JohnnyricoMC
Legacy Member
kay-gell zei:Vorige week waren ze op zondag om half 9 al bezig met een grasmachine.
Da's toch tegen de wet?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kay-gell zei:Vorige week waren ze op zondag om half 9 al bezig met een grasmachine.

JohnnyricoMC zei:Da's toch tegen de wet?![]()

JohnnyricoMC zei:Da's toch tegen de wet?![]()

^MystiQ zei:Ja maar wat moet je eraan doen? Als je naar de politie belt kan uw buurman plots de week erop met een rifle uit zijn raam zitten schieten naar jullie. It happend before you know![]()
Muscleduck zei:Mijn pa heeft de tondeuze mee op reis dus ik heb me gisteren met het meske moeten scheren, zo ambetant gevoel vandaag![]()
sven_nys Sven Nys
Sport is een en al emotie, nooit hoog van de toren blazen, met bijde voeten op de grond en met respect voor de tegenstand.
7 minutes geleden
Op kot heb ik zo een ding met 5 mesjes, maar dat scheert ironisch genoeg niet zo goed als het simpele kopke met 3 mesjes thuis. Onlangs na een paar maanden nog een nieuw er opgestoken, maar het mocht niet batenOldskooler zei:Idd.
Wilkinson Quattro Titanium hier.
Wel pokkeduur.
Almaar goed dat broer in een magazijn werkt waar ze dat soms in massa's weggeven.
Onlangs weer voor een 300 euro aan scheermateriaal gekregen![]()
scheren was wel glad, maar ging redelijk stroef.Oldskooler zei:Idd.
Wilkinson Quattro Titanium hier.
Wel pokkeduur.
Almaar goed dat broer in een magazijn werkt waar ze dat soms in massa's weggeven.
Onlangs weer voor een 300 euro aan scheermateriaal gekregen![]()

SHIGSY zei:FireFly nog eens afgewerkt. Zou het elke keer kunnen posten als ergernis als het er op zit. Ronduit onbegrijpelijk dat de stekker hier is uit getrokken...
sw1ss zei:Wat vond ge er zo goed aan want persoonlijk vond ik het maar ongelofelijk cheesy en bij de haren getrokken?

wim_gunner zei:de 19e herexamen programmeren(geen idee hoe dak daar een buis op gehaald heb) maar heb al meer als 2 maand Eclipse niet opengehad.Kvoel da da weer super ga gaan.
.wim_gunner zei:de 19e herexamen programmeren(geen idee hoe dak daar een buis op gehaald heb) maar heb al meer als 2 maand Eclipse niet opengehad.Kvoel da da weer super ga gaan.

RiskGhost zei:I smell a pattern in there...![]()
