Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

letokoloshe

Legacy Member
Ben deze morgen naar de belastingen gemoeten .... had een aanslagbiljet gekregen met 30.000 euro te betalen.
Die madam was zo eerlijk te zeggen en te bevestigen wat wij al dachten, dat het hier om een belachelijke fout ging ... moet nu eerlijk zijn , 30.000€ aan belastingen, ik moet daarvoor al iets verdienen ..

Maar nu het goede stuk ... als we dat betalen dan kunnen we een procedure starten om dat terug te krijgen maar als we dat niet betalen dan gaan ze eerst ne deurwaarder moeten sturen en dat brengt kosten mee ...

Belgische administratie ten top !

Firestyler

Legacy Member
BuBbA zei:
Weer aant hervallen. :sad:

Serieus veel hoesten en mijn neus slipt elke 5 minuten wat meer dicht. En ik heb het hier ook ijskoud MET vest enzo aan, terwijl iedereen zit te klagen over hoe warm het hier wel niet is...

Leg vannacht paar extra lakens en doe een tshirt aan of polotje. En na goed drijfnat van het zweet gelegen te hebben ben je der vanaf, althans dat is toch bij mij altijd zo :p.

Killer Queen

Legacy Member
Beuh, ik baal nu al van mn lessenrooster voor volgend sem.
Te vroeg opstaan.

En ik hoef geen studenten-commentaar :p
Dat zal nooit beteren, ik kan gewoon hopen dat ik later een job heb met "redelijke uren".
Ik functioneer simpelweg niet 's ochtends, tijd verliezen omdat ik ergens sta te black-outen is niet abnormaal :[

Carrion

Legacy Member
:p zoals de vorige keer, het gezaag van al die mensen hier in de blok, zucht, of over de lesenrooster :p nooit content gelle :p

Killer Queen

Legacy Member
Carrion zei:
:p zoals de vorige keer, het gezaag van al die mensen hier in de blok, zucht, of over de lesenrooster :p nooit content gelle :p

Ok, 'k heb er nog een.

Mijn voeten hebben kou :(

*warmt ze aan Carrion*

beter ^^ ?

't Is een ergernissenthread voor een reden hè, wees eens creatiever en haal de jouwe elders dan in deze thread zelf :p Anders moet je hier niet komen lezen ^^

Energised

Legacy Member
buiten dommel.. niet ech ergernissen.. ale kheb gn zin om te gaan trainen.. dus ga ik zwemmen straks :) ook leuk

Kowlier

Legacy Member
aarg, idd, koude voeten! en mijn voeten op de stoof leggen helpt ook al niet :(

Carrion

Legacy Member
Killer Queen zei:
Ok, 'k heb er nog een.

Mijn voeten hebben kou :(

*warmt ze aan Carrion*

beter ^^ ?

't Is een ergernissenthread voor een reden hè, wees eens creatiever en haal de jouwe elders dan in deze thread zelf :p Anders moet je hier niet komen lezen ^^

alle, k zal ze ma opwarme :p

k heb niks beters te doen voor de moment dusja :p ma nog ma iets meer dan 2 weken da ze da kunnen doen :p en daarna nog een week voor iedereen die gebuisd is en dan zulle we der wel zijn zekers :p

Spectre

Legacy Member
morgenvroeg naar de dokter voor een full check want mijn gezondheid is echt zorgwekkend :sad:

Meitzl

Legacy Member
lamsburger was niet zo lekker als gehoopt

weet er iemand hoe lang je verse puree id koelkast kan bewaren?

Flipkikker

Legacy Member
Gvd,

men gmail kan ik geen enkele mail openen (zowel in Firefox als internet explorer),
pagina's blijven hangen of laden enorm traag... :s

EagleEye

Legacy Member
Duw eens vanonder op HTML version ofzo, dat wil nogal eens helpen.

Code:
Gmail view: standard | turn off chat | basic HTML  Learn more
daar dus

Albireo

Legacy Member
morgen naar de tandarts :(

ik moet niet, want ik heb geen afspraak, maar ik heb zo het gevoel dat er iets mis is met een van m'n tanden dus ik zal toch maar gaan...

ik hou niet van spuitjes :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan