e.House zei:
Ja dat zei ik ook maar de rij-instructeur vertelde mij dat als ge gebuisd zijn die mannen er commentaar bij schrijven voor de volgende examinator. Dus bv. niet geslaagd maar toch goed gereden, 1 fout op kruispunt. En als ge van uwen tak maakt (zelfs al hebt ge gelijk) is de kans bijna onbestaande dat ge er nog door zijt (dat gebeurt niet) en kunt ge maximum uw examengeld terugkrijgen en schrijven die ergens op van "ja betwist de geloofwaardigheid" en dat kan u zuur opbreken bij uw volgende poging.
Ik zeg het, puur volgens de letter van de wet heeft hij reden om mij te buizen. Maar persoonlijk vind ik het belachelijk omdat mijn fout puur te maken had met te weinig ervaring (rij-instructeur zei dat, niet ik).
Maja, ik snap dat mensen wss denken "weer ne gefrustreerde omdat hij er niet door is" maar echt het hing dus gewoon van de examinator af en das klote.
Zeker als ik vriendinnen heb die nog niet een autosnelweg opdurven of int stad durven rijden maar er wel van de 1e of 2e keer door waren.
@Sheldon: was dat uw enige opmerking? Das echt wel enorm zuur :\