Crashtestdummy
Legacy Member
ge hebt gewoon vettige potensanzo zei:Ik ben écht niet lomp met mijn gsm man, ik herinner me niet eens mijn 2 vorige gsm's te hebben laten vallen. Dat ding is spekglad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ge hebt gewoon vettige potensanzo zei:Ik ben écht niet lomp met mijn gsm man, ik herinner me niet eens mijn 2 vorige gsm's te hebben laten vallen. Dat ding is spekglad.
sanzo zei:Ik ben écht niet lomp met mijn gsm man, ik herinner me niet eens mijn 2 vorige gsm's te hebben laten vallen. Dat ding is spekglad.

Carrion zei:'k zijn karre nie eh
glashelder zei:'k Wil een dutje doen maar m'n beste vriendin komt straks en ik weet niet wanneer "straks" is.
pinoken zei:Beh, 'k doe dat ook om de maand en dan komt er toch een serieuze bol uit ze.![]()
Dawg (oi22) zei:Het is blijkbaar besmettelijk.

Dawg (oi22) zei:Het is blijkbaar besmettelijk.
Dawg (oi22) zei:Het is blijkbaar besmettelijk.

Dolle Rolf zei:Telenet mofo's, ik kan op geen enkele site meer door deze boodschap. Zelfs telenet.be werkt nie meer.
ipv dan te zeggen wat het probleem is...
aha wij hebben juist het zelfde voor gehad overlaatst !Dolle Rolf zei:Telenet mofo's, ik kan op geen enkele site meer door deze boodschap. Zelfs telenet.be werkt nie meer.
ipv dan te zeggen wat het probleem is...
bloodoo zei:home alonemss moet ik nieuwe vrienden zoeken
waarom woon ik toch in laarne![]()
kewlbeverage zei:dude ge woont vlakbij gent wtf
Carrion zei:weeral niemand van m'n kameraden die weggaat -_-
bloodoo zei:home alonemss moet ik nieuwe vrienden zoeken
waarom woon ik toch in laarne![]()
we kunnen ander engels praten tegen mekaar?sinki zei:Ge verstaat den dude87 toch ni zo goed door zijn Kortrijks accent.![]()

