Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
ns boy zei:
Kak hotmail gaat weer niet..
Yap.

Heb er al aan gedacht om over te stappen op Gmail, maar aangezien de Heilige Graal onder de mailservers nu ook blijkbaar van tijd tot tijd plat ligt... :p

Daarjuist wel een record: op amper tien minuten op straat twee keer bijna slaande ambras gehad. Eerste: wijf dat haar hond constant aan de leiband verder sleurde terwijl dat beest ocharme alleen probeerde te pissen tegen een paar boompjes vlakbij het park (dus niet eens op straat). Ik kan dat als hondenliefhebber natuurlijk niet aanzien dus ik spreek die aan:

"Madam, alstublieft zeg, laat dat beest nu in godsnaam eens pissen! Ze gaan u geen boete geven als dat tegen een boom is hoor."

Zij begint me wat af te dreigen en te zeggen dat ik me met mijn eigen zaken moet bemoeien en dat ik anders eens een "veeg tegen mijnen appel" kon krijgen. Ik vroeg toen of ze daar heel zeker van was en toen was ze weg :doc:

Tweede: stadswachters (letterlijk twee moederkes van over de 60, kunnen ze nu niks beters op het tuig van de stad loslaten?) die de fiets van mijn maat aan het opschrijven waren die voor mijn kot geparkeerd stond. In die fietsenstalling mochten vanaf morgen 17u (staat zéér duidelijk op een bordje dat er staat) geen fietsen meer geplaatst worden. Ik vroeg de dames wat ze aan het doen waren, waarop een kleine discussie volgde dat ik niet zo brutaal moest zijn (wat ik echt niet snap, ik stelde een normale vraag gezien de omstandigheden). Ik zei wat er op het bordje stond, repliek: "wij doen gewoon ons werk".

"Ja, maar dan toch niet erg goed zo te zien, ik zou het bord nog maar eens gaan lezen als ik van u was", waarop ik een "als u dat tenminste kan" nog net wist te onderdrukken. De dames lazen het bord nog een keer en gingen toen weg zonder een woord te zeggen.

Zucht, vriendelijkheid doet geen zeer :(

Babs

Legacy Member
De domheid van de mens..

Ondertussen voelt de Duitse regering niets voor een aanscherping van de wapenwet na het bloedbad van Winnenden. Minister van Binnenlandse Zaken Wolfgang Schäuble sprak zich vandaag uit tegen verdere maatregelen. Zelfs de strengste regels kunnen niet voorkomen dat zij worden overtreden, stelde de christendemocratische bewindsman.

Schäuble pleitte wel voor een verbod op zogenoemde killergames. Hij stelde de vraag of het niet beter is de verspreiding van geweldsscènes door moderne media te beperken.

Ja, want als er wapens zijn maar geen games dan zou dit allemaal niet plaatsvinden. Dit gaat van kwaad naar achterlijk. Als alle geweldadige spellekes weg zijn gaat dit een veel betere wereld zijn?

Morons :ironic:

Adelbert

Legacy Member
BaBsie zei:
De domheid van de mens..

Ja, want als er wapens zijn maar geen games dan zou dit allemaal niet plaatsvinden. Dit gaat van kwaad naar achterlijk. Als alle geweldadige spellekes weg zijn gaat dit een veel betere wereld zijn?

Morons :ironic:

das toch echt niet te geloven é. Ik vraag mij toch soms af hoe sommige politici redeneren :wtf:

FroFro

Legacy Member
Shit; 3 kwartier vertraging. Moet zien dak mijn afspraak seffes ni mis. Ben snel naar huis gekomen om te eten, leve wonen naast een ziekenhuis! :woohoo:

Yo-Han

Legacy Member
Jezus, wat lees ik hier nu weer... moet Babsie groot gelijk geven.

... als de wapenwet strenger maken niet helpt, zal de wetten op games strenger maken zeker helpen :s ... NIET dus.

Onze maatschappij brengt nu eenmaal afvalligen, ontspoorden, psychopaten en soms seriemoordenaars voort, spijtig genoeg... zeker voor de slachtoffers. Met of zonder shooter- en slasher games. PUNT.

paarsbloed

Legacy Member
De aandacht rond al die gebeuren verminderen, dat zal eerder helpen (imo) !

sluysen

Legacy Member
edraket zei:
• Je dient je werkstuk elektronisch in via Toledo (‘assignment’ in community voor het vak Wijsbegeerte en Ethiek 2) van zodra je het afgewerkt hebt en ten laatste op vrijdag 13 maart 2009 om 23.59u.

en ik dacht tegen zondagavond :'(

fuck.

bleeh Toledo, een hoop moeilijkheden is dat hier..

smartschool ftw das pas duidelijk :D

EagleEye

Legacy Member
matthi_182 zei:
Ja, ge hoort echt veel beter ze. 'k Vond da ook verbazingwekkend (aangenaam)!
Pijn doet da nie, 'k vind da wel wa ongemakkelijk, ge wordt daar precies wa duizelig van. :p
Idd, den dokter houdt mij elke keer tegen van in de auto te stappen, ik moet altijd (allez, beide keren da'k het al heb laten doen) efkes wachten voor ik mag rijden volgens hem :p

Preske

Legacy Member
BaBsie zei:
Noes :cry:

Kheb denk ik meer schrik voor de resultaten dan het scannen zelf :(

babske schat, geloof mij nu maar, tenzij ge vol metaal zit, zal dat geen zeer doen (buiten het prikske van de naald, als ge contrastvloeistof nodig hebt)
Afhankelijk van de kliniek, krijgt ge oorbeschermers, of oorstopskes.

SweetEmmaRose zei:
Mn voeten doen zon zeeeeeeeeer

is dat een subtiele hint voor nieuwe schoenen? ;)

Arifiene

Legacy Member
Dat iedereen altijd maar afkomt met rechtsvragen, en als ik dan een antwoord geef (dat hun in 70% van de gevallen niet aanstaat omdat ze in fout zijn of het recht niet aan hun kant hebben) krijg ik zo'n arrogant 'Ahja? Waar staat dàt dan? Toon mij da maar nekeer'.

Als ge al zo reageert moete t ni vragen in de eerste plaats eh, en als ge t wil weten, zoek het dan verdomme int vervolg zelf op.

Iemand

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat iedereen altijd maar afkomt met rechtsvragen, en als ik dan een antwoord geef (dat hun in 70% van de gevallen niet aanstaat omdat ze in fout zijn of het recht niet aan hun kant hebben) krijg ik zo'n arrogant 'Ahja? Waar staat dàt dan? Toon mij da maar nekeer'.

Als ge al zo reageert moete t ni vragen in de eerste plaats eh, en als ge t wil weten, zoek het dan verdomme int vervolg zelf op.
Arme jij :(

Arifiene

Legacy Member
Iemand zei:

Ja :(.

Kzal ze int vervolg naar u doorsturen :p.

Vorige keer: kennis wordt aangereden terwijl ze geen voorrang had (zij meende van wel om een of andere bizarre reden), en ze dacht dat ze de kosten dus niét zou moeten betalen.
Ik leg haar uit dat dat wel moet etc.
Haar antwoord: 'Ja da denkek ni ze, kzalt toch maar nog eens aan een echte advocaat vragen'.
Ik: Fine, mij niet gelaten
(3 weken later)
Zij: Ahja, ik ben naar die advocaat geweest... Kzal toch alles moeten betalen. Advocaat heeft 70 euro gekost, maja, kben t nu toch zeker.
Ik: Zekerheid voor 70 euro, daar moete t ni voor laten eh!

:sop:

(In casu stonden er haaietanden, ze was niet gestopt, en was van mening dat ze toch voorrang had...)

Carrion

Legacy Member
LOL

uit het niets krijg ik hier opeens een bericht "proficiat, hier volgt de aanvraag voor de deelname voor de wedstrijd om een gsm te winnen (dit bericht is gratis)"

*en voor iedereen begint te zage, nee, heb me nergens met ingeschreven of van die idiote reclames op tv
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan