krantenpapier en steek het in de fik voor hun deur :evil:



Als ik met de hond ga wandelen heb ik altijd zakjes bij :woohoo:

Was mijn plan ook! De flaming-bag toestand :p
Mn ma heeft ze al opgeraapt, waarschijnlijk vanavond op de oprit gaan leggen.
Eens zien hoe leuk zij het vindt...

nonkel wulle

Legacy Member
Kwist niet dat het Superbowl was gisteren. -_-

Hadk da geweten..

KiPpIe

Legacy Member
BaBsie zei:
Was mijn plan ook! De flaming-bag toestand :p
Mn ma heeft ze al opgeraapt, waarschijnlijk vanavond op de oprit gaan leggen.
Eens zien hoe leuk zij het vindt...

Gewoon tegen de ramen smijten.

Ace of Spades

Legacy Member
sommige mensen...

als ze examens hebben zagen ze de oren van m'n kop dat ze examens hebben en niet genoeg tijd om leuke dingen te doen

als ze dan eens een weekje vakantie hebben dan weten ze van de eerste dag al niet meer wat gedaan en zitten ze tegen me te zagen dat ze zich vervelen, maar ik zit wel op m'n werk... ik weet dus wél wat gedaan, dus laat me gerust!

hatetn

Legacy Member
captain asshole zei:
Wat volg je als ik vragen mag?



jij mag dat vragen. maar of je een antwoord gaat krijgen is nog iets anders:p


boekhouden informatica. sinds ik mijn middelbaar niet heb afgemaakt is het nu wel nodig dat ik het afwerk als ik hoger/unief wil doen achteraf

Pilatus

Legacy Member
het eten van mijn ma, jonges wat ga ik blij zijn als ik zelf mijn eten kan maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan