Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
Drew zei:

ik doelde op het model hé :p Heb ook nog 2 kapotte skullcandies liggen hier. Zijn allebei om en bij een jaartje meegegaan dus das wel ca va voor 40 euro. Maar toch, waarom maken ze niet meer dingen die eeuwig meegaan, gelijk in den goeien ouwen tijd :doh:

JimmyPatterson

Legacy Member
ryoudragon zei:
ik doelde op het model hé :p Heb ook nog 2 kapotte skullcandies liggen hier. Zijn allebei om en bij een jaartje meegegaan dus das wel ca va voor 40 euro. Maar toch, waarom maken ze niet meer dingen die eeuwig meegaan, gelijk in den goeien ouwen tijd :doh:


Consumptiemaatschappij:)

JohnnyricoMC

Legacy Member
ryoudragon zei:
ik doelde op het model hé :p Heb ook nog 2 kapotte skullcandies liggen hier. Zijn allebei om en bij een jaartje meegegaan dus das wel ca va voor 40 euro. Maar toch, waarom maken ze niet meer dingen die eeuwig meegaan, gelijk in den goeien ouwen tijd :doh:

Waarom stuurt ge ze ook niet op? Is toch lifetime garantie. Ik heb da ne keer gedaan, maanden niks van gehoord, maar uiteindelijk een volledig nieuw setje ontvangen van hun Europese basis in Zweden (in verpakking, klaar om te verkopen).

ryoudragon

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Waarom stuurt ge ze ook niet op? Is toch lifetime garantie. Ik heb da ne keer gedaan, maanden niks van gehoord, maar uiteindelijk een volledig nieuw setje ontvangen van hun Europese basis in Zweden (in verpakking, klaar om te verkopen).

Omdat ze kapot waren door slijtage, en daar zit normaalgezien toch geen garantie op? :wtf:

En zoals je zegt "maanden niets van gehoord". Daarmee dak mij dan maar meteen een tweeden heb gekocht indertijd, ik kan echt niet zonder koptelefoon. Ik stuur ook nie graag dingen op, kheb bij de post gewerkt, kweet hoe belachelijk duur het is :p Dan koop ik mij liever eentje, met de zekerheid dat ik er meteen eentje meekrijg en dat mijn pakketje niet "verdwijnt".

playforfun91

Legacy Member
ryoudragon zei:
Omdat ze kapot waren door slijtage, en daar zit normaalgezien toch geen garantie op? :wtf:

En zoals je zegt "maanden niets van gehoord". Daarmee dak mij dan maar meteen een tweeden heb gekocht indertijd, ik kan echt niet zonder koptelefoon. Ik stuur ook nie graag dingen op, kheb bij de post gewerkt, kweet hoe belachelijk duur het is :p Dan koop ik mij liever eentje, met de zekerheid dat ik er meteen eentje meekrijg en dat mijn pakketje niet "verdwijnt".

Koopt ne keer ne Sennheiser (niet plooibaar maar ge kunt de oren wel draaien zodat hij plat is om weg te steken) :

Sennheiser HD 219

of AKG (plooibaar) :

AKG K 450 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be

Normaal wel betere kwaliteit hoor :)

Muscleduck

Legacy Member
ryoudragon zei:
ik doelde op het model hé :p Heb ook nog 2 kapotte skullcandies liggen hier. Zijn allebei om en bij een jaartje meegegaan dus das wel ca va voor 40 euro. Maar toch, waarom maken ze niet meer dingen die eeuwig meegaan, gelijk in den goeien ouwen tijd :doh:

40 euro en maar een jaar meegaan? Voor headphones? Totaal onacceptabel imo. Ik heb in ears gehad die ik 5 jaar gebruikt heb van 45 euro, en 'k ben ze dan nog gewoon kwijt geraakt.

Ik heb het overigens meer voor Sony. Zoiets bv: http://pro.sony.com/bbsc/ssr/cat-audio/cat-headphones/product-MDR7502/

playforfun91

Legacy Member
Muscleduck zei:
40 euro en maar een jaar meegaan? Voor headphones? Totaal onacceptabel imo. Ik heb in ears gehad die ik 5 jaar gebruikt heb van 45 euro, en 'k ben ze dan nog gewoon kwijt geraakt.

Ik heb het overigens meer voor Sony. Zoiets bv: Sony Product Detail Page MDR7502

Sony heeft zeer goede koptelefoons maar je voorbeeld is al niet plooibaar lijkt me en dat zou blijkbaar een eis zijn, en dan zijn die AKG's imo top :) Die Sennheiser is ok maar liever iets meer voor de AKG dan heb je wel goede kwaliteit.

EDIT: of toch wel? tis me niet erg duidelijk ...

ryoudragon

Legacy Member
Muscleduck zei:
40 euro en maar een jaar meegaan? Voor headphones? Totaal onacceptabel imo. Ik heb in ears gehad die ik 5 jaar gebruikt heb van 45 euro, en 'k ben ze dan nog gewoon kwijt geraakt.

Ik heb het overigens meer voor Sony. Zoiets bv: Sony Product Detail Page MDR7502

ja, en op welke manier zijn die oplooibaar? :p Die sony's zijn idd zeer comfy maar ik wil er van dedie daj kan opplooien in n balleke en dan steek ik da zo in mijn sjakos :3 Tjah, ik vond dat ook onacceptabel maar veel kuj der nie aan doen e, aarom dak dacht "kga es goedkopere halen bij de carrefour, da zijn toch al dezelfde' ... mijn gat. morgen weer terug. =.="

playforfun91 zei:
Koopt ne keer ne Sennheiser (niet plooibaar maar ge kunt de oren wel draaien zodat hij plat is om weg te steken) :

Sennheiser HD 219

of AKG (plooibaar) :

AKG K 450 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be

Normaal wel betere kwaliteit hoor :)

Lieve jongen, hoewel ik je vriendelijkheid apprecieer, heb ik het zo duidelijk mogelijk proberen maken dat ik geen hol geef om de kwaliteit, zolang er maar muziek uitkomt. Ik wil per se een opplooibare, vanwege het gemaak. *klik klik, draadje erond rollen, hop in de sjakos en weg* Vooral ook omdat ik dan de draad errond kan draaien. Heb ooit nog es zo'n sony geleend van iemand en die draad zat altijd wel overal in mijn rugzak/tasje, ik werd er horendol van. Supercomfy ding tho, en zeer geluidvast maar ik hoor wel liever het verkeer nog. :) Mijn mp3 functioneert altijd als 'achtergrondmuziek'. Ik vind het veiliger om de auto's/bussen/fietsen rond mij nog te kunnen horen, of om te kunnen horen wanneer er een omroep is van de nmbs ofzo. Das gewoon mijn eigen voorkeur. 99,99% van de populatie wil net alle achtergrondgeluiden uitschakelen, maar ik hou ervan om de geluiden van mijn omgeving te horen. (n_n)

playforfun91

Legacy Member
ryoudragon zei:
ja, en op welke manier zijn die oplooibaar? :p Die sony's zijn idd zeer comfy maar ik wil er van dedie daj kan opplooien in n balleke en dan steek ik da zo in mijn sjakos :3 Tjah, ik vond dat ook onacceptabel maar veel kuj der nie aan doen e, aarom dak dacht "kga es goedkopere halen bij de carrefour, da zijn toch al dezelfde' ... mijn gat. morgen weer terug. =.="



Lieve jongen, hoewel ik je vriendelijkheid apprecieer, heb ik het zo duidelijk mogelijk proberen maken dat ik geen hol geef om de kwaliteit, zolang er maar muziek uitkomt. Ik wil per se een opplooibare, vanwege het gemaak. *klik klik, draadje erond rollen, hop in de sjakos en weg* Vooral ook omdat ik dan de draad errond kan draaien. Heb ooit nog es zo'n sony geleend van iemand en die draad zat altijd wel overal in mijn rugzak/tasje, ik werd er horendol van. Supercomfy ding tho, en zeer geluidvast maar ik hoor wel liever het verkeer nog. :) Mijn mp3 functioneert altijd als 'achtergrondmuziek'. Ik vind het veiliger om de auto's/bussen/fietsen rond mij nog te kunnen horen, of om te kunnen horen wanneer er een omroep is van de nmbs ofzo. Das gewoon mijn eigen voorkeur. 99,99% van de populatie wil net alle achtergrondgeluiden uitschakelen, maar ik hou ervan om de geluiden van mijn omgeving te horen. (n_n)

Lief meisje, Ik bedoelde vooral op vlak van levensduur maar met die AKG's ga je inderdaad wel al meer gaan afsluiten van de omgeving en ik zou niet willen dat je ergens onder rijd met de fiets :D

Rizla+

Legacy Member
Iets dat heel goedkoop op ebay staat, maar toch geen geld heb voor te kopen. En als ik nog lang wacht kan ik gemakkelijk het dubbele betalen...

Karre

Legacy Member
ryoudragon zei:
ik doelde op het model hé :p Heb ook nog 2 kapotte skullcandies liggen hier. Zijn allebei om en bij een jaartje meegegaan dus das wel ca va voor 40 euro. Maar toch, waarom maken ze niet meer dingen die eeuwig meegaan, gelijk in den goeien ouwen tijd :doh:

Je krijgt toch waar je voor betaalt? 40 Euro voor een headset is toch enorm goedkoop?

playforfun91

Legacy Member
Karre zei:
Je krijgt toch waar je voor betaalt? 40 Euro voor een headset is toch enorm goedkoop?

Die Sennheiser die ik linkte heb ik al 3 jaar en is niet veel duurder, aan dat (kunst)leder nog niets aan en klinkt nog net hetzelfde. Een veel duurdere beats by dr dre gaat veel sneller stuk maarja das natuurlijk een geval apart. Prijs/kwaliteit zowat het slechtste op de markt.

ryoudragon

Legacy Member
playforfun91 zei:
Lief meisje, Ik bedoelde vooral op vlak van levensduur maar met die AKG's ga je inderdaad wel al meer gaan afsluiten van de omgeving en ik zou niet willen dat je ergens onder rijd met de fiets :D

ik heb geen fiets :sad:

Carrion

Legacy Member
Nie iedereen heeft een goede band met z'n grootouders (of andere familieleden)

Dennoman

Legacy Member
Is betaald verlof trouwens niet sowieso alleen in het geval van een overlijden binnen het huisgezin?

ryoudragon

Legacy Member
Carrion zei:
Nie iedereen heeft een goede band met z'n grootouders (of andere familieleden)

Double that. Mijn eigen ouders zouden nog geen traan laten als ik ter plekke zou neerstuiken. Vandaar ook mijn verlangen om ein-de-lijk alleen te gaan wonen. Net weer uitgemaakt en belachelijk gemaakt geweest door de vriend van mijn ma, voor de ogen van mijn biologische broer en zijn vriendin die op bezoek zijn. Heel leuk om dat te horen van de eikel die met zijn infantiele gedrag mijn hele reis verpest heeft.

enkele voorbeelden:
- meneer koopt de krant en is er niet in bezig, dus ik neem die krant en begin de puzzels te maken. Hij besluit dat er te veel 'kreukjes' zijn in zijn krant nu en wil een nieuwe gaan halen. O.o"
- zoals elke dag is het weer ruzie tussen die twee, dus dan bleef ik maar grotendeels op mijn kamer, op mijn nds te spelen, dan krijg ik onder mijn voeten dat ik een asociaal kind ben en voor wat hebben ze dan wel niet betaald en bla bla bla. (dan moet je weten dat mijn ma volledig financieel voor mij instaat, dus dat zijn zijn zaken helemaal niet)
- ik vermeld dat mijn beste maat mijn huidig kot gaat overnemen in september en meneer stormt woest van tafel. Hoor ik van mijn ma dat ie niets meer wil horen van dat kot etc. etc. omdat ik blijkbaar te veel bezig ben over dat kot. O.o"? Whut? ik zeg enkel dat ik ernaar uit kijk en vraag na wat ik allemaal uit huis nog kan meenemen en wat niet. Tis nie alsof dien klojo ook maar 1 rotte frank betaald voor mij dus ik snap het probleem niet
- In het openbaar geeft hij de meest kinderachtige opmerkingen en zit ie de hele tijd met zijn vingers op de tafel te tikken, omdattie weet dat mijn ma daar niet tegen kan. Ik heb er zelf geen last van, maar als mijn ma vraagt om te stoppen, grijnst ie als een klein kind en doet ie leutig verder. Gevolg: ma slechtgezind -> wordt uitgewerkt op Ryou
- Mijn ma vermeld (2u voor vertrek) dat ze nog 80Kunar overheeft, net genoeg om zo'n leuk T-shirtje te kopen dat ik wel wilde. Ze stelt voor dat ik het ga kopen, waarop dien eikel hem rap in de lobby gaat zetten en een drankje besteld, zodat ik niet meer genoeg geld zou hebben voor zo'n shirtje.
- *insert extreem veel voorbeelden van infantiel gedrag*

Tis (met momenten?) soms een vriendelijken peet, en hij voert mij altijd overal naartoe, wat ik wreed apprecieer. Maar dat infantiele ga ik nooit mee kunnen leven. Die twee doen de laatste maanden (lees: sinds begin 2012) constant moeilijk en hebben de hele tijd ruzie met elkaar. Andere keren kwam dat in vlagen maar nu is het echt permanent. Hoeveel keer ik al godverdomme hun relatie niet gered heb door in het midden van de nacht in mijn pyama mijn blote voeten tot bebloedens toe heb staan schaven op de kiezelsteentjes van de oprit omdat ik achter dien kloot aanliep om hem terug binnen te roepen, voor hij zichzelf nog iets aandeed. Hij kan zichzelf niet de baas met alcohol en 2 jaar geleden in Frankrijk is hij es naakt weggelopen uit ons huisje in het midden van de nacht, en bibi mocht gaan zoeken. Kheb hem dat NOOIT vergeven en nu negeer ik hem elke keer hij een druppel alcohol binnenheeft. =.=" Das dus heel vaak. Maar de kwetsende commentaren zijn moeilijker te negeren. (Te meer omdat ik geen werkende koptelefoon heb voor de moment.)
Al die keren dat ik hem behoed hem van zichzelf tegen een boom te knallen, de relatie te verpesten, voort te gaan en mijn moeder te kwetsen... etc. etc. daar weet ie nie meer van wi.

Ik hou het hier geen dag langer meer uit. Ik wil hier weg van die eikels. Mijn biologische ouders hebben mijn hele jeugd verpest en nu denkt dienen ******** dattie mij kan commanderen? DAT ZAL EEN MISSEN ZIJN. Dat is hier een vreemde vent in MIJN huis, hij mag dankbaar zijn dat ik zijn aanwezigheid verdraag, maar hij moet zijn bek houden tegen mij. Ik ken die vent amper, hij kent mij niet en sinds een week denktie dak naar hem ga luisteren? pardon?! Kheb aan mijn eigen ouders nooit iets gehad, ben altijd vernederd, uitgescholden en gekleineerd geweest. (nu nog elke dag trouwens door mijn ma) Dus meneer moet niet denken dat hij de zoveelste 'volwassene' is die hier kan de baas komen spelen. Ik ben hier degene met het meest gezond verstand van iedereen en hij kan er niet tegen dak mij niet laat doen e. >.> echt, zieligen janet. Alst ruzie is met mijn ma dan kentie mij wi, maar anders niet. (als ze es 5 min gene ruzie hebben)

EDIT: ohja en hij is extreem achterbaks =.=" Tegen mij vertelt ie dan dingen van 'uw ma is dit en dit en is irritant' en als ik op een kwaad moment (wanneer hij mij bv. weer uitmaakt) dat luidop zeg tegen mijn ma van 'hij heeft dat en dat gezegd over jou' dan ben ik opeens een leugenaar en ist geen waar *eyerolls* Ik lieg nooit. Kzou niet weten waarom, ik heb niets te verbergen, hij wel, hij liegt constant tegen mijn ma. Nuja, mijn ma liegt zelf ook constant dus ze passen goed samen I guess. =.=

Om eventjes te linken aan het 'buren'-topic. Ik wilde al een hele tijd vermelden (maar durfde eerst niet) dat ZIJ hier de irritanten buren zijn. Zij, ja, want ik reken mezelf niet bij die twee ruziemakende infantiele holbewoners. Soms in het midden van de nacht staan roepen en tieren en de auto starten en staan schreeuwen op straat. Zoals hierboven gezegd ging ik tot 2 jaar terug elke keer dat gaan oplossen, waardoor ik heel vaak slaap verloor die ik achteraf moest inhalen door mijn activiteiten af te zeggen. (heel leuk) Maar nu trek ik mij daar al twee jaar niets van aan. Ik steek mijn muziek aan en ik slaap verder. Heel mijn jeugd is gered geweest door muziek. Eerst een Walkman, dan een cdspeler en sindsdien mp3's. Met loeiharde muziek hoef ik al die kwetsende dingen niet te horen. >.> daarom dus dat werkende koptelefoons zo van levensbelang zijn voor mij
/rant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan