Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pana

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik heb het op mijn Facebook ook zitten. De ene achter de andere maar zeiken over de hongersnood in Afrika. Sorry ze, maar het is echt niet toevallig dat we geen kik horen over Afrika uit die mensen tot er een tragedie dicht bij huis gebeurt waar mensen - hoe kort ook - vrezen voor het leven van een geliefde. De enige mensen die min of meer het recht hebben om zoiets te zeggen, zijn vrijwilligers bij hulporganisaties in Afrika die verzuipen in het werk en niet voldoende middelen krijgen om iedereen eten en proper water te geven. Maar nee, de pseudo-intellectuelen die verder geen nacht slaap verliezen over Afrika zullen eens lekker interessant doen.

En het wordt nog stevig in de hand gewerkt...
http://i53.tinypic.com/30c6sf9.jpg

JohnnyricoMC

Legacy Member
NiXiE zei:
Er zijn wel degelijk slachtoffers met verlies van ledematen

Kan zeer goed zijn, maar afgerukt? Daar stel ik toch m'n twijfels bij. Amputaties uiteraard.

pinoken

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Kan zeer goed zijn, maar afgerukt? Daar stel ik toch m'n twijfels bij. Amputaties uiteraard.

't schijnt dat de arm gewoon volledig afgescheurd was en dat de mensen rondom onder het bloed zaten.


Nog een serieuze ergernis:
Van die geiten die op Facebook zetten dat ze nooit meer naar Pukkel gaan en naar geen enkel festival omdat dit nu gebeurt is. Ik begrijp dat ge een beetje emotioneel in shock kunt zijn maar als ge die logica doortrekt kunt ge even goed in een bunker leven, geen spier bewegend en nog steeds doodsangsten uitstaan dat er iets gaat gebeuren.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Zucht, iemand op fb die een statusupdate begint met:

"Enige deelname aan vrienden & familie... bla bla"

:lol:

JohnnyricoMC

Legacy Member
pinoken zei:
't schijnt dat de arm gewoon volledig afgescheurd was en dat de mensen rondom onder het bloed zaten.

mja, in zo'n chaotische situatie, 't kan goed zijn dat mensen niet goed wisten wat ze zagen en zich het achteraf erger voorstellen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar 't lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

Gisterennacht kwamen de lichtgewonden met een lijnbus aan op UZ Gasthuisberg (goeie triage imo), aldus m'n pa die daar op spoed werkt en gisteren tot 1u 's nachts overuren gedaan heeft.

Michster

Legacy Member
Zus die haar homoseksuele, beste vriend(platonisch) over de telefoon uitkaffert omdat hij haar gisteren niet heeft gebeld.(Zus woont 1,5km van de weide.) :sop: Hoe vaak dat die jongen wel niet uitgekafferd word over de telefoon door haar...

Prastepius

Legacy Member
gisteren die docu gezien over phoebe prince.
meisje uit ierland die verhuisde naar usa en heel de tijd gepest werd en uiteindelijk zelfmoord gepleegd heeft.
Zag er zo'n mooi meisje uit die vast heel veel in haar mars had.
Ben er lijk ni goed van.

S.conceiçao7

Legacy Member
mensen die over reacten over pukkelpop terwijl ze er nix mee te maken hebben, terwijl er dagelijks honderden mensen omkomen in afrika, da interesseert hen blijkbaar dan weer geen fluit

ng

Legacy Member
S.conceiçao7 zei:
mensen die over reacten over pukkelpop terwijl ze er nix mee te maken hebben, terwijl er dagelijks honderden mensen omkomen in afrika, da interesseert hen blijkbaar dan weer geen fluit

Geef jij dan geld?

JohnnyricoMC

Legacy Member
freakykiller zei:

Geen racisme bedoeld, maar overheerst er geen specifieke etniciteit in die "flashmob"? No offense, maar sommigen voeden toch echt wel vooroordelen ipv ze de wereld uit te helpen. Hoe kunnen haatgroepen als de KKK nu in Godsnaam verdwijnen als idioten ze blijven voeden?

warthie

Legacy Member
S.conceiçao7 zei:
mensen die over reacten over pukkelpop terwijl ze er nix mee te maken hebben, terwijl er dagelijks honderden mensen omkomen in afrika, da interesseert hen blijkbaar dan weer geen fluit

Ik voel ook wel meer sympathie voor de slachtoffers van pukkelpop dan voor de situatie met de hongersnood. Ben ik dan racist of sociopaat, so be it :help: Ik denk dat dat gewoon is omdat we ons meer kunnen relateren aan de slachtoffers op pukkelpop; het kon een vriend, broer, zus of uzelf overkomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan