Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Corleone

Legacy Member
Ohm zei:
De hedendaagse jeugd is gedoemd :(
In mijn tijd was er nog goede muziek, goede tekenfilms, respect voor elkaar, konden we nog buiten spelen, was van internet nog geen sprake en vulde we onze tijd met nuttige en toffe zaken.

Nu? Zijn 10 jaar en krijgen een iPhone naar hun kop gegooid zodat ze op internet kunnen gaan socializen en mensen lastig vallen met stupide posts terwijl ze naar Lady Gaga en Justin Bieber luisteren. Groeien op in een wereld waar vrouwen gebruikt worden als object, gaan dit na-apen omdat de jongens niet geïnteresseerd in hun zijn en worden sletten die op hun 14de al 3 bedpartners hebben gehad.

Wat prijs ik mij gelukkig dat ik de mooie jaren '90 heb meegemaakt.

Ik raad u ne cd van de Fixkes aan. ^^

Anoniem04

Legacy Member
Tante die regelmatig langs komt met haar kleinkind van 8 jaar en ik kan totaal niet met kinderen om. :sop:

Muscleduck

Legacy Member
?therapy? zei:
Geen idee welke MP3 te kopen.
Allemaal goed en wel die mp3's van tegenwoordig, maar ik heb geen nood aan duizend snufjes. Enkel muziek spelen heb ik nodig. De rest doe ik wel op op mijn iPad.

iPod heb ik liever niet meer. Slechte kwaliteit, zowel in audio als in duurzaamheid. Ben nu aan het denken om er 1 van Cowon te halen.

Cowon idd :love:

iKitty

Legacy Member
wall of text rage;


ma; "Ja mag die u laptop gebruiken de zijne is binnen omdat er iets mee gebeurt is"
ik; "euh oke dan"
(maak speciaal guest account aan, zodat er zeker niets aan verprutst kan worden)

ik; "ja niets op installeren, want ik heb ni teveel ruimte meer op mijn pc, en gebruik die guestaccount"
ma; "jaja, geef u wachtwoord toch maar voor zekerheid"


kom dan gisteren terug,


start mijn pc op, vraagt internet explorer aan mij of ik hem als standaardbrowser wil gebruiken. NEEN.
zie mijn bureaublad volstaan met onbekende icoontjes

start firefox op, mijn google search is plots standaard altijd Yahoo search nu. :sad:

dus ik denk, oke, deep breaths, :) kalm blijven, we regelen dat morgen wel...

vandaag, probeer die dingen te deleten, die search te veranderen, en niets werkt... :cry:

ik zeg tegen ons ma wa der is gebeurt, en dat er nooit meer iemand aan mijn computer komt. wat dan ook.

ma; "ja kzal sebiet vragen aan mijn vriend dat hij er even naar kijkt"

neen, gewoon, neen.

( to add to the frustration; heb nog maar net een goede 2 maand mijn laptop terug na 4 maand zonder omdat die hersteld moest worden en geformat, en uitgeleend was...)

:angry:

nu heb ik amper plaats op mijn pc en krijg die dingen niet weg... :sad:

Katoom

Legacy Member
Dillyracer zei:
Tante die regelmatig langs komt met haar kleinkind van 8 jaar en ik kan totaal niet met kinderen om. :sop:
Hier zaten daarnet 3 klein mannen.:unsure:

Portefeuille leeg en het kot overhoop. :sad:

MrKend54l

Legacy Member
iKitty zei:
wall of text rage;


ma; "Ja mag die u laptop gebruiken de zijne is binnen omdat er iets mee gebeurt is"
ik; "euh oke dan"
(maak speciaal guest account aan, zodat er zeker niets aan verprutst kan worden)

ik; "ja niets op installeren, want ik heb ni teveel ruimte meer op mijn pc, en gebruik die guestaccount"
ma; "jaja, geef u wachtwoord toch maar voor zekerheid"


kom dan gisteren terug,


start mijn pc op, vraagt internet explorer aan mij of ik hem als standaardbrowser wil gebruiken. NEEN.
zie mijn bureaublad volstaan met onbekende icoontjes

start firefox op, mijn google search is plots standaard altijd Yahoo search nu. :sad:

dus ik denk, oke, deep breaths, :) kalm blijven, we regelen dat morgen wel...

vandaag, probeer die dingen te deleten, die search te veranderen, en niets werkt... :cry:

ik zeg tegen ons ma wa der is gebeurt, en dat er nooit meer iemand aan mijn computer komt. wat dan ook.

ma; "ja kzal sebiet vragen aan mijn vriend dat hij er even naar kijkt"

neen, gewoon, neen.

( to add to the frustration; heb nog maar net een goede 2 maand mijn laptop terug na 4 maand zonder omdat die hersteld moest worden en geformat, en uitgeleend was...)

:angry:

nu heb ik amper plaats op mijn pc en krijg die dingen niet weg... :sad:

Nooit uw pc aan uw ma uitlenen. Basisregel gewoon.

Jessed

Legacy Member
De rest van het gezin is voor een week weg (skieën) en ik kan niet mee omdat de examens er aankomen. Op zich is dat al een ergernis, maar nu moet er nog eens bijkomen dat ik hier ondertussen enorm aan het afzien ben van misselijkheid. Al moeten overgeven etc, leuk is anders :/

iKitty

Legacy Member
MrKend54l zei:
Nooit uw pc aan uw ma uitlenen. Basisregel gewoon.

Zij moet er normaal nog iets van kennen... maarja...

ze heeft sinds enkele jaren een mac ... :sad:

Vio

Legacy Member
iKitty zei:
wall of text rage;


ma; "Ja mag die u laptop gebruiken de zijne is binnen omdat er iets mee gebeurt is"
ik; "euh oke dan"
(maak speciaal guest account aan, zodat er zeker niets aan verprutst kan worden)

ik; "ja niets op installeren, want ik heb ni teveel ruimte meer op mijn pc, en gebruik die guestaccount"
ma; "jaja, geef u wachtwoord toch maar voor zekerheid"


kom dan gisteren terug,


start mijn pc op, vraagt internet explorer aan mij of ik hem als standaardbrowser wil gebruiken. NEEN.
zie mijn bureaublad volstaan met onbekende icoontjes

start firefox op, mijn google search is plots standaard altijd Yahoo search nu. :sad:

dus ik denk, oke, deep breaths, :) kalm blijven, we regelen dat morgen wel...

vandaag, probeer die dingen te deleten, die search te veranderen, en niets werkt... :cry:

ik zeg tegen ons ma wa der is gebeurt, en dat er nooit meer iemand aan mijn computer komt. wat dan ook.

ma; "ja kzal sebiet vragen aan mijn vriend dat hij er even naar kijkt"

neen, gewoon, neen.

( to add to the frustration; heb nog maar net een goede 2 maand mijn laptop terug na 4 maand zonder omdat die hersteld moest worden en geformat, en uitgeleend was...)

:angry:

nu heb ik amper plaats op mijn pc en krijg die dingen niet weg... :sad:

http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1436712_700b.jpg

De SkeEvN

Legacy Member
vichte kortrijk en kuurne gaan winkelen vandaag en 90+% spreekt geen nederlands ...
man man man man man

MrKend54l

Legacy Member
iKitty zei:
Zij moet er normaal nog iets van kennen... maarja...

ze heeft sinds enkele jaren een mac ... :sad:

En toch wil ze jou laptop gebruiken? Onbegrijpelijk :P
Waarom zou je op een fiets willen rijden als je een sportauto in je garage hebt staan? :evil:

a143290

Legacy Member
Steam die constant mijn downloads ligt te pauzeren.. Ik zou graag vandaag nog TF2 kunnen spelen >_>

iKitty

Legacy Member
MrKend54l zei:
En toch wil ze jou laptop gebruiken? Onbegrijpelijk :P
Waarom zou je op een fiets willen rijden als je een sportauto in je garage hebt staan? :evil:

:naughty:

maar ja, ze beweer da mac zoveel beter is :angry: dan moet ze die maar gebruiken :tongue: ... maarnee :sad:

RB26DETT

Legacy Member
bijkomende diensten bij telenet vaste telefonie:
- zie wie er belt
- berichtendienst
- ...
9,62 euro per maand bovenop de gewone abonnementskosten :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan