pinoken
Legacy Member
Dawg (oi22) zei:Kongregate: Play free games online (zit ik veel te veel op)
Daar heb ik het ook wel eens af en toe. Al is het meestal met arrow keys of muis
Ah gij ook.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dawg (oi22) zei:Kongregate: Play free games online (zit ik veel te veel op)
Daar heb ik het ook wel eens af en toe. Al is het meestal met arrow keys of muis

shoukran voor die koeshiet .. koeshiet terug
jans: .. Ik d8 dat je ze zelf een keer had geprobeerd maar je hebt het gewoon van google .. :hihi: jah ik hou wel van chocolade en maak het op andere manieren cakes dr van klaar... ben zelf wel dol op brownies maar pas als ik het echt mis en dan een goede glas koude melk...:maf2: :likje: :wow: echt lekkerrrrr...Dennoman zei:En als ge dan eenmaal van versgemalen bonen drinkt, smaakt die uit een gewone filter ook niet meer.
Oldskool! Hoe koffie te maken op grootmoeders wijze? | Canvasminuut
Dawg (oi22) zei:Ik ben maar lvl 23.![]()



J3rry zei:op de vlucht van bogota naar new york naast een vrouw gezeten met de maten van een jumbojet en daar nog is bij ne kleine op haar schoot die veel te groot is voor eigenlijk op haar schoot te zitten met als gevolg dat die 5 uur lang de hele vlucht zijn handen niet kon thuishouden en zitten roepen
ik hoop dat de luchtvaart maatschapijen in de toekomst is gaan inzien dat ze 2 seats moeten aanrekenen bij serieus overgewicht en als de kleine te groot is moeten ze maar een extra seat betalen want dit kan niet veilig zijn
Drien zei:Domme mensen waar je dan nog eens vriendelijk moet tegen blijven ook.
Mijn ouders hebben een bakkerij en werken gemiddeld 16u per dag, 6 dagen per week. Ik heb nu 1.5 maand daar vakantiewerk gedaan en om eerlijk te zijn verschoot ik (als student zijnde) ervan hoe zwaar en vermoeiend het wel niet was. Vanaf volgende week hebben zij 3 weken verlof en dan zijn er zo mensen die in de winkel komen zeggen van: "Hebben jullie nu weeral verlof?" Als 3 weken in de zomer en 1 week in de winter veel is, hebben we weeral verlof ja..![]()
) terwijl ze dan eigelek al van 7u smorgens bezig is.godf@ther zei:Ja idd, we hebbe thuis een frituur en de mense denke da ons ma de makkelijkste job heeft vant land ... 'ahja want gij werkt ma van 16u tot 22u!!' (door de week is da dan) terwijl ze dan eigelek al van 7u smorgens bezig is.


Dawg (oi22) zei:Ik ben daar eigenlijk vrij obsessief mee bezig. Ik probeer elke dag de badge of the day te halen en heb recent ook mijn eerste 'impossible' badge![]()

Geloof me, ik ken het maar al te goed. Mensen zien alleen de voordelen die ge krijgt en niet hoe hard ge ervoor werkt. Als mijn vader zijn ganse leven van 9 tot 5 had gewerkt om dan voor de voetbal neer te ploffen met een pint, hadden we inderdaad ook met een Citroën gereden nu. Daar is niks mis mee, maar ga niet jaloers zijn op een duurdere auto of een mooie televisie als je niet bereid bent er ook belachelijk lange uren voor te maken.Drien zei:Domme mensen waar je dan nog eens vriendelijk moet tegen blijven ook.
Mijn ouders hebben een bakkerij en werken gemiddeld 16u per dag, 6 dagen per week. Ik heb nu 1.5 maand daar vakantiewerk gedaan en om eerlijk te zijn verschoot ik (als student zijnde) ervan hoe zwaar en vermoeiend het wel niet was. Vanaf volgende week hebben zij 3 weken verlof en dan zijn er zo mensen die in de winkel komen zeggen van: "Hebben jullie nu weeral verlof?" Als 3 weken in de zomer en 1 week in de winter veel is, hebben we weeral verlof ja..![]()
Drien zei:Mijn ouders hebben een bakkerij en werken gemiddeld 16u per dag, 6 dagen per week.
Profitable zei:Met? Hardcore patatten schillen?
De frituren waar ik kom werken precies alleen met diepvriesfrieten![]()
