Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreetn

Legacy Member
KizZamP- zei:
Er was al iemand die ooit eens in de glimlach van vandaag thread een screenshot had gepost waarbij hij opmerkte dat Stabby de laatste poster was in de Kim De Gelder thread :p

Dat was eigenlijk mijn idee van in de poker chat :p

[LRRP]

Legacy Member
Dude87 zei:
uitnodiging gekregen dat ik naar het politiecommisariaat moe gaan...

i'm fucked :sop:
:lol: :lol: :lol:
Zeggen dat ge van niks weet en zo min mogelijk zeggen. Kheb dat ook gedaan. Na een tijdje worden ze dat beu en laten ze u gaan

Arifiene zei:
Uw iq zakt toch ook wel met een punt per dag ze.
Gelukkig stijgt dat van u elke dag

e.House zei:
Sinds wanneer werken ze dan met negatieve getallen?
:rofl: :rofl: :rofl:

gentille zei:
Bij herhaaldelijke feiten, en iets zegt me wel dat de kans er dik in zit bij deze kerel, kunnen zijn voorwaardelijke straffen wel worden omgezet in een effectieve celstraf.
Toch niet voor een paar verkeersovertredingen ze. De gevangenissen zitten nu al overvol. Voor zo'n onnozelheid gaan ze hem niet in den bak steken ze :p

?therapy?

Legacy Member
Den dezen zapt over Vitaya...
Het ging blijkbaar over SOA's. Ze waren precies in een school voorlichting aan het geven. :x
Natuurlijk moeten ze net als ik erover zap een foto tonen van wratten op de geslachtsorganen :sop:
Tot zover mijn honger :sop:

rizla +

Legacy Member
Het vrouwmens, en het moet gaan stoppen of ik breek hier binnekort alles gwn af.

(figure of speak)

Arifiene

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Twas blijkbaar een ramp vandaag richting kortrijk... De IC met vertraging, de IR had problemen met de locomotief en een treinstel wou de deuren niet openen enal :D

NMBS is zo cool :D

Beste blijft toch toen ik es op trein zat en het water 'zeikte' echt binnen langs het plafond :D de conducteur gans in paniek voor 'den elektriek' :D
Gans het rijtuig onder water :')
Mijn trein moest weer eens rondrijden langs Lichtervelde, gigantische vertraging wegens een 'personenongeval' in Bellem.



[LRRP];11337171 zei:
:Gelukkig stijgt dat van u elke dag
Like duh.
Ik word iedere dag slimmer ook.
Sterker nog, hoe meer domme replies (zoals die van u derboven) hoe slimmer ik me voel.
Gelukkig dat uw stoerheidsfactor wél nog elke dag 10 punten stijgt, zo blijft alles wat in balans eh.

Frank P

Legacy Member
Rapidshare en FTP-protocollen zijn afgesloten van ons kotnetwerk, dat maakt mij dus woest!

[LRRP]

Legacy Member
Arifiene zei:
Like duh.
Ik word iedere dag slimmer ook.
Sterker nog, hoe meer domme replies (zoals die van u derboven) hoe slimmer ik me voel.
Gelukkig dat uw stoerheidsfactor wél nog elke dag 10 punten stijgt, zo blijft alles wat in balans eh.

Wij zouden een perfect koppel vormen, dat zou nogal voor vonken zorgen :lol:









:unsure:

Dennoman

Legacy Member
coap zei:
elentriek in een deel van leuven uitgevallen (schapenstraat)
't Mag toeval heten, maar juist rond het moment dat gij uw post deed flikkerde de lamp hier op mijn kamer heel efkes, doet hij normaal nooit :wtf:

Maria-Theresiastraat ^^

En efkes serieus nu: deze middag rond half 1 belt iemand mij voor een afspraak en zegt dat hij "sebiet in Leuven zal zijn". Oké denk ik dan, maar ik zeg erbij dat ik tot half 3 in de les zit. "Geen probleem," zegt hij. Het zal toch iets later worden dan dat.

Daarjuist (11u) kreeg ik een sms "zit nu op café". Oké, maar dat café is wel op een flink eind wandelen van hier en ik zal mij echt spoeien om naar ginder te komen als ik al gezegd heb dat ik niet meer gestoord wilde worden vanaf 5u. Liek damn man :angry:

iamhollywood

Legacy Member
coap zei:
elentriek in een deel van leuven uitgevallen (schapenstraat)

Ind, hier ook (vaartstraat).
Hebben een wandeling door het stad gemaakt, was grappig om te zien hoe donker dat deel uitviel, net een spookstad :$

SweetEmmaRose

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Ja, en er bestaan omwegen ya know.^^

Hoe mag dien beslisse vanwaar gij downloadt? Ge betaalt voor internet en da is wa gij moet krijge ja!

Project Zero

Legacy Member
Darks zei:
Ha ha ha ..

In mijn radeloosheid met mijn internetprobleem enkel op deze PC besloot ik hem deze middag te formatteren. Eerst kreeg ik m'n bestanden net niet op m'n backup en moest ik vanal uitfilteren (1u werk). Toen daarna de installatie van Windows bijna voltooid was crashte heel de prul en kon ik opnieuw beginnen (1u werk. En dan uiteindelijk heel de resem aan drivers en dingen opnieuw installeren (1u werk). En nu het mooiste: ik open internet en het probleem is er nog steeds, nog altijd uber traag sites laden. Ik verwissel mijn ethernet kabel en het is opgelost.

:unsure:

Och, hij is in ieder geval weer smooth & clean. :)

*Geeft zijn Mac een lief en teder kusje*

:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan