=Ermac=
Legacy Member
N1CK zei:Oh the horror. Nu verandert natuurlijk de ganse context van alle berichten.
Voila,nog ene die het niet snapt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
N1CK zei:Oh the horror. Nu verandert natuurlijk de ganse context van alle berichten.
Omni zei:Ben verre van een grammar nazi... maar...

=Ermac= zei:Voila,nog ene die het niet snapt.
Een realist eet vlees omdat hij inziet dat het geen fuck uitmaakt of die verloren grondstoffen nu in die beesten gestoken worden of in Afrika gedumpt worden.
hatetn zei:auto log in, ooit van gehoord?
en wat is het volgende dat ze moeten doen, ervoor zorgen dat de tijd goed staat voor iemand aan de andere kant van de wereld?
hatetn zei:leg het eens uit dan, want blijkbaar zijn wij te dom. ik ga nu terug naar een site waar de tijd 7 uur verkeerd staat.
Dillyracer zei:Die jongen moet toch aan veel seks raken.![]()

Furon zei:

eXe./special zei:hier staat het uur bij de posts toch wel goed hoor![]()
Bosvos zei:De comments op HLN... Af en toe zet ik daar eens een comment om de mensen een klein beetje uit te dagen, maar het blijft altijd bij een voorzichtige reactie op een andere comment (een verbetering ofzo), maar de laatste tijd komt misschien de helft van mijn pogingen terecht bij de comments.
Who cares, het is maar HLN. Maar toen ik las deze comment op een artikel over een (waarschijnlijk) blanke moordenaar van 3 zwarten in Zuid-Afrika (het had uiteindelijk niet eens iets te maken met rassenhaat)
Dan vraag ik me toch af welke mongool daar de comments screent.
hatetn zei:HLN de krant voor het domme volk maar toch weet iedereen hier altijd wat zich op de site afspeelt. is dit een indicatie dat er hier ook genoeg domme mensen rondlopen?
