Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?
.
), ik moet niet betalen want ik zou een kaart krijgen van vriendin die niet gaat en er niets voor wil... Fireflies zei:Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?
Baats zei:Oh man, die Mathieu, ik krijg er't vliegend schijt van, wat een aansteller.
Onlangs een hopeloze poging van hem te weten gekomen om MIP-kaarten (denk ik..) te verkopen. Uiteraard beter dan VIP, en waarom? Omdat je gezien zou worden, aangezien je een tafel in het midden van de zaal ofzo kreeg.
Een hautaine, uit de lucht gevallen aansteller vind ik het.
.Nja, het is echt zo van dienen hoempapa muziek... Iets waarvan mijn bomma zelfs zegt "Wat een trage kutmuziek" (à la New Kids). Maar als ik het nog 1 keer hoor dan maak ik er een wedstrijdje van. Heb hier boxen genoeg, ik win zowiezo!N1CK zei:Brengt op.
Toevallig uw buren die boven uw muziek uit proberen te komen
j/k, je zei eerder al dat die allesbehalve hard staat. Chance dat wij toch met één kant van de buren overeenkomen. Aleeja, ons ma toch. Want dat buurmens stopt maar nooit met praten, 'k mijd die dan maar
'
Fireflies zei:Wordt door de gay der gays georganiseerd, die zijn Facebookvriendjes vraagt om 'aanwezig' te klikken om de sponsors gelukkig te maken, véél te duur, uitverkocht, alle snobjes die willen pronken met hoe rijk ze zijn, zatte kinderen, hautaine zever, nog redenen nodig?
Of opmerken dat in dat klein moment dat de munt de hoogte ingaat, je weet wat je effectief wil?Arifiene zei:Liever rationeel beslissen.
Mattx zei:Gay, maar hij heeft wel ne schone ferrari onder zijn gat :|
Van wat voor familie komt dieje in feite? ge moet toch al serieus wat centen hebben om op die leeftijd zo "succesvol" te zijn.
Dawg (oi22) zei:Allemaal materiële zaken. Ge moet imo niet rijk zijn of in het bezit zijn van een ferrari om succesvol te zijn in het leven...soms zijn het kleine dingen die uw gelukkig maken.
Ik krijg het schijt van zo'n mensen die zo'n ferrari hebben en er dan enkel boodschappen mee gaan doen. Dat is ENKEL EN ALLEEN om op te vallen en u beter te voelen dan "de gewone mens". Ik krijg het schijt van zo'n mensen.
Bluto zei:Mathieu? Heb ik iets gemist?
Sorryfreak zei:Ik moet morgen werken met da goe weer.![]()



Baats zei:

Mattx zei:Gay, maar hij heeft wel ne schone ferrari onder zijn gat :|
Van wat voor familie komt dieje in feite? ge moet toch al serieus wat centen hebben om op die leeftijd zo "succesvol" te zijn.
1000 extra tickets HAHAHAHA, twas nog geen duizend man int totaal , MATHIEU TROK OP GEEN KLOTEN
"
Saphira zei:haha ziet er zo'n janet uit. En klopt da wel wat daar staat bij zijn werk?![]()