Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
Dat men geld op paypal nog niet is overgeschreven. Verdoeme he.

Cephalus

Legacy Member
Vandaag eerste opdracht bij evenementenbureau (vakantiejob): toezichthouder zijn op het toelatingsexamen geneeskunde :doh:.

Ewel, ik ben echt teleurgesteld, en eigenlijk zelfs gedegouteerd, in de houding van de 18-jarigen (de kandidaten), mensen die het zich voorgenomen hebben arts/tandarts te worden.

Efkes een greep uit de gebeurtenissen van de dag:

* Het totaal naast zich neerleggen van de regels, niet begrijpen dat men dan een vermaning krijgt
* Het niet bij zich hebben van IDK
* Meer dan een uur te laat komen
* Weigeren (écht pertinent weigeren) om na de voorziene tijdsduur het oplossingsblad af te geven, en gewoon verder werken
* Eisen dat vragen on the spot vertaald worden in het Frans.
* Het gebouw achterlaten als een afvalstort
* De grasvelden buiten achterlaten als een afvalstort
* (Voor de meiskes) voor het minste beginnen huilen, duidelijk alleen met de bedoeling enige vorm van sympathie op te wekken
* Dreigen met advocaat
* Vollenbak lawaai maken bij het verlaten van de zaal wijl er nog andere mensen geconcentreerd aan het werken zijn

Enfin, ik ben te moe om me er vandaag nog in op te winden, maar achteraf hebben we het er met onze collega's nog over gehad dat dit gewoon ongezien is.

Is het een momentopname? Ik vrees er voor. Ik ben echt gedegouteerd in de jonge mensheid. Ben blij dat ik er in augustus niet weer moet bij staan.

cram

Legacy Member
Ohm zei:
Dat beest ligt halfdood in een kom en wordt met een glimlach langzaam opgepeuzeld.

Bah!
Ze moeten de rollen eens omdraaien ne Japannees(in) die langzaam word opgegeten door een grote kikker/pad :angry:

maxkes

Legacy Member
Wat bezielt het mensen van hun auto te koop op FB te zetten zonder kilometerstand/bouwjaar/kleur/pk/aantal deuren,.. erbij te vermelden?

Ohm

Legacy Member
Cephalus zei:

Zo'n mensen willen dan voor (tand)arts studeren? Het is inderdaad erg gesteld dan.

Toen ik naar het nieuws keek zag ik daar iemand met zijn hoofd op tafel liggen terwijl de rest nog aan het werken was. Hij had het opgegeven precies :D

maxkes

Legacy Member
Cephalus zei:
* Weigeren (écht pertinent weigeren) om na de voorziene tijdsduur het oplossingsblad af te geven, en gewoon verder werken
En jij en uw collega's hebben dat gewoon opgenomen en gedaan alsof er niks aan de hand was? :)

Slechte opvoeding van die kinderen he.

Alteration

Legacy Member
Gans mijn werkdag last van m'n maag gehad (waarvan 6 uur op de fiets), doodmoe, fiets naar de kloten (was al half kapot), rottige onreglementaire bussen op de "boerenbuiten" (meestal ook veel design en geen zak functionaliteit), collega een halfuur kwijt, nu veel te veel gegeten en qua slaap zal het met het lawaai ook geen vette zijn.

Cephalus

Legacy Member
maxkes zei:
En jij en uw collega's hebben dat gewoon opgenomen en gedaan alsof er niks aan de hand was? :)

Slechte opvoeding van die kinderen he.

Nope, we hebben het blad kunnen afpakken uiteindelijk. Was meiske, dus huilen en ganse emo-scene. Uiteindelijk iemand van het ministerie moeten erbij halen die dreigde haar eruit te zetten als ze niet ophield. Dat hielp blijkbaar wel. Was gelukkig redelijk op het einde al (voorlaatste test).

Michster

Legacy Member
cram zei:
Ze moeten de rollen eens omdraaien ne Japannees(in) die langzaam word opgegeten door een grote kikker/pad :angry:

Doen ze dat niet in praktisch ELKE Japanse monster-film? :unsure:

Wilcao

Legacy Member
Mijn rug die meer pijn doet dan wat anders. Was ik maar wat kleiner :sad:.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Cephalus zei:
Vandaag eerste opdracht bij evenementenbureau (vakantiejob): toezichthouder zijn op het toelatingsexamen geneeskunde :doh:.

Ewel, ik ben echt teleurgesteld, en eigenlijk zelfs gedegouteerd, in de houding van de 18-jarigen (de kandidaten), mensen die het zich voorgenomen hebben arts/tandarts te worden.

Efkes een greep uit de gebeurtenissen van de dag:

* Het totaal naast zich neerleggen van de regels, niet begrijpen dat men dan een vermaning krijgt
* Het niet bij zich hebben van IDK
* Meer dan een uur te laat komen
* Weigeren (écht pertinent weigeren) om na de voorziene tijdsduur het oplossingsblad af te geven, en gewoon verder werken
* Eisen dat vragen on the spot vertaald worden in het Frans.
* Het gebouw achterlaten als een afvalstort
* De grasvelden buiten achterlaten als een afvalstort
* (Voor de meiskes) voor het minste beginnen huilen, duidelijk alleen met de bedoeling enige vorm van sympathie op te wekken
* Dreigen met advocaat
* Vollenbak lawaai maken bij het verlaten van de zaal wijl er nog andere mensen geconcentreerd aan het werken zijn

Enfin, ik ben te moe om me er vandaag nog in op te winden, maar achteraf hebben we het er met onze collega's nog over gehad dat dit gewoon ongezien is.

Is het een momentopname? Ik vrees er voor. Ik ben echt gedegouteerd in de jonge mensheid. Ben blij dat ik er in augustus niet weer moet bij staan.

Verpleegkunde of doktersopleiding?

e.House

Legacy Member
maxkes zei:
En jij en uw collega's hebben dat gewoon opgenomen en gedaan alsof er niks aan de hand was? :)

Slechte opvoeding van die kinderen he.

Respect als ge dat blad van haar had weggetrokken en voor haar gezicht had kapot gescheurd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan