Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

N1CK

Legacy Member
Ramptoerist zei:
er rijden ook bussen van de rooseveltplaats naar de metropolis he, moet ge gewoon nog de baan oversteken en ge zijt er. maar de tram stopt eigenlijk vlakbij de ingang zelf.

't Is nog altijd in de Havanastraat dat'k moet zijn.

Momenteel is het traject dus:

• Duffel -> Antwerpen-Centraal
• Tramlijn 6: Luchtbal -> Metropolis
• Te voet 2,5 km

Maar waar vind ik ergens hoe lang ik over dat tramgedeelte doe ?

Karre

Legacy Member
mla zei:
Youtube is weer zo traag als een slak.

Heb je toevallig Telenet? Want het is echt raar dat de mensen die ik ken en er ook over klagen net toevallig altijd bij Telenet zitten.

Lorim

Legacy Member
Poepoei zei:
2 Subways in Leuven en ze zijn allebei gesloten :/


SUBWAY HELL YEAH

deze week nog geweest in die in de Naamse, heb soms het gevoel dat die daar doof zijn.

'Chicken Teriyaki op groot sesambrood zonder kaas aub'

toch voor de zekerheid:
'zonder kaas'

*pakt toch kaas*

"ZONDER KAAS"

:unsure:

"welke groenten?"

"alles behalve tomaat"

*pakt tomaat*


FFFFFFUUUUU

Lorim

Legacy Member
Zeker niet goedkoop, maar je hebt er wel enorm goed mee gegeten. Je komt veel langer toe dan wanneer je een 'normaal' broodje koopt.

+die subway broodjes zijn heel anders waardoor ik niet vind dat je zo zomaar kan vergelijken met andere broodjes.

Kleine menu (half broodje + drank + chips of koekje)= zeker genoeg om mee gegeten te hebben = €5,95

Maar ik probeer mijn bezoekjes te beperken (ook al eet ik het verdomd graag) door de prijs.


Er zijn genoeg zaken met miezerig smalle broodjes voor meer dan €3.

Bluto

Legacy Member
N1CK zei:
Ja, sorry



Klopt. Maar 't zal dan maar die tram worden, met de trein ben'k er al 50 minuten te vroeg.
Maar hoe lang ben'k dan onderweg van Antwerpen-Centraal naar de Metropolis ?

Kwartier/ 20 minuten. Het gaat goed vooruit, omdat een groot deel van het traject door de premetro gaat.

Karre

Legacy Member
Zonet een belastingsbrief ontvangen met een mededeling in dat ik geen belastingen moet betalen omdat ik niet werk. Wat een onkunde toch bij de overheid. En wellicht krijgt iedereen die nog niet werkt en meerderjarig is wel dit zeker? Stel je eens voor hoeveel papier en geld (al is dat niet zo extreem duur maar het is toch geld dat men kan besparen) men kan besparen door gewoon niets op te sturen als je geen belastingen moet betalen.

Karre

Legacy Member
Fred1880 zei:
Kzen mij kapot aant vervelen :)

Hetzelfde hier en ik ben nu op het minste uit verveling aan het klagen :p. En werk YouTube, werk! Ik mis echt wel een degelijke busverbinding naar Dendermonde of een binnenzwembad hier in dit dorp. Dan kon ik tenminste gaan zwemmen telkens ik me verveelde.

Dennoman

Legacy Member
Iemand op Facebook met echt NIKS dan overbelichte foto's. Ik bedoel komaan, hoe presteert ge dat?

Bluto

Legacy Member
Prijs u gelukkig dat je niks te doen hebt. Ik zit hier aan een rottaak te werken en ik heb geen eten meer in huis. The horror :(

Anoniem04

Legacy Member
Karre zei:
Zonet een belastingsbrief ontvangen met een mededeling in dat ik geen belastingen moet betalen omdat ik niet werk. Wat een onkunde toch bij de overheid. En wellicht krijgt iedereen die nog niet werkt en meerderjarig is wel dit zeker? Stel je eens voor hoeveel papier en geld (al is dat niet zo extreem duur maar het is toch geld dat men kan besparen) men kan besparen door gewoon niets op te sturen als je geen belastingen moet betalen.

Jep, ik krijg al sinds mijn 17 die brief.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan