Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Welke mongool van De Standaard heeft ervoor gezorgd dat filmpjes bij een artikel automatisch beginnen afspelen als je dat artikel aanklikt?

Dat ze ook maar eens een derde van die redactie op straat gooien, het wordt tijd.

rizla +

Legacy Member
Dennoman zei:
Iemand die compleet paranoïde wordt omdat er maar liefst TWEE Turkse films in de bioscoop lopen (tegelijkertijd nog wel!) en dat ziet als een bedreiging voor onze cultuur... hmmm, sorry, maar volgens mij is dat naar elke norm toch wel belachelijk.

De Duitsers dat was Hitler.
De Canadezen, Britten waren Russen. (27.000.000)
Amerikanen waren er totaal niet..
De Turken waren geen bevrijders.
Bewust is tweede verkiezing verloren.
Kompleet paranoia is uw verwoording, zieke geesten was demijne ;)
Her en der worden er in naam van ook nog Hindoes, Boedhas, Spanjaarden of gwn elkaar opgeblazen. Zelfs in China.
Dat gevaar bestaat weldegelijk, en daar komt ergernis ook vandaan.
Niet zomaar enkel vanwege twee filmkes die worden gedraaid, dat was gwn aanleiding en ongezonde veralgemening voor het plaatsen van een post.

Crashtestdummy

Legacy Member
uitnodiging gekregen dat ik naar het politiecommisariaat moe gaan...

i'm fucked :sop:

gizmo666

Legacy Member
Brtjh zei:
Ik had het vooraf moeten doen... Natuurlijk nooit bij stil gestaan.

Ik probeer in te loggen met die oude account maar het werkt gewoon niet meer.. Ik heb een mailtje gestuurd naar info at 9lives maar geen reactie gekregen.

Dan maar met een schone lei beginnen!

mogen we weten wat je vorige accountnaam was?

Dude87 zei:
uitnodiging gekregen dat ik naar het politiecommisariaat moe gaan...

i'm fucked :sop:

:woohoo::applause::bow:

gizmo666

Legacy Member
hierjuist het einde gezien van day's of our lives. djeeezes die zitten daar nog altijd in dienen jungle eh:doh::wtf:

KiPpIe

Legacy Member
gizmo666 zei:
hierjuist het einde gezien van day's of our lives. djeeezes die zitten daar nog altijd in dienen jungle eh:doh::wtf:

Gij kijkt naar Days of Our Lives?
Of had ge gewoon het einde gezien omda ge op The Bold and the Beautiful waart aan't wachten? :p

gizmo666

Legacy Member
KiPpIe zei:
Gij kijkt naar Days of Our Lives?
Of had ge gewoon het einde gezien omda ge op The Bold and the Beautiful waart aan't wachten? :p

idd aant wachten op the bold and the beautifull en dan zien we meestal net het einde van days of our lives, ik kijk er niet naar maar ik kan perfect volgen wat er gebeurt door af en toe het einde te bekijken:p

xDama

Legacy Member
Godverdomme toch. Ik heb echt het gevoel dat ik dit semester op school gewoon mijn tijd aan het verdoen ben. Achterlijke projecten, achterlijke vakken, achterlijke taken... Fucking hell zeg. Vorige jaren vond ik bepaalde dingen al enorm stom om te doen, maar deze semester is er nu is NIETS interessants te beleven hé.

KizZamP-

Legacy Member
Na een discussie van 10minuten blijk ik het gelijk te hebben, en mijn leerkracht dus fout. Ze kon het niet aan en schold me uit voor "Mislukte lul" waarop ik "Belebberde preut" antwoordde.

Dit vond ze niet kunnen, dus ik kreeg straf.

Like seriously?

Adelbert

Legacy Member
Dude87 zei:
uitnodiging gekregen dat ik naar het politiecommisariaat moe gaan...

i'm fucked :sop:

binnenkomen en teerste wat je zegt moet zijn "DEES BROEK IS NIE VAN MIJ!"

no_way2go

Legacy Member
Frikkin hoofdpijn van heel de voormiddag tussen de ether te staan in het labo... drugs are bad 'm kay!

SweetEmmaRose

Legacy Member
squanman zei:
Powernap = answer to all problems.
That's what i did and it didn't work :sad:
kwil wa muziek luistere en settlers spelel maar dan moetk da helemaal opnieuw installeren en als da ff ni luke met die cracks en patche dan work ws helemaal zot
Dude87 zei:
uitnodiging gekregen dat ik naar het politiecommisariaat moe gaan...

i'm fucked :sop:
:bow:
gizmo666 zei:
hierjuist het einde gezien van day's of our lives. djeeezes die zitten daar nog altijd in dienen jungle eh:doh::wtf:
Vroeger keek ik daar elke dag naar (weliswaar 1x vooruitgespoeld) vanaf die adam en eva bs nimeer; Da programma is echt geweldig op vlak van mensen terug tot leven brenge en de meest vergezochte verhaallijnen ooooiiit

Anarchist12911

Legacy Member
Dude87 zei:
uitnodiging gekregen dat ik naar het politiecommisariaat moe gaan...

i'm fucked :sop:

Och jong, maak u geen zorgen.

Misschien een paar euro's betalen als het voor vluchtmisdrijf is. Straffen onder de 6 maanden voert men gewoon niet meer uit in België omwille van een gebrek aan gevangenisplaatsen. Ik ken nog zo iemand die al twee keer vluchtmisdrijf heeft gepleegd, zonder dat hij zijn gevangenisstraf moest uitzitten.

Geen paniek. Ze gaan in de rechtbank een beetje toneel spelen en dan een gevangenisstraf geven waar je nog geen één dag van moet uitzitten. :p

(Als het voor vluchtmisdrijf is natuurlijk zoals ik kon begrijpen uit uw eerdere posts. :unsure:)

Crashtestdummy

Legacy Member
Adelbert zei:
binnenkomen en teerste wat je zegt moet zijn "DEES BROEK IS NIE VAN MIJ!"
khad er al aan gedacht om die moto nog rap te herspuiten in een ander kleur, maar ze hadden al aan mijn moeder gevraagd of ik met ne rode moto reed :sop:

nuja, als ze al vragen of ik wel me nen roden reed, dan kunnen ze toch al nie zeker zijn of ze mijn nummerplaat wel juist hadden eh :unsure:
GuntherDW zei:
een gevaarlijke zot op de baan minder :niceone:
ik heb geen rijbewijs nodig om te kunnen rijden eh :) vals plak derop en we zijn were vertrokken


anyway, kzen toch ondertussen wel fucked :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan