Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
a143290 zei:Die nieuwe Windows Live Messenger -_-'
9/10 keren zegt die: Er is een probleem met de verbinding, en dan geraak ik er niet op voor ik op "herstellen" heb gedrukt. En dat duurt dan een eeuwigheid..
Gewoon een fotootje doorsturen door te slepen naar het venster gaat ook niet meer blijkbaar want dan begint die ineens te mekkeren "Foto's delen"... :|
Ace of Spades zei:tiens, ik dacht al dat ik de enige was die problemen had met live messenger![]()
SweetEmmaRose zei:Ik krijg nooit iets
en da dinge nooit zijn wa ge verwachtad:
en kwil taart met slagroom![]()
(mét slagroom)Insano zei:Mijn ergernis van vandaag: twee zatte Walen die eerst wouden pissen tegen de poort van ons kot. Daarna achter mij zijn binnengebroken door de deuren tot de fietsenstallen, vervolgens fietsen wouden pikken en uiteindelijk nog een licht hebben gebroken.
Voeg hierbij nog Frans gelal en bedreigingen tegen mij alleen, waaronder een sleutel in mijn gezicht, aan toe en je hebt de afsluiter van mijn avond.
Kutwalen.

SweetEmmaRose zei:

MiniJeffrey zei:be nice to SweetEmmaDinges :naughty:

Kan toch moeilijk het enige zijn op basis waarvan ze u gaan schorsen hé?Frontpage zei:Nope
gewoon blijkbaar luidruchtig in de klas , maar ik vind niet dat het echt veel erger is geworden de laatste weken..