Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mig el pig

Legacy Member
Als we alle dopingzondenaars uit de lijst gaan schrappen schiet er niet veel meer over.

Ronde 2005
Basso, Ulrich, Armstrong, Mancebo, leipheimer(vermoedelijk binnenkort geschortst), vinokourov, Rasmussen, Landis, pereiro allemaal uiteindelijk gepakt waardoor van de top 10 alleen Evans overschiet.

memorexxx

Legacy Member
Man man man, collega die de interne website hier beheert is op verlof en ik moet dat effe over nemen. Dat zijn echt de domste en arroganste users ooit. Dom kalf vraagt rechten op een pagina voor haar collega, we geven dat, ondertussen veegt zij heel de pagina leeg ( vraag me niet waarom) en klaagt ze dat niemand nog iets ziet.

Ze wilt dan niet geloven dat zij dat heeft gedaan (we kunnen dat zien in version history) en wordt kwaad. Ik zeg dat ik dat kan herstellen naar de vorige versie, maar dat wilt ze niet want ze vertouwd dat niet, ze heeft dat namelijk nog nooit meegemaakt en ze werkt er al jaren mee... Ze eist een andere oplossing.

Mailke terug gestuurd :

"Beste,

Er zijn 2 opties : De eerste is dat je het zelf terug in orde brengt, uw user heeft full control en u heeft jaren ervaring dus dat is zeker mogelijk, de tweede optie is dat je wacht tot mijn collega terug is, aan u de keuze. Nog een prettige dag en weekend gewenst.

mvg"

Kwaad mailke terug gehad met 'dreigementen' in.

Geantwoord dat ik verzoek dat ze alle directe communicatie met mij staakt en dat als ze problemen heeft net als iedereen maar contact moet opnemen met de helpdesk. Mijn overste in cc gezet, en die heeft me letterlijk een high five komen geven (Best wel grappig aangezien die reeds 50+ jaar is :D )

xIO3Y

Legacy Member
glashelder zei:
Vanmorgen veel te vroeg wakker gemaakt door m'n pa, ik was nog aan 't dromen. Ik zat in één of andere ramp in Engeland met een food fight die plots uit de hand liep en ineens vielen er bussen om en was ik aan 't wenen want een ex van me was daar ergens en ik vond die niet en toen hoorde ik dat de Queen dood was.

Ik wil weten hoe het afliep :cry:
Dafuq, did I just read?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
memorexxx zei:
Man man man, collega die de interne website hier beheert is op verlof en ik moet dat effe over nemen. Dat zijn echt de domste en arroganste users ooit. Dom kalf vraagt rechten op een pagina voor haar collega, we geven dat, ondertussen veegt zij heel de pagina leeg ( vraag me niet waarom) en klaagt ze dat niemand nog iets ziet.

Ze wilt dan niet geloven dat zij dat heeft gedaan (we kunnen dat zien in version history) en wordt kwaad. Ik zeg dat ik dat kan herstellen naar de vorige versie, maar dat wilt ze niet want ze vertouwd dat niet, ze heeft dat namelijk nog nooit meegemaakt en ze werkt er al jaren mee... Ze eist een andere oplossing.

Mailke terug gestuurd :

"Beste,

Er zijn 2 opties : De eerste is dat je het zelf terug in orde brengt, uw user heeft full control en u heeft jaren ervaring dus dat is zeker mogelijk, de tweede optie is dat je wacht tot mijn collega terug is, aan u de keuze. Nog een prettige dag en weekend gewenst.

mvg"

Kwaad mailke terug gehad met 'dreigementen' in.

Geantwoord dat ik verzoek dat ze alle directe communicatie met mij staakt en dat als ze problemen heeft net als iedereen maar contact moet opnemen met de helpdesk. Mijn overste in cc gezet, en die heeft me letterlijk een high five komen geven (Best wel grappig aangezien die reeds 50+ jaar is :D )

De gebruikers zijn altijd achterlijk. Echt altijd.
Heb ik ook moeten ondervinden op mijn werk

Mutlee

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
De gebruikers zijn altijd achterlijk. Echt altijd.
Heb ik ook moeten ondervinden op mijn werk

Inderdaad. Altijd..

Net een backup restore moeten doen van een map dat 'verdwenen' was.
Alles is vanzelf gebeurd, niemand heeft uiteraard iets verkeerd gedaan.
En maar blijven zagen wat de echte reden is..

?therapy?

Legacy Member
memorexxx zei:
Man man man, collega die de interne website hier beheert is op verlof en ik moet dat effe over nemen. Dat zijn echt de domste en arroganste users ooit. Dom kalf vraagt rechten op een pagina voor haar collega, we geven dat, ondertussen veegt zij heel de pagina leeg ( vraag me niet waarom) en klaagt ze dat niemand nog iets ziet.

Ze wilt dan niet geloven dat zij dat heeft gedaan (we kunnen dat zien in version history) en wordt kwaad. Ik zeg dat ik dat kan herstellen naar de vorige versie, maar dat wilt ze niet want ze vertouwd dat niet, ze heeft dat namelijk nog nooit meegemaakt en ze werkt er al jaren mee... Ze eist een andere oplossing.

Mailke terug gestuurd :

"Beste,

Er zijn 2 opties : De eerste is dat je het zelf terug in orde brengt, uw user heeft full control en u heeft jaren ervaring dus dat is zeker mogelijk, de tweede optie is dat je wacht tot mijn collega terug is, aan u de keuze. Nog een prettige dag en weekend gewenst.

mvg"

Kwaad mailke terug gehad met 'dreigementen' in.

Geantwoord dat ik verzoek dat ze alle directe communicatie met mij staakt en dat als ze problemen heeft net als iedereen maar contact moet opnemen met de helpdesk. Mijn overste in cc gezet, en die heeft me letterlijk een high five komen geven (Best wel grappig aangezien die reeds 50+ jaar is :D )
Know the pain!
Cyber hi5

Stimpy

Legacy Member
"ergernis"
krijg op linkedin een bericht

"beste, we zijn op zoek naar xxx (mijn job), indien je interesse hebt zien we je applicatie graag tegemoed"

terwijl ik een goede job heb en dat ook duidelijk uit mijn profiel af te leiden is.
Verwachten ze nu echt dat ik interesse kan hebben adhv een copy past bericht dat ze naar iedereen met dat profiel sturen? Heb dan maar geantwoord dat ik moeilijk interesse kan hebben als ze niet meer informatie geeft.

't Is wat de omgekeerde wereld, zij zoeken volk, en ik moet dan maar appliceren? Waarom zou een bedrijf zichzelf niet wat beter kunnen "aanbieden" aan interessante kandidaten? Moet ge daar HR manager voor worden om zo potentiele nieuwe werknemers aan te spreken?


edit: krijg al antwoord met een link naar de vacature.. ja de jobinhoud ken ik wel, doe dat al 4j.. ik wil weten waarom dat bedrijf "beter" zou zijn (wat ik betwijfel)

Sloth

Legacy Member
memorexxx zei:
Man man man, collega die de interne website hier beheert is op verlof en ik moet dat effe over nemen. Dat zijn echt de domste en arroganste users ooit. Dom kalf vraagt rechten op een pagina voor haar collega, we geven dat, ondertussen veegt zij heel de pagina leeg ( vraag me niet waarom) en klaagt ze dat niemand nog iets ziet.

Ze wilt dan niet geloven dat zij dat heeft gedaan (we kunnen dat zien in version history) en wordt kwaad. Ik zeg dat ik dat kan herstellen naar de vorige versie, maar dat wilt ze niet want ze vertouwd dat niet, ze heeft dat namelijk nog nooit meegemaakt en ze werkt er al jaren mee... Ze eist een andere oplossing.

Mailke terug gestuurd :

"Beste,

Er zijn 2 opties : De eerste is dat je het zelf terug in orde brengt, uw user heeft full control en u heeft jaren ervaring dus dat is zeker mogelijk, de tweede optie is dat je wacht tot mijn collega terug is, aan u de keuze. Nog een prettige dag en weekend gewenst.

mvg"

Kwaad mailke terug gehad met 'dreigementen' in.

Geantwoord dat ik verzoek dat ze alle directe communicatie met mij staakt en dat als ze problemen heeft net als iedereen maar contact moet opnemen met de helpdesk. Mijn overste in cc gezet, en die heeft me letterlijk een high five komen geven (Best wel grappig aangezien die reeds 50+ jaar is :D )

:bow:

Ik kom soms ook wat tegen, sommige dingen hou je echt niet voor mogelijk.

Sick`

Legacy Member
memorexxx zei:
Man man man, collega die de interne website hier beheert is op verlof en ik moet dat effe over nemen. Dat zijn echt de domste en arroganste users ooit. Dom kalf vraagt rechten op een pagina voor haar collega, we geven dat, ondertussen veegt zij heel de pagina leeg ( vraag me niet waarom) en klaagt ze dat niemand nog iets ziet.

Is echt alles weg? Een typisch Windows-fenomeen is dat wanneer de boel eventjes hangt (omwille van virusscanner, hoge I/O, netwerk I/O, ..), en je klikt dan sequentieel 2 folders aan (of doet select all, en klikt dan een andere folder aan), dan aanziet Windows dat als een sleepactie :doh:

Meestal besef je op dat moment wel dat er plots iets verdwenen is, maar als je teveel hebt liggen klikken (e.g.: je hebt nog niet goed door dat de boel hangt of je wil zien of de boel al terug reageert), dan weet je begot niet in welke subfolder die folder nu terecht is gekomen.

kay-gell

Legacy Member
Die Franstaligen in de gemeenteraad van Sint Genesius Rode die nu ineens moeilijk gaan liggen doen. Wat een fuckers.

memorexxx

Legacy Member
Sick` zei:
Is echt alles weg? Een typisch Windows-fenomeen is dat wanneer de boel eventjes hangt (omwille van virusscanner, hoge I/O, netwerk I/O, ..), en je klikt dan sequentieel 2 folders aan (of doet select all, en klikt dan een andere folder aan), dan aanziet Windows dat als een sleepactie :doh:

Meestal besef je op dat moment wel dat er plots iets verdwenen is, maar als je teveel hebt liggen klikken (e.g.: je hebt nog niet goed door dat de boel hangt of je wil zien of de boel al terug reageert), dan weet je begot niet in welke subfolder die folder nu terecht is gekomen.
Het was een Sharepoint pagina he, dat kunt ge niet per ongeluk wissen.
Je moet op edit klikken, dan alles wissen, opslaan, check in en publishen.
Ze weet gewoon niet waarmee ze bezig is ja...

Tibokio

Legacy Member
Therapy zei:
Sffs examen filosofie, wat een vreselijk schijtvak is dat toch.

Ik ook sebiet :p

Echt het lastigste dat er is: examen in de namiddag. Bah. Ik zit hier gewoon al heel de voormiddag doelloos te bladeren en mijn tijd te verspillen.

zarathustra

Legacy Member
- week verlof gepakt voor volgende week omdat ik een kat krijg + Guildwars 2 launch
- sms gisteren avond of ik toch niet naar Stavanger kan vliegen volgende week
- Ik geef 1 dag toe
- reply dat 1 dag totaal nutteloos is
- eindresultaat : 2 dagen Stavanger volgende week en verlof weg >.<


Ergernis zijnde mezelf die altijd toegeeft.

Sick`

Legacy Member
memorexxx zei:
Het was een Sharepoint pagina he, dat kunt ge niet per ongeluk wissen.
Je moet op edit klikken, dan alles wissen, opslaan, check in en publishen.
Ze weet gewoon niet waarmee ze bezig is ja...

Als "open with explorer" disabled is (staat naast of onder 'export to spreadsheet'). Dat is het volkje dat de volledige inhoud naar zijn/haar desktop kopieert, om dan lokaal aanpassingen te maken, en dan de gehele folder terug te pasten :D En de vrouwen onder dat volke zijn nog het ergste, die denken en doen alsof ze weten waar ze mee bezig zijn, en owee als je dat tegenspreekt :D Ahhhh nog 2 weken van zulke frustraties verlost :D:D:D

Général Zantas

Legacy Member
Collega's die tijdens mijn dag verlof mijn tickets toegewezen krijgen, maar die zo verneuken dat ik minder werk had gehad als ze daar gewoon afgebleven waren.

Sick`

Legacy Member
Rhandd zei:
Collega's die tijdens mijn dag verlof mijn tickets toegewezen krijgen, maar die zo verneuken dat ik minder werk had gehad als ze daar gewoon afgebleven waren.

En je houd ze voldoende in de loop zodat ze weten wat ze in elke situatie moeten doen? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan