Het is weeral eens hetzelfde lieke thuis, men kleine (kut) zus is er weeral eens in geslaagd om de boel hier thuis flink te verzieken. Als er een woordenwisselingen is tussen mijn ouders zit altijd, maar dan ook altijd zij er voor iets tussen.

Met als resultaat, dat mijn moeder zichzelf weeral eens van alles de schuld geeft. Volgens haar geeft ook mijn vader er haar de schuld van. Ergens is het haar schuld wel, want zei is wel degene die haar uiteindelijk alles toelaat, terwijl dat mijn vader het meestal anders wil. Waardoor zij haar respectloos karakter heeft ontwikkelt tegenover iedereen behalve haar vriendje. Ook had mijn vader natuurlijk wat meer kunnen aandringen vroeger. Mijn vader die natuurlijk niet buigt voor haar manier van doen van mijn kleine zus en bijgevolg bijna op springen staat. Hoewel er nu al regelmatig een flinke woordenwisseling is tussen hem en mijn kleine zus. Mijzelf, zowel als mijn grootouders weten dat het mijn kleine zus haar schuld is. Maarja, nu is het te laat. Dat kind haar egoïsme is zo ontwikkeld en zal toch nooit veranderen. Als zij maar alles perfect heeft en kan doen wat ze wil, ten koste van alles. Dat mijn ouders er nu akkoord met zijn of niet. Zei men pa gisteren tegen mijn moeder dat hij het geen week niet meer uit houd, het zal plezant worden precies en ik dacht dat alle shit voorbij was sinds dat mijn echte ouders gescheiden waren. NOT!
Als dat het hier nog lang zo gaat duren, bol ik het af denk ik van het moment dat ik afstudeer dit jaar. Geen goesting om weer alles opnieuw te beleven van vroeger. Wetende dat mijn ouders altijd perfect gelukkig waren zolang mijn kleine zus er geen roet in het eten kwam gooien. Ik heb nu eindelijk een vader waar ik op kon rekenen, met praten en iets met kon gaan doen. Dat kind is dan amper 16, ze heeft ergens veel geluk dat ze een meiske is. *zucht*