Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
grrrr mijn verwarming werkt voor geen meter :(
ze staat op de hoogste stand en is hooguit wa lauw ...
ontluchten helpt ook niveel meer ...
stom kot hier

Moloch

Legacy Member
ziek :sop: toch ambetant met zulke zwakke darmen, vroeger salmonella gehad en alsek iets pikant eet hebbek het zitten, but i :love: spicy food :cry:

Pippoken

Legacy Member
Hierjuist, ik doe nu mijn stage (les geven).... tweede uur van de dag --> controle.... Klas werkte langs geen kanten mee, die mannen kwamen precies van Mars... zelf de simpelste zaken konden ze plots niet meer...

sluysen

Legacy Member
afgeleid door de sneeuw natuurlijk..
hoe was je zelf :D (ga dat probleem ook wel nog tegenkomen wsl :()

laurensvd

Legacy Member
Men vinger is aan't afsterven ofzo :wtf:
Paar keer per dag wordt 'm helemaal wit en koud voor een half uurke, wat niet echt aangenaam is als ge notities moet zitten nemen in de les. :sad:

BleKKie

Legacy Member
laurensvd zei:
Men vinger is aan't afsterven ofzo :wtf:
Paar keer per dag wordt 'm helemaal wit en koud voor een half uurke, wat niet echt aangenaam is als ge notities moet zitten nemen in de les. :sad:

das normaal :p

kheb dat ook soms dat linkerkant van mijn rechter duim zo voor een half uurke redelijk gevoelloos is (aan het slapen zo) - vooral alst koud is wel

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mijn degoutante sok of schoen die ineens keiveel zeer deed, wtf, dan hebk mn sok dubbel gevouwd en wast beter mr als ik wandelde viel heel menne sok uit.

waffel

Legacy Member
Pippoken zei:
Hierjuist, ik doe nu mijn stage (les geven).... tweede uur van de dag --> controle.... Klas werkte langs geen kanten mee, die mannen kwamen precies van Mars... zelf de simpelste zaken konden ze plots niet meer...

ach, ik was ook zo iemand die hersendood in de lessen zat, motivatie 0 in de lessen :p

Timooo

Legacy Member
Damnit, mijn Koreaans drama gespoiled!!! (die 'first kiss')
En ik zit nog maar aan de derde episode en zij aan de negende oid :'(

:unsure:

Carrion

Legacy Member
mensen die het in de supermarkt ma nie kunnen laten om al hun stukken van 1 & 2 cent boven te halen :angry:

Crosserke

Legacy Member
Carrion zei:
mensen die het in de supermarkt ma nie kunnen laten om al hun stukken van 1 & 2 cent boven te halen :angry:

vooral aan de 10 artikelen kassa terwijl je net snel gewikkeld had om op tijd thuis te zijn

Babs

Legacy Member
Een madam van hier in de straat, en heeft ze haren hond nu toch wel 2 keer laten kakken op mijn grootmoeder haren oprit :angry: En dan zo nonchalant voorbijlopen alsof er niets gebeurd is.

Kga mij daar sbiet gaan stellen me mijn zakskes om te zeggen da ze het mag opkuisen!!

SweetEmmaRose

Legacy Member
BaBsie zei:
Een madam van hier in de straat, en heeft ze haren hond nu toch wel 2 keer laten kakken op mijn grootmoeder haren oprit :angry: En dan zo nonchalant voorbijlopen alsof er niets gebeurd is.

Kga mij daar sbiet gaan stellen me mijn zakskes om te zeggen da ze het mag opkuisen!!

Mai moestkik wete die da voor ons deur doet kzou da schoon aan hunnen deur vege.

Babs

Legacy Member
Mijn ogen (+ bril, anders zijn die ook niets waard) zijn daar het bewijs van.

Vanavond op haren oprit gaan leggen, eens zien hoe leuk zij da vindt ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan