Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
goe da ge da zegt, bij mij op bB was er ook nog een taak bijgekome :(
maar dan ga ik kijken; "The due date on the assignment is April 12, 2009."

:woohoo:

succes! :p

FroFro

Legacy Member
Een gewone NMR scan of een NMR scan uitgevoerd door een dokter die met een schaar de kamer in komt lopen? :unsure:

In het eerste geval zennek safe :p

Kheb wa gegoogled en sommige zegge zelfs da het zalig goe voelt en ge daarna mensen kamers verderop in hun thee hoort roeren :')

fireflymr

Legacy Member
WTF oren laten uitspuiten doet helemaal geen zeer. Tis gewoon alsof ge in een dikke golf op zee zit ofzo. Zeer, lol, da ne zever :)

Tis zelfs grappig, mijn 2de oor eeft mijn pa gedaan om ne keer te proberen

FroFro

Legacy Member
En duurt da lang? kmoet om tien voor 6 maar kwart na 7 moetek al ergens zijn

that is, if i come out alive

Bubba

Legacy Member
De overlevingskansen bij het uitspuiten van u oren zijn vrij groot ze. Ik dacht iets van een 93% ofzo? Maar de kans op tijdelijke of permanente verlamming van u midden tot beneden is wel aanzienlijk.

fireflymr

Legacy Member
FroFro zei:
En duurt da lang? kmoet om tien voor 6 maar kwart na 7 moetek al ergens zijn

that is, if i come out alive

Duurt mss max 10 minuten all-in en DOET GEEN ZEER :crazy:

FroFro

Legacy Member
haha lol, khebbet al begrepen ze :p


Wel een kut ding; den dokter noemt Meneer Kroket O,o

tuesadorable

Legacy Member
Klasgenote wilt met de hele klas naar een discotheek maar ik kan het niet meer betalen dat uitgaan - vorig weekend op't galabal echt veeeel uitgegeven, ik geraak er niet (of ik moet taxi etc betalen) en ik moet 's ochtends al mijn broer helpen verhuizen. En ze wilt dat maar niet aanvaarden.

Nu voel ik me zo'n arme vlo met mijn pa die dopt tussen al die kinderen van zelfstandigen.

Matt.

Legacy Member
FroFro zei:
Een gewone NMR scan of een NMR scan uitgevoerd door een dokter die met een schaar de kamer in komt lopen? :unsure:

In het eerste geval zennek safe :p

Kheb wa gegoogled en sommige zegge zelfs da het zalig goe voelt en ge daarna mensen kamers verderop in hun thee hoort roeren :')

Ja, ge hoort echt veel beter ze. 'k Vond da ook verbazingwekkend (aangenaam)!
Pijn doet da nie, 'k vind da wel wa ongemakkelijk, ge wordt daar precies wa duizelig van. :p

EternalSilence

Legacy Member
dat het weer allemaal de schuld is van video spelletjes, dat die jongen daar zoveel kinderen heeft neergeknald.

maar of hij nu zwaar gepest is geweest, uitgelachen door zijn leerkrachten, gekleineerd is geweest en zijn ouders wapens hadden liggen in hun huis .. dat heeft er allemaal niets mee te maken.. :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan