Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 22

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Mattx zei:
De laptop is female, adapter male, dus het pinneke van de adapter is te dun voor het gat in de laptop en het contact valt constant weg. Bij die universele laadt hij zelfs niet op als er wél contact is.
Blijkbaar is die dunnere pin de standaard bij HP laptops..

'k zal sebiet es terug naar de winkel gaan en zien of ze toch iets hebben dat werkt.

Dus in het centrum van uw laptop z'n female-contact zit er geen verticale pin? Want dat bedoelde ik juist. (gelijk hier: http://www.laptopsrepaircentre.com/IMAGES/DC jack image.gif)

u4ea

Legacy Member
Had paar weken geleden iets gestuurd naar de leerkracht ivm met leerstof voor herexamen. Nu pas, een goeie week voor het examen, sturen ze een mail terug(direct wel naar alle leerlingen met dat herexamen).
Kan dus blijkbaar ook alle praktijk beginne leren ffs.

pinoken

Legacy Member
Mephisto zei:
Waarom typt gij 'k in plaats van ik?

Ik (:p) heb dat hier nog eens gezegd. Dat is eigenlijk een heel slechte gewoonte van mij maar het typt sneller omdat 'k mijn handen niet traditioneel (qsdf / jklm in rust) op het toetsenbord zet maar mijn handen vrij over het toetsenbord laat gaan. 'k Type sneller een ' achter een punt omdat ik een punt met mijn wijsvinger type en mijn middelvinger dan verder van de i staat. Het is echt een kwestie van vroeger lui zijn en nu een slechte gewoonte hebben. Nu wil ik het wel dikwijls doen maar als ik vlot iets wil typen gaat het gewoon automatisch terug over naar " 'k" ipv "ik"

Kort samengevat is het eigenlijk meer een slechte gewoonte dan moedwillig zo typen. :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Da's gewoon spreektaal. In oude Urbanusstrips (van de heel oude, eerste 10 edities ofzo, nog ongekleurd en met bruine en blauwe inkt gedrukt!) werd er ook "ekik" in plaats van "ik" geschreven. Ik weet niet of dat met nieuwere Urbanusstrips ook het geval is.

johanbb

Legacy Member
Mijn Iphone 4 deed niks meer. Zwart beeldscherm Ik kon nog wel gebeld worden. Na een reset kreeg ik 'm weer in de praat. Iemand hier ook vaker last van?

Hansdou©

Legacy Member
Zit nu thuis ziek te wezen... kan niets eten (komt er terug uit) en kan ook niet slapen (serieuze verkoudheid + hoest).. meh ziek zijn suckt

MonkeyPenis

Legacy Member
wim_gunner zei:
Had paar weken geleden iets gestuurd naar de leerkracht ivm met leerstof voor herexamen. Nu pas, een goeie week voor het examen, sturen ze een mail terug(direct wel naar alle leerlingen met dat herexamen).
Kan dus blijkbaar ook alle praktijk beginne leren ffs.

Die mensen nemen ook verlof, he. En dat verlof is normaal op voorhand aangekondigd. (tot ca 15 augustus)

Dennoman

Legacy Member
Het slecht weer van de voorbije weken is precies op mensen hun gemoed gaan werken. Of iemand nu 'k of ik schrijft, manmanman :p

Zolang het niet 'K aan het begin van een zin is :angry:

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Het slecht weer van de voorbije weken is precies op mensen hun gemoed gaan werken. Of iemand nu 'k of ik schrijft, manmanman :p

Zolang het niet 'K aan het begin van een zin is :angry:

'K vind da ge gelijk hebt denno!

Lospeed

Legacy Member
na al een heel aantal keer mijn euromillions in te dienen in dezelfde winkel:
"mag ik uw identiteitskaart eens zien?"
ik kom daar de laatste weken bijna altijd, telkens met de auto... :sop:
:angry:

Mattx

Legacy Member
Nog een ergerniske; deze week verhuisd en Telenet kan pas begin september een modem komen installeren. Nu staat er hier wel een telenet camionette voor de deur voor iemand anders uit dezelfde appartementsblok.. :angry:
Ahja, Mobile Vikings tethering ftw.

Zonnestraal

Legacy Member
Strontdag achter de rug, de hele tijd van de anale karweitjes mogen doen van de vriendin.

"Doe dat eens, en als ge daar mee klaar zijt moogt ge daar mee beginnen"

Begint ze nog vies te worden als ik "Jawohl herr hitler" zeg

De SkeEvN

Legacy Member
Dat wat ik dacht een vriend te zijn was uiteindelijk een egocentrische asshole is.

Bartvb

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Die mensen nemen ook verlof, he. En dat verlof is normaal op voorhand aangekondigd. (tot ca 15 augustus)

Jep, scholen gaan terug open vanaf half augustus (enfin, sinds vandaag dus). Ook de administraties van de univ/hogeschool gaan dan weer in normaal tempo. Vakbonden verbieden dat leerkrachten eerder zouden antwoorden.

Bartvb

Legacy Member
Dennoman zei:
Het slecht weer van de voorbije weken is precies op mensen hun gemoed gaan werken.

't Is vooral Frank Deboosere die op het gemoed werkt met z'n "normale zomer" :angry:, strax gaat em nog zeggen dat het veel te warm en veel te droog was ook. 'k Hoop dat em tot december regen heeft op z'n fietstochten van/naar de VRT.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan