Muscleduck
Legacy Member
pinoken zei:Mwa pas op hoor, wij zijn een vrij lax land als het op zo'n dingen aankomt heb ik de indruk.
België te laks inzake politieke correctheid?
Ik vind dat we al méér dan genoeg doen hier. Tegenwoordig krijgt alles een andere term of worden dingen vermeden omdat het toch maar eventueel misschien kwetsend zou kunnen zijn. Noem een ***** een ***** he zeg.Hoewel, in Holland kunnen ze er ook wat van: Klachtenregen over regenboogpieten | Zappen :barf:
En OT:
1) Die van den interim schrijft "kan je u bewijs van goed gedrag en zeden binnenbrengen"
2) blijkbaar komen de SMS'en van Ago vanop dezelfde nummer als Unique
Handig voor als ik die aan mijn contacten wil toevoegen
NOT!
.
Die denken direct dat we nog in de middeleeuwen zitten. Het heeft veel te maken met hun eigen cultuur en geschiedenis (slavernij en blackface), wat ze dan toepassen op ons. Hier is dat helemaal niet zo erg als je je gezicht zwart maakt voor carnaval of om zwarte piet te spelen, daar is dat very offensive.