Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sev-O

Legacy Member
Bah, elk seizoen heeft zijn mooie dingen, alst elke dag 40 graden zou zijn zou het ook niks zijn :) Beetje winter kan deugd doen :)

Frado2005

Legacy Member
Die yves ponnette van 18u journaal die precies nog 10% longcapaciteit heeft

Selderijstok

Legacy Member
Mensen die tijd over hebben :sop: Of profiteren van anderen omdat ze te leeg zijn en liever in hun nest tot 10u liggen.

redblack

Legacy Member
Voor de zoveelste keer dit jaar is mijn verlof ingetrokken. Het is nu al van eind februari geleden dat ik nog verlof had.

Plut0r

Legacy Member
Fuck zeg

Gisterenavond ook gehoord van Fré, hem leren kennen ook mede door dit forum hier.
Ben er ffkes niet goed van..

hopelijk komt alles inorde

Katoom

Legacy Member
redblack zei:
Voor de zoveelste keer dit jaar is mijn verlof ingetrokken. Het is nu al van eind februari geleden dat ik nog verlof had.
Ik ken dat, de laatste maanden ook dikwijls gehad dat mijn verlof geweigerd werd. Met het gevolg dat je uw dagen moet gaan opnemen terwijl je ze eigenlijk niet nodig hebt....

Morrissey

Legacy Member
Sterkte...

Vandaag heel de dag misselijk gevoeld, had het gevoel dat ik moest overgeven maar uiteindelijk gebeurde er niks.

Ik kom thuis, stap 5 seconden uit de wagen (qua timing kon het gewoon niet beter :unsure:) en ik kots hier de hele tuin onder. Bleh, wat een kutgevoel zeg. Het is lang geleden dat ik mij een hele dag nog zo slecht voelde. Ik heb het gevoel dat nu alles er uit is, het wel wat beter gaat, afwachten.

En tot overmaat van ramp, mijn trein in centraal afgeschaft, half uur moeten wachten, nog steeds geen trein, dan maar mijn moeder gebeld en nu thuis. Klote zeg, dan denk je na zo'n klotedag op uw gemak naar huis te gaan en u in uw bed te leggen, ja amai.

En dan hoor ik op het nieuws dat iemand is aangereden door een trein, en vervolgens in de tunnel is gelopen en zich gaan verstoppen. What the fuck.

kay-gell

Legacy Member
WTF gaan ze nu tijdens het journaal live naar Brussel Noord omdat de trein vertraging heeft. Zo f'ing random :lol:

UnFinished

Legacy Member
Grootste fail van't jaar voor mij: Megahard uitkijken naar het halen van dat rijbewijs, en dan 15 min te laat komen op't praktisch rijexamen en dus niet meer mogen meedoen :sop:

Oldskooler

Legacy Member
a143290 zei:
Eén biedt excuses aan aan Greet Rouffaer - Het Nieuwsblad

Nog efkes er mag met niks meer gelachen worden. Sommige mensen hebben precies een wel heel lange stok in hun gat zitten die er is dringend uit gehaald moet worden.

Andere quotes van Vanthilt tijdens de uitreiking

"Wij vonden de laatste Limburgers die niet betrokken zijn bij fraude, een seksschandaal of weggeblazen zijn op Pukkelpop. Hier is Milk Inc.!"

"Nog meer vuurwerk en het zou hier naar Greet Rouffaer beginnen te ruiken."

"De hit van het jaar is voor een dolle schutter uit Noorwegen."

"U kunt haar afhuren voor ballonvaarten boven Sint-Niklaas. Hier is Lesley-Ann Poppe."

"School Is Cool. Met zo'n groepsnaam hebben ze vast nooit op een jezuïetencollege gezeten. Of als het wel zo zou zijn, moet het een college met airconditioning geweest zijn."

"De prijs voor het beste album wordt uitgereikt door echte zwaargewichten in de muziekindustrie. Daar kan Maggie De Block nog een puntje aan zuigen."




Hij mag blijven van mij.

Corleone

Legacy Member
Oldskooler zei:
Andere quotes van Vanthilt tijdens de uitreiking

"Wij vonden de laatste Limburgers die niet betrokken zijn bij fraude, een seksschandaal of weggeblazen zijn op Pukkelpop. Hier is Milk Inc.!"

"Nog meer vuurwerk en het zou hier naar Greet Rouffaer beginnen te ruiken."

"De hit van het jaar is voor een dolle schutter uit Noorwegen."

"U kunt haar afhuren voor ballonvaarten boven Sint-Niklaas. Hier is Lesley-Ann Poppe."

"School Is Cool. Met zo'n groepsnaam hebben ze vast nooit op een jezuïetencollege gezeten. Of als het wel zo zou zijn, moet het een college met airconditioning geweest zijn."

"De prijs voor het beste album wordt uitgereikt door echte zwaargewichten in de muziekindustrie. Daar kan Maggie De Block nog een puntje aan zuigen."




Hij mag blijven van mij.

Geschreven door de vaste schrijver van Geert Hoste volgens mij^^ Ze gaan er niet over imo maar het zijn wel zéér slechte grappen.

MrKend54l

Legacy Member
Oldskooler zei:
Andere quotes van Vanthilt tijdens de uitreiking

"Wij vonden de laatste Limburgers die niet betrokken zijn bij fraude, een seksschandaal of weggeblazen zijn op Pukkelpop. Hier is Milk Inc.!"

"Nog meer vuurwerk en het zou hier naar Greet Rouffaer beginnen te ruiken."

"De hit van het jaar is voor een dolle schutter uit Noorwegen."

"U kunt haar afhuren voor ballonvaarten boven Sint-Niklaas. Hier is Lesley-Ann Poppe."

"School Is Cool. Met zo'n groepsnaam hebben ze vast nooit op een jezuïetencollege gezeten. Of als het wel zo zou zijn, moet het een college met airconditioning geweest zijn."

"De prijs voor het beste album wordt uitgereikt door echte zwaargewichten in de muziekindustrie. Daar kan Maggie De Block nog een puntje aan zuigen."




Hij mag blijven van mij.

Met die van maggie de block lag ik wel dubbel xD

rscaboy

Legacy Member
MrKend54l zei:
Met die van maggie de block lag ik wel dubbel xD

meuh
Een mop die waarschijnlijk al 1000 keer is verteld op cafe. Lijkt een beetje op de moppen van Hoste in de Dag Marginaal.

Racing_Genk

Legacy Member
UnFinished zei:
Grootste fail van't jaar voor mij: Megahard uitkijken naar het halen van dat rijbewijs, en dan 15 min te laat komen op't praktisch rijexamen en dus niet meer mogen meedoen :sop:
Alé hoe kunde daar nu te laat op komen daar let ge toch op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan