Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
de goedgelovigheid van vele moslims.
Er is een sms in de omloop onder de moslims die ze oproept om geen boodschappen te doen in de alid & lidl, omdat de omzet rechtstreeks naar de joden zou gaan in de gaza. (= wat natuurlijk totaal geen waar is)

En vele moslims geloven dit zomaar .. :wtf:

ook krijg ik het op mijn heupen van die kettingsmails en sms'jes die je 'moet' doorsturen en mensen oproept om de joden te boycotten/negeren/...

:sop:

"Boycot lijkt het minste"
Yassin Elforkani, voorzitter van de Marokkaanse Imam Bond, vindt het onverstandig dit soort berichten klakkeloos aan te nemen, maar begrijpt degenen wel die er gevolg aan gaven. "Velen voelen woede en machteloosheid over de oorlog in Gaza. Zo'n boycot lijkt dan het minste dat je kunt doen."

"Zit er een jood achter?"

Op internet circuleren diverse boycot-lijsten. Zowel in Turkije als in Turkse gemeenschappen in Europa spreken mensen elkaar aan op hun koopgedrag, zegt Ibrahim Yerden, verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. "Over producten uit Europa of Amerika wordt gevraagd of er niet toevallig een jood achter zit."
..

Albireo

Legacy Member
- Op je 32ste nog te horen krijgen dat je je tanden beter moet poetsen. Moet ik daarvoor al jaren de duurste tandpasta kopen die er te vinden is... :sop:

- Ergernis uit de tijd dat de dieren nog konden spreken: leraars die er een drama van maakten als er een kreuk in je rapport of in je schrift zat :sop:

Anarchist12911

Legacy Member
Doom Dragon zei:
de goedgelovigheid van vele moslims.
Er is een sms in de omloop onder de moslims die ze oproept om geen boodschappen te doen in de alid & lidl, omdat de omzet rechtstreeks naar de joden zou gaan in de gaza. (= wat natuurlijk totaal geen waar is)

Het zal wel eerder zijn omdat hun vrienden van plan zijn nog eens een paar Aldi's of Lidl's te overvallen. (wat blijkbaar een populaire activiteit begint te worden de laatste maanden) :p

SilentSpring

Legacy Member
die klotetafels in't examenlokaal.
Die tafels zijn maar half zo breed als een normale tafel, en handig dat het is...
Op normale tafels is openboekexamen soms al lastig, op zo'n klein vierkantje is't al helemaal klote:sop:

u4ea

Legacy Member
gvd ,mijn pa da mij probeert te helpen me een taak geschiedenis omdak te veel werk heb .
Das goe da die wil helpe ,ma die doe dinge waar ik totaal niks mee ben en als ge da dan zo moe zegge.

gvd ,we moeste ne film zien op school en daar taak van make ,ma ik was ziek toen die ze die film afgespeeld hebben en kan dus normaal ni make .
weet ook pas van vandaag dak taak heb (en het is een grote taak ,geloof mij) en de rest van vorige week vrijdag .
morge heb ik examen dus heb vandaag geen tijd,morgen moet ik aan een grote presentatie werken voor software pakketten en het is tegen donderdag.

Heb da die juf gezegd ,maar volgens haar kan ik da dan opzoeken op het internet(wa dus NOG meer tijd inneemt) en dak ik da ma moe probere te maken na die presentatie.
ffs,IK HEB GEEN TIJD MADAM!
snapt die da nu ni?
laat da gwn tot dinsdag uitstellen ,is da zo moeilijk?

Meitzl

Legacy Member
twijfel of ik een bickytje ga halen of niet

pro:
100meter stappen
echt lekker

contra:
eigenlijk geen honger
koude buiten

grmbl!

gizmo666

Legacy Member
Meitzl zei:
twijfel of ik een bickytje ga halen of niet

pro:
100meter stappen
echt lekker

contra:
eigenlijk geen honger
koude buiten

grmbl!

die contra's wegen echt niet op tegen de pro's ze:p als ik goesting heb in een bicky dan trek ik mij ni aan dat het regent, sneeuwt of vriest ze, en ik moet een kwartier stappen daarvoor.

Suicide Monkey

Legacy Member
Ben ik wat bezig met google krijg ik ineens dit:

Google Fout


Het spijt ons...

... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.

We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.

Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.

Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.

Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.

Albireo

Legacy Member
Ik heb hier in m'n studio een accumulator die rekening houdt met de buitentemperatuur. Tijdens een zwoele zomernacht slaat dat ding helemaal geen warmte op en als't vriest dat het kraakt dan laadt dat ding zich voor 100% op. Met die plotse stijging van de nachttemperatuur heeft nu dat ding zich schromelijk vergist en veel te weinig opgeladen met als resultaat dat ik al de hele avond in de kou zit. 5 uur geleden was het nog 19,7°C, nu nog 18,4°C. :angry: :sad:
(ik zou natuurlijk de dagelementen kunnen opzetten, maar ik heb geen in om extra elektriciteit te gaan verstoken omdat dat ding zich vergist)

Fré_

Legacy Member
Meitzl zei:
twijfel of ik een bickytje ga halen of niet

pro:
100meter stappen
echt lekker

contra:
eigenlijk geen honger
koude buiten

grmbl!

godver nu wil ik nen bicky.
of gwn een bakske frieten me joppiesaus :drool:

Ace of Spades

Legacy Member
lilpunk zei:
godver nu wil ik nen bicky.
of gwn een bakske frieten me joppiesaus :drool:

²

een mens krijgt al eens goesting in een bicky om 11u 's avonds als hij da leest :(

tzal voor morgen zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan