Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wikkesman

Legacy Member
Rhandd zei:
Ik kom thuis van't werk, ik pak den trap in't appartment naar boven. Ik ruik iets, maar kan het niet direct plaatsen. Ik ga 2 niveau's naar boven, wat zie ik daar liggen? NEN HOOP STRONT.

In wa voor een marginale flat leef kik man... :doh:

ik lig kapot jong :rofl:

uw olfactorische bulbi werken precies ni al te goei meer als ge al de geur van stront nimeer kunt plaatsen

Put_met_keren

Legacy Member
'k Heb weer zin in vanalles en nog wat: snoep, chips, ... het zou er allemaal wel ingaan maar 'k heb niks in huis :sad:

JohnnyricoMC

Legacy Member
u4ea zei:
Pff al maanden aan het twijfelen ofdak ne nieuwe pc zou kopen. In principe is't ni echt nodig maar...:p

Gewoon incrementeel upgraden met dealtjes vanop o.a. buy&sell.

Bosvos

Legacy Member
't zijn precies altijd dezelfde films op TV :sop: wéér The last castle.

Nuja, het kan altijd erger

JohnnyricoMC

Legacy Member
Bosvos zei:
't zijn precies altijd dezelfde films op TV :sop: wéér The last castle.

Nuja, het kan altijd erger

Op acht is het sebiet Live at the Apollo. Probleem opgelost.

Cadiuro

Legacy Member
Mijn neefke die post dat em sebiet weer naar Frankrijk is om te gaan windsurfen... Zelfs zonder mijn herexamens heb ik daar het geld niet voor :sop:

Ik gun het hem wel, maar toch, het steekt een beetje.

Reverz

Legacy Member
Bosvos zei:
't zijn precies altijd dezelfde films op TV :sop: wéér The last castle.

Nuja, het kan altijd erger
Altijd erger... ja: Disaster Movie. En gisteren was het al Superhero Movie ook ofzo. Hoe is het maken van die soort gedrochten van films geen misdaad? Bedoel... hoe beginnen aan zo'n films? "LET MAKE THE WORST FUCKING MOVIE EVER! YEAH!"? Als je een parodie maakt probeer dan op zen minst van het grappig te maken...

Gelukkig heb ik hier nog wa series staan die ik kan opzetten.

xIO3Y

Legacy Member
Dude, die parodie-films zijn zalig. Verstand op 0 en goed wat alcool in uw blaas. Wees blij dat ze niet meer om de 2 weken Con Air draaien. Precies lang geleden dat ik hem voor het laatst heb weggezapt.

MrKend54l

Legacy Member
Cheacker zei:
Dude, die parodie-films zijn zalig. Verstand op 0 en goed wat alcool in uw blaas. Wees blij dat ze niet meer om de 2 weken Con Air draaien. Precies lang geleden dat ik hem voor het laatst heb weggezapt.

De enige goede is scary movie reeks al de rest is pure kak.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Meet the Spartans was met momenten nog wel komisch, maar 't is allemaal zo geforceerd :-/

Elosopardo

Legacy Member
Da kakmens van een zus van mij... Rotverwend en krijgt altijd gelijk van de ouders... Er zijn ni veel redenen dat ik thuis zou willen weggaan, maar zij is er wel een van. Zij en haar lief fietsen naar haar lief thuis en die jongen pakt mijn fiets, ok op zich geen probleem, maar nu is ze terug thuis en blijkt dus dat die fiets nog bij haar lief staat. Ik moet morgen wel die fiets gebruiken, maar daar trekt die zich de ballen van aan. En mijn ouders geven haar nog gelijk ook en ik mag daar dus niet boos om zijn, ik moet maar te voet gaan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan