Man man man, collega die de interne website hier beheert is op verlof en ik moet dat effe over nemen. Dat zijn echt de domste en arroganste users ooit. Dom kalf vraagt rechten op een pagina voor haar collega, we geven dat, ondertussen veegt zij heel de pagina leeg ( vraag me niet waarom) en klaagt ze dat niemand nog iets ziet.
Ze wilt dan niet geloven dat zij dat heeft gedaan (we kunnen dat zien in version history) en wordt kwaad. Ik zeg dat ik dat kan herstellen naar de vorige versie, maar dat wilt ze niet want ze vertouwd dat niet, ze heeft dat namelijk nog nooit meegemaakt en ze werkt er al jaren mee... Ze eist een andere oplossing.
Mailke terug gestuurd :
"Beste,
Er zijn 2 opties : De eerste is dat je het zelf terug in orde brengt, uw user heeft full control en u heeft jaren ervaring dus dat is zeker mogelijk, de tweede optie is dat je wacht tot mijn collega terug is, aan u de keuze. Nog een prettige dag en weekend gewenst.
mvg"
Kwaad mailke terug gehad met 'dreigementen' in.
Geantwoord dat ik verzoek dat ze alle directe communicatie met mij staakt en dat als ze problemen heeft net als iedereen maar contact moet opnemen met de helpdesk. Mijn overste in cc gezet, en die heeft me letterlijk een high five komen geven (Best wel grappig aangezien die reeds 50+ jaar is

)