Time^- zei:
Ik snap niet waarom die hoeves perse moeten blijven staan. Als ze niet meer gebruikt worden...
Past in hetzelfde rijtje van bv verlaten kerken die totaal niet meer gebruikt worden imo.
Bah, wat een vieze houding tegenover erfgoed (in het geval van die hoeve ook letterlijk een erf

). Als je het niet meer nodig hebt, gewoon slopen? Ze zouden om plaats te maken beter eens wat van die lelijke aftandse kroten in Antwerpen of Brussel tegen de vlakte bulldozeren die toch nul komma nul historische waarde hebben. Bouw daar dan een flatgebouw ofzo. Wij Belgen moeten eens leren dat je ook in de hoogte kunt bouwen, want buiten de kuststreek hebben we dat blijkbaar nog niet zo goed begrepen.
Pff, de hond wordt zo vet als ne pad omdat ons ma ze constant snoep zit te voeren. Elke keer als ik zeg dat ze ermee moet stoppen, gaat het van: "gij gaat me niet vertellen wat ik moet doen, ze is al zo oud, en daarbij: gij kunt niet begrijpen wat voor band wij hebben gesmeed in dat jaar dat gij weg bent geweest." Oké, dus ik moet me schuldig voelen omdat ik een jaar in China heb gezeten en dat geeft u dus een reden om de hond vet te mesten? Oké, de hond is oud, maar ze heeft al zo'n last van hernia en artritis in de poten dat ze veel beter af zou zijn als ze wat magerder was.
Zucht, enfin, best zoveel mogelijk van de hond genieten zolang ze er nog is veronderstel ik.