Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gizmo666

Legacy Member
Lospeed zei:
heb het al lang getest voor'k et postte :P en et werkt niet, waarom zou het anders een ergernis zijn denk je ? :unsure:

ga eens de glimlach thread kijken, staat een website waarmee je die foto's kan zien

Tha_nOn

Legacy Member
Lospeed zei:
heb het al lang getest voor'k et postte :P en et werkt niet, waarom zou het anders een ergernis zijn denk je ? :unsure:

kheb haar borsten anders wel al gezien ze, zonder daarvoor te spammen (wel ni da filmpke:sop:)

Meitzl

Legacy Member
Tha_nOn zei:
das ook enkel wat reclames enzo voor pillekes en dergelijke u wilt laten geloven

obesitas is nog steeds geen ziekte, net zoals roken of osteoperosis nog altijd geen ziekte is
tegenwoordig moet alles een ziekte zijn :sop:

anorexia daarentegen is een eetstoornis, ge hebt dan ook nog boulemie, maar dat kenmerkt zich door andere dingen dan enkel het eten (omgaan met eten natuurlijk grotendeels)

obese mensen gaan niet per sé dwangmatig om met eten (maar obese mensen kunnen bv wel boulemie hebben, etc)

mja, op zich niet, maar er zijn toch ziektes die er ferm toe bijdragen: een schildklier die niet naar behoren werkt (tekort aan Jodium bv): Uw stofwisseling werkt trager waardoor je vanzelf bijkomt zonder uw voedingspatroon te veranderen, je bent altijd moe dus in sporten hebt ge geen zin.

Dan moet je al ferm gezond eten om geen overgewicht te hebben :p. Maar is ook simpel op te lossen met medicatie natuurlijk.

EDIT: aha, kheb je post door :p. 't Is niet omdat je dik bent, dat je vanzelf een ziekte hebt, true!

Tha_nOn

Legacy Member
idd dik zijn op zich is geen ziekte
das het enige waarover ik postte

(voor de rest kan dik zijn idd wel een gevolg zijn van een bepaalde ziekte)

gizmo666

Legacy Member
nog een ergernis van deze morgen: mensen die ne paraplu open doen als het ni regent:doh: der waren ocharme mss een paar druppelkes. :doh:

_ns_

Legacy Member
Enter your email below, and check the box to unlock the rest of the pictures! (any email!)

Dat staat er als'k nu kijk, like hell no :p. Anyways als het waar zou zijn, dan kan je wel van een ferme payback spreken :D.

En smooth gedaan het laatste deelke van uw bericht :unsure: :p

Gavin

Legacy Member
Mijn ripprogramma dat aangeeft dat een track op de CD 48 seconden duurt maar er slechts 46 seconden van ript. Voor alle tracks op de CD ...

^MystiQ

Legacy Member
ns boy zei:
Als ik uw dingske download krijg ik wel alleen cijferkes ed te zien hoor :lol:

Das raar, het is nochtans een mapke met de foto's van haar erin, bij stancke werkte het toch wel. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan