Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Nee, ik heb de eerste helft gekeken en toen riepen ze ook al de hele tijd boe + gefluit
ryoudragon zei:Het is officieel: ik HAAT Mobile VikingsEr is een grens tot hoever je mensen kunt beliegen en bedriegen. Zodra mijn belwaarde op is ben ik er weg.
ryoudragon zei:Het is officieel: ik HAAT Mobile VikingsEr is een grens tot hoever je mensen kunt beliegen en bedriegen. Zodra mijn belwaarde op is ben ik er weg.
Sheldon Cooper zei:Heb gisteren al gevraagd waarmee ze u aan het lijntje houden. Tell me... Zou niet weten waarmee een operator u kan bedriegen.
RealRoot zei:idd, je moet gewoon duidelijk zijn. speciaal simkaartje.. je bedoelt een microsim?

ad
en dan op 1 dag overstappen naar een andere provider en dan terug naar MV en DAN PAS krijg ik die sim gratis. Zo straf je dus je trouwe klanten en beloon je de nieuwe. Typisch. Nou ja... zal het wss maar zo doen, krijg ik binst nog es 150 punten omdat ik een nieuw nummer aanbreng... Zodra die gratis beluren op zijn (31 maart 2013) ben ik er meteen weg.J.F. zei:Schijtprinter die alle cartridges vol moet hebben om gewoon in zwartwit te printen. Ik haat printers uit de grond van mijn hart.

ryoudragon zei:

Ty.Sheldon Cooper zei:My condolences. Moet wel klote zijn :/
JohnnyricoMC zei:En daarom maakt ge zo'n drama? SIM vervangen is altijd al €5 geweest bij MV, ik heb ook €5 moeten afstaan om van gewone SIM naar microSIM te gaan destijds, die €5 dekt gewoon de verzendkosten + administratieve kosten + materiaalkosten. De mug en Kai-mook ze.![]()
Wees dan toch eerlijk?! Dat bespaart mij een hoop frustratie en wantrouwen in MV.StanTem zei:Tis overal iets ze. Bij Belgacom of Telenet of dergelijke juist hetzelfde. Ge belt 3 keer, ge hoort 3 keer iets anders.
Maar tis wel waar dat MV enorm veel pannes heeft.
Of heb je aandacht nodig?![]()

glashelder zei:Zou je dan niet beter overstappen op iets anders?Want met die nieuwe sim ga je nog steeds edge en zo hebben, en MV dat er af en toe uitligt.
Die Telenet King ofzoiets klinkt ook wel goed, maar je hebt dat gratis bellen niet... en het is Telenet, die vertrouw ik al helemaal niet. 
/dramaqueen
Het is al de goedkoopsten van het land. Maar ik geloof nooit geen woord meer van wat de helpdesk van MV mij ooit nog wijsmaakt >.>n9ne zei:Frustraties en wantrouwen :') Ik sta wschl toch op uw negeerlijst, maar amai zenneuuuh. Wa een treunte.
