Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fatalix zei:Vriendin die gewoon vrijwel niets laat weten.
;/

rizla + zei:Vrijdag..13.. wat gaat het nu weer zijn :ironic:
BaBsie zei:Kben terug.
Prik was uiteindelijk nog het irritantste. Pittig prikske, en zo nog wa pijn tijdens het scannen zelf.
Was wel verschikkelijk luid, ne mens leert er de stilte door te appreciëren
Ik voelde ook constant da ik mijn eigen volledig aan het opspannen was.
Sbiet in mijn bedje, da zal deugd doen![]()
BaBsie zei:Nog koppijn van gisterenStom ratelmachine
Dennoman zei:Ik was na mijn scans de dag erna altijd nog een beetje high van de contrastvloeistof
'k Zie mezelf al verslaafd terug naar 't ziekenhuis gaan: "HIT ME AGAIN MAN!"![]()
ad:Preske zei:hoe lang heeft het geduurd eigenlijk?
vroeger in jette duurde dat een half uur zeker, maar met de nieuwe in Halle een kwartiertje (gelukkig)
)Carrion zei:wa laat ze u nie wete?![]()
Als afpakken opnemen betekent.Dennoman zei:Hey ma godverdegodverdomme zeg.
WAAROM KOPEN SOMMIGE MENSEN TOCH NE GSM ALS ZE HEM NOOIT AFPAKKEN??!!!
Of hoe typen met caps lock al even hard kan opluchten als eens goed roepen.
Euh, neen, maar als iemand zélf een afspraak maakt en vervolgens zijn gsm niet opneemt ('s avonds en de namiddag van de dag erna niet), vraag ik me wel af waarom hij er dan zelfs maar één heeft.bludgeoned zei:Als afpakken opnemen betekent.
Ik neem ook niet altijd op en als ik geen zin heb om door die persoon gebeld te worden neem ik niet op.
Blijkbaar is het hebben van een gsm nu ook al een verplichting om altijd beschikbaar te zijn.
Als bij mij iemand niet opneemt stuur ik gewoon een kort berichtje.
Insgelijks, schat. Het zou me trouwens ook verbazen dat ik het in dit leven ook maar enigszins zou overwegen om jou te bellenParnakra zei:Ik zou ook niet 'afpakken' als Dennoman mij belt.![]()

Vond de scanner (was MRI) eigenlijk niet echt erg, enkel saai na een tijd.BaBsie zei:Kheb daar niets van gemerkt, juist wat last in mijne arm van die baxter.
Nu nog beetje pijn daar.
Uitslag is bekend, twas negatief. Das uiteraard goed nieuws maar met een bittere nasmaak. Nu weet ik nog steeds nie wa er mis isad:
Duurde normaalgezien 20 minuutjes, ma heb eens ne scan opnieuw moeten doen omdat het wat wazig was (stelt u voor, ik had bewogen maar ik lag doodstil)

Aangezien dit onderwerp steeds vaker voorkomt in deze thread, is het niet stilaan tijd het huis uit (lees: van de ma) te vluchten?Killer Queen zei:Een moeder-dochter-gesprek met mijn ma is altijd zoooo deprimerend...
